Rumo/Walter Moers

Keskustelua kirjoista ja kirjallisuudesta.

Rumo/Walter Moers

Viesti Anakaa! 15 Heinä 2006 14:14

Ketkä kaikki lukee Walter Moerssin kirjoja Esim. Rumo.. kapteeni sinikarhu jne..
Minä oon lukenut ne kaikki ja tässä palkintolistani

Rumo ylämaailmassa 1. :D
Rumo alimaailmassa 2. :)
Kapteeni sinikarhun 13 ½ elämää 3. :o
Huviretki hukkateille 4. :?
Hurja matka halki yön 5. :(
Youtube tunnus - Lego-animaatioita
Viltsu411 kirjoitti:
Ripper kirjoitti:Sony Ericsson W200i. Koko mailman paras kännykkä jonka saa 99.90€.

Luulet koko maailman paras känny toiset päivän naurut.
Mmm ja ei tarvikku jenkkeihi vaa lomalle ni sielt saat ton 100e
Käyttäjän avatar
Anakaa!

Viesti Lombax 15 Heinä 2006 18:42

Olen lukenut nuo kaikki paitsi Rumo alamaailmassa. Onko se jo ilmestynyt? En ole ollut tietoinen siitä, mutta en ole kovinkaan paljon seurannut sen ilmestymistä. Minusta Kapteeni Sinikarhun 13 ja ½ elämää on todella hyvä kirja. Pidän todella paljon noista kirjoista. Muistatko sen kohdan kirjassa Huviretki hukkateille kun siellä luki pelkkää örniä :lol: . Nuo kirjat ovat todellakin mahtavia.
[piilotettu kuva]
Lombax GFX
Käyttäjän avatar
Lombax

Viesti Seneca 15 Heinä 2006 19:03

En ole ikinä lukenut moisia, mutta katselin jonkun Rumon kantta Akateemisessa kirjakaupassa kun koulua oli yhä. Näytti aika hupaisalta. :)
"My son, why hide your face in fear?"
"See you not, Father, the Erlking?
The Erlking with crown and flowing cloak?"
"My son, it is a wisp of fog."
Käyttäjän avatar
Seneca

Viesti Anakaa! 17 Heinä 2006 13:15

örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni örni jne.....
:D
Youtube tunnus - Lego-animaatioita
Viltsu411 kirjoitti:
Ripper kirjoitti:Sony Ericsson W200i. Koko mailman paras kännykkä jonka saa 99.90€.

Luulet koko maailman paras känny toiset päivän naurut.
Mmm ja ei tarvikku jenkkeihi vaa lomalle ni sielt saat ton 100e
Käyttäjän avatar
Anakaa!

Viesti ^^Kat^ 13 Touko 2007 16:54

Oon lukenu kaikki paitsi Hurja matka halki yön.. Tosi hyviä. Suosittelen kaikille!! Miten kellään voi olla niin runsas mielikuvitus!!??!!?? Okei, ehkä nuo huuto- ja kysymysmerkit meni vähän yli, ettehän suutu 8) Hyvää lukemista jos on huonolla tuulella. Piristää kummasti!! Jopa niinkin paljon että hekottelet vielä seuraavana päivänäkin kirjan luettuasi. Okei, ehkä tuo mainospuhekin meni vähän yli, tai ehkä tää koko viesti meni yli. Muahahahaha :P
^^Kat^

Viesti Marakatti? Jep. 14 Touko 2007 14:29

Kaikki olen lukenut paitsi Hurjan Retken Halki Yön. Hyviä olivat, kowat witsit :lol: [smiley_flood]
http://www.sotahuuto.fi/
Jos eläisimme elitistisessä yhteiskunnassa olisin kiistaton yksinvaltias.

~Uuuk~
Käyttäjän avatar
Marakatti? Jep.

Palaa alueelle Kirjat