Extreme-harrastukset

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Re: Extreme-harrastukset

Viesti Vessaharja 12 Huhti 2008 22:01

|NorthStar| kirjoitti:
Vessaharja kirjoitti:Mun mielestä motocrossissa on vasta FMX kunnon extremeä. En ole ainakaan ite kuollu vielä toistaiseksi kun olen kaatunut taakse päin selälleni. :F

Ja "crossis" oli honda z50? Jääppä vaikka jonku ison crossin alle voin taata, että haluaisit sen painavan vähemmän tai äkkiä pois alta. Sitä paitsi jos käy sillälailla, että lähdet keulimaan sun mankilla 30 vauhis ja vedät siit 10 m sit rupee horjuu taaksepäin ja mopo nytkähtää selälleen nii jos se osuu keuhkoihin siin voi olla jonku 3 minuuttia henki ahtaalla ja tuntua et tukehtuisit pahimmassa tapauksessa siinä voi kuolla tuskallisesti siihen tukehtumisee.

Kerroppas missä vaiheessa sanoin, että crossini olisi olisi tullut minun päälleni? Lisäksi kysyn, että onko porkkanan syönti sitten extremeä kun yhtä hyvin voin tukehtua myös siihen.
Vessaharja

Viesti |NorthStar| 16 Touko 2008 22:12

Vessaharja kirjoitti:
|NorthStar| kirjoitti:
Vessaharja kirjoitti:Mun mielestä motocrossissa on vasta FMX kunnon extremeä. En ole ainakaan ite kuollu vielä toistaiseksi kun olen kaatunut taakse päin selälleni. :F

Ja "crossis" oli honda z50? Jääppä vaikka jonku ison crossin alle voin taata, että haluaisit sen painavan vähemmän tai äkkiä pois alta. Sitä paitsi jos käy sillälailla, että lähdet keulimaan sun mankilla 30 vauhis ja vedät siit 10 m sit rupee horjuu taaksepäin ja mopo nytkähtää selälleen nii jos se osuu keuhkoihin siin voi olla jonku 3 minuuttia henki ahtaalla ja tuntua et tukehtuisit pahimmassa tapauksessa siinä voi kuolla tuskallisesti siihen tukehtumisee.

Kerroppas missä vaiheessa sanoin, että crossini olisi olisi tullut minun päälleni? Lisäksi kysyn, että onko porkkanan syönti sitten extremeä kun yhtä hyvin voin tukehtua myös siihen.

Ethän sinä varsinaisesti sanonut, että sinun samurai olisi tullut päällesi vaan, että olet kaatunut taakseppäin selällesi. On motocrossilla stunttailussa enemmän riskiä kun porkkanan syönnissä ei maapallolla vuodessa kuole porkkanan syöntiin yhtä paljon ihmisiä kun stunttailuun. Oletko ottanut huomioon, että jo vauvana (minä ainakin) opettelin syömään sillä lailla ettei minulla mene ruoka henkeen tai jää kurkkuun ja kyllä porkkanan syöntiä voi vähän verrata stunttailuun: jos ottaa liian ison palan voi kuolla. :D
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha omenaa ->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti KXer 30 Kesä 2008 23:41

Alotin vasta FMX:sän. Crossi on KX 125. Jotain temppuja tuolla oon jo tehny ja videota laittelen youtubeen. Kyllähän siinä parkourissaki (mun mielestä) on Extremeä ku hypitään katoilla yms. :roll:
:P
KXer

Viesti Ruoska 01 Heinä 2008 18:06

En oikeen mitään muuta kun sekoilua kavereitten kanssa :D
Miksi kaikki kasvattaa virtuaalipippeliä?!
Ei siinä ole mitään järkeä. Saada rispektii joiltain 10-15v tyypeiltä kun sanot: mula on 1000€ rahaa ja huippu kone!!
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti Indestructible 27 Loka 2008 22:19

Nissanilla rälläilyä pellolla!! :lol:
Ajoin samalla autolla kerran puuta päin.. (onneks oli vauhtia vaa 30 km/h)

Ja mopolla nyt tulee ajeltua mettässä.

Ja SOFTAUS.. Ja muu hulluilu
Käyttäjän avatar
Indestructible

Viesti <Slash> 27 Loka 2008 23:09

harrastan sähkötaulujen korjaamista se on aika extremee
Käyttäjän avatar
<Slash>

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset