Perillinen trilogia - Chirstopher Paolini

Keskustelua kirjoista ja kirjallisuudesta.

Re: Perillinen trilogia - Chirstopher Paolini

Viesti oeí 24 Syys 2007 14:50

Olen lukenut Eragonin ja Esikoisen ja pidin niistä aika paljon. Elokuvanki kävin katsomassa..
oeí

Viesti vilde 11 Huhti 2008 08:41

oon lukenu molemmat kirjat 3 kertaa ja pian ostan ne englanniksi. kolmas osa on nimeltään "brising". siit tulee myös neljäs osa
vilde

Viesti Nappis 11 Kesä 2008 22:39

Yawë kirjoitti:Eli, onko kukaan lukenut tätä kirjasarjaa, josta on ilmestynyt kaksi osaa?
1. Eragon
2. Esikoinen (Eldest)
Kolmas kirja ilmestyy ensi syksynä ja Eragon kirjasta on tulossa elokuva joulukuussa.
Christopher Paolini aloitti esikoisteoksensa Eragonin kirjoittamisen kun oli 15 vuotias. Hän suunnitteli koko perillinen-trilogian tarinan ja maailman jo tarkkaan tuolloin, vaikka teoksen kirjoittaminen ja loppuunsaattaminenn onkin vaatinut häneltä vuosien työn.
Kirja kertoo nuoresta Eragon nimisestä pojasta ja hänen lohikäärmeestään Saphirasta, jotka seikkailevat Alagaësiassa. He yrittävät syrjäyttää pahan kuninkaan vallasta, että lohikäärmeratsastajat pääsisivät takaisin valtaan ja rauha palaisi Alagaësiaan. Mutta tie lohikäärmeratsastajaksi on kivinen.
Suosittelen suuresti tätä kirjasarjaa kaikille fantasia-kirjallisuuden ystäville :)

Jep itekki oon lukennu ja suosittelen.Elokuvaan petyin hieman kun ratkaisevia henkilöitä oli jätetty pois. Hieno nick muuten.
[piilotettu kuva]
http://www.eragonweb.tk Rekisteröidy foorumeilleni!
Käyttäjän avatar
Nappis

Viesti Edoc´sil 13 Heinä 2008 17:35

Iteki oon lukenu. Odotan innolla kolmatta kirjaa Brisingriä suomeksi. Tietääkö kukaan tuleeko Esikoinenkin elokuvaksi? Toivottavasti tulee. Tuleeko muka myös neljäskin osa? Häh eihän se voi olla enää mikään Perillinen-Trilogia vaan Perillinen sarja!!!
Käyttäjän avatar
Edoc´sil

Viesti Ruoska 13 Heinä 2008 17:43

oeí kirjoitti:Olen lukenut Eragonin ja Esikoisen ja pidin niistä aika paljon. Elokuvanki kävin katsomassa..

Joo. Itsekkii kävin katsomassa elokuvan ja olen lukenut molemmat kirjat. ihan hyviä on kirjat ja elokuva :D
Miksi kaikki kasvattaa virtuaalipippeliä?!
Ei siinä ole mitään järkeä. Saada rispektii joiltain 10-15v tyypeiltä kun sanot: mula on 1000€ rahaa ja huippu kone!!
Käyttäjän avatar
Ruoska

Palaa alueelle Kirjat