J11HUU.
Olen aina ihmetellytkin, miten vtussa tonne pääsee. =D
slippet kirjoitti:Kiitos avusta, pääsin!
Laakko kirjoitti:slippet kirjoitti:Kiitos avusta, pääsin!
Minä en.
Linkit ei toimi. Siis miten nyt saisin itseni sinne? :P En nyt oikeen pysty tähän.
Der Führer kirjoitti:Mikäs on vikana?
Pääsetkö irciin, mutta et pääse jonnewebin kannulle?
Tai sitten asennuksessa on vikaa. Oletko ladannut sen gtk+-hommeli-packin?
Laakko kirjoitti:Der Führer kirjoitti:Mikäs on vikana?
No siis kun tulee se viesti että pitää olla authattu että pääsee sinne, mutta en tiedä miten, kun ne linkit eivät toimineet, ja joku puhui niistä jotain niin olen ihan sekaisin :P.
Noh, enpä ole mitään gtk+-hommeli-packia ladannut.
JSR kirjoitti:Käytän BersIrciä, ja se tuntuu aina änkäävän tuon [1] hommelin nickin perään. Kun yritän authata (vai miten se ny olikaan) tulee vaan ilmotus:
" -Q- Change your nick to something without special characters (ie: `~^[]{}|_\) in it."
Mitenkäs pitäisi toimia?
:?
-Sneevil- kirjoitti:Minulla ei tuo X-Chat toimi vaan kun yritän joinia #jonneweb kanavalle tulee ruutuun teksti jonneweb :Cannot join channel, you must be authed to join (+r)
/msg q helloCurving Edge kirjoitti:#jonneweb :Cannot join channel, you must be authed to join (+r)
Miten voin liittyä?
Slippet kirjoitti:Curving Edge kirjoitti:#jonneweb :Cannot join channel, you must be authed to join (+r)
Miten voin liittyä?
Ensimmäinen linkki aloitusviestissä.
/msg Q hello tähän@sähkö.postisi tähän@sähkö.postisi
Laakko kirjoitti:Der Führer kirjoitti:Mikäs on vikana?
No siis kun tulee se viesti että pitää olla authattu että pääsee sinne, mutta en tiedä miten, kun ne linkit eivät toimineet, ja joku puhui niistä jotain niin olen ihan sekaisin.
Noh, enpä ole mitään gtk+-hommeli-packia ladannut.
Palaa alueelle Oppaat & artikkelit