Etsitään CS 1.6 klaania

Etsitään CS 1.6 klaania

Viesti Dessu 09 Heinä 2006 19:53

Joo elikkä etsin CS 1.6 klaania. Voitte tehdä minulle jonkun pääsytestin tms. Ilmoituksia topicciin taikka YV:llä :wink:
Viimeksi muokannut Dessu päivämäärä 10 Heinä 2006 20:01, muokattu yhteensä 1 kerran
I'M OUT OF DA BUSINES [OFFLINE]
Käyttäjän avatar
Dessu

Re: Etsitään CS 1.6 klaania

Viesti Inyah 10 Heinä 2006 11:34

*Metallica* kirjoitti:Joo elikkä etsin CS 1.6 klaania kovatasoista (?) mieluiten. Voitte tehdä minulle jonkun pääsytestin tms. Ilmoituksia topicciin taikka YV:llä :wink:
Ja taas tällästä "etin klaania KOVATASOSTA ilmotukset foorumin yyveellä" juttuja. Ettekö te herranjestas ymmärrä, että kannattaa kertoa hieman enemmän itsestäsi, ja yleensäkään foorumeilta ei pahemmin klaania saa. Ja tuo kovatasosta oot kuitenki sellanen publahero joka piettää tagia publilla, ja egoaa että "moon klaanis niiQ", eikä koskaan ole kuullukkaan matseista. Irkistä on paras mahollisuus saada klaani menemällä #matsi kanavalle
Käyttäjän avatar
Inyah

Viesti Dessu 10 Heinä 2006 20:01

Joo en ole tommonen ja en IRCaa... Noh kerrotaan sitten jotain. Olen servulla jota pelaan /Top10. Nickini on Desdrencs [FIN] Ping on yleensä 30 riippuu servusta ja onko lataukset päällä. Tykkään cämppiä :roll:. Ikää löytyy 13vuotta, ja pelaan yleensä 7ilalla - 4aamulla viikonloppusin ja viikolla en niin paljoa läheskään.
I'M OUT OF DA BUSINES [OFFLINE]
Käyttäjän avatar
Dessu

Viesti DEViANCE 10 Heinä 2006 20:37

Niin ja kannattaisi mainita kuinka kauan olet pelannut.
Käyttäjän avatar
DEViANCE

Viesti Inyah 11 Heinä 2006 11:10

En ymmärrä miksi publalla pitää pelata klaaneissa. Voit aika varmana unohtaa tuon kovatasoisen klaanin, koska ei oo mitään väliä millanen klaani on kun publalla pelaa.
Käyttäjän avatar
Inyah

Viesti Hamstraatti 07 Elo 2006 15:06

Minä voin tarjota sinulle mahdollisuuden ota muhun yhteyttä mesellä? zamuj@hotmail.com tai mee vieraskirjaan puhumaan http://www.hurricanehamsters.eu.tp Tää klaani on keskiverto mutta hyvän puolelle kääntyy kylläkin! Tervetuloa kokeilemaan :?
http://www.geocities.com/shining_star_of_2003/annoying

Tuolla sataa pop-up ikkunoita taivaalta! Kannattaa käydä tsekkaamassa!
Hamstraatti

Re: Etsitään CS 1.6 klaania

Viesti alkukoira 10 Tammi 2008 19:46

ja map missä pelaat cs_sauna?
Roup. FIRE IN TO HOLE! Gamelife.
Käyttäjän avatar
alkukoira

Palaa alueelle Klaanit & peliseura