Plz antakaa vielä se mahdollisuus? Plz plz? Kiltisti olen!praKKA kirjoitti:Juu, sinne meni. Kuitenkin ollaan liian lempeitä oltu ja vielä ihmetellään että foorumilla "rikollisuus" kukoistaa. Ei muuta kuin suoraan ikibannit Naturligvisin (tjsp.) klooneille, eiköhän ne mahkut menneet jo. Dnuorda oli mulla vielä hieman siinä ja siinä mutta ajattelin antaa vielä yrittää, vaan miten kävikään...
Survive kirjoitti:Plz antakaa vielä se mahdollisuus? Plz plz? Kiltisti olen!praKKA kirjoitti:Juu, sinne meni. Kuitenkin ollaan liian lempeitä oltu ja vielä ihmetellään että foorumilla "rikollisuus" kukoistaa. Ei muuta kuin suoraan ikibannit Naturligvisin (tjsp.) klooneille, eiköhän ne mahkut menneet jo. Dnuorda oli mulla vielä hieman siinä ja siinä mutta ajattelin antaa vielä yrittää, vaan miten kävikään...
Vastaan kuitenkin! Minun on pakko tulla tänne! Travianissa sain hepulit, ja oon hermoromahduksen partalalla! Pyydän polvillani antakaa mulle mahdollisuus? Viimeinen? Ei se voi olla liikaa vaadittu, enköhän nyt ole oppinut! Näin kaameaa miulla ei ole koskaan ollut!praKKA kirjoitti:Me ei anneta, sä olet nyt varmaan viisi mahdollisuutta saanut, ja kaikki olet tyrinyt. Miksi nyt tekisit toisin? (< retorinen kysymys johon sinun ei kuulu vastata)
Cerfarn kirjoitti:Vastaan kuitenkin! Minun on pakko tulla tänne! Travianissa sain hepulit, ja oon hermoromahduksen partalalla! Pyydän polvillani antakaa mulle mahdollisuus? Viimeinen? Ei se voi olla liikaa vaadittu, enköhän nyt ole oppinut! Näin kaameaa miulla ei ole koskaan ollut!praKKA kirjoitti:Me ei anneta, sä olet nyt varmaan viisi mahdollisuutta saanut, ja kaikki olet tyrinyt. Miksi nyt tekisit toisin? (< retorinen kysymys johon sinun ei kuulu vastata)
LUPAAN JA VANNON kirjoittavani asiallisia viestejä tästä päivästä aina viimeiseen vierailupäivääni asti? Antaisitte minun edes yrittää?
Tekisin jokaisesta viestistä kohtuun pitkänkin ja täyttä asiaa, ilman kirjoitusvirheitä, tai muita floodaushommia? Armoa, pyydän!
En haista, enkä maista. Vasta silloin, kun sen aika tulee. En käy kys. foorumeilla, koska Demi on tytöille, hei haloo? Koululainen ja suosikki ovat taas pissakakka -tasoa.Soulja kirjoitti:Haista jo vittu, poika. Kukaan jaksa sinun angstauksiasi ja kloonauksiasi. Syö pääs ja kävele pusikkoon.
Eikä sinun Travianiin ole pakko mennä. Käy Demin, Koululaisen tai Suosikin foralla.
Cerfarn kirjoitti:En haista, enkä maista. Vasta silloin, kun sen aika tulee. En käy kys. foorumeilla, koska Demi on tytöille, hei haloo? Koululainen ja suosikki ovat taas pissakakka -tasoa.Soulja kirjoitti:Haista jo vittu, poika. Kukaan jaksa sinun angstauksiasi ja kloonauksiasi. Syö pääs ja kävele pusikkoon.
Eikä sinun Travianiin ole pakko mennä. Käy Demin, Koululaisen tai Suosikin foralla.
Siksi, minne vittuun lähtisin täältä! Minne? Kerro? Eikä teijän mua kauaa tartte mua sietää!kaya kirjoitti:Tämähän on helvetin idioottimaista. Mitä sä oikein Naturligvis mietit siellä sun pääs sisällä, jos mitään. Eikö se ole jo tarpeeksi hyvin artikuloitu kun sinut on bannattu kymmeniä kertoja? Etkö tajua ettei sinua kaivata täällä? Tuotat vain ylimääräistä stressiä moderaattoreille ja muulle väelle kun teet noita tunnuksiasi ja niitä bannataan sitä mukaa kun niitä tehtailet. Olet saanut mahdollisuutesi moneen kertaan yms. Mikset vaan lähtisi vittuun täältä?
Onko muuten keinoa saada tuota kloonaamista loppumaan? Kun kerran ip-banskut on poistettu käytöstä.
Crushdown kirjoitti:
Siksi, minne vittuun lähtisin täältä! Minne? Kerro? Eikä teijän mua kauaa tartte mua sietää!
Jotenka joudun jäämään. Ei ole paikkaa, minne mennä.kaya kirjoitti:Ei se ole tämän asian ydin vaan se että sä spämmäät jatkuvasti ja sut on bannattu ja sä olet syyllistynyt kloonaamiseen monituisia kertoja. Ei silloin kysytä että "mihin mä meen".
Crushdown kirjoitti:Jotenka joudun jäämään. Ei ole paikkaa, minne mennä.kaya kirjoitti:Ei se ole tämän asian ydin vaan se että sä spämmäät jatkuvasti ja sut on bannattu ja sä olet syyllistynyt kloonaamiseen monituisia kertoja. Ei silloin kysytä että "mihin mä meen".
Crushdown kirjoitti:Jotenka joudun jäämään. Ei ole paikkaa, minne mennä.kaya kirjoitti:Ei se ole tämän asian ydin vaan se että sä spämmäät jatkuvasti ja sut on bannattu ja sä olet syyllistynyt kloonaamiseen monituisia kertoja. Ei silloin kysytä että "mihin mä meen".
Onko näin?Sieldaren kirjoitti: Suomalainen nyt onkin tyhmä kuin saapas ja sillä on triviaalit huvit
Suomalainen kirjoitti: Trollin ruokkimínen ja spämmitopikkiin vastailut on kielletty.