Kloonikirjoittajat

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Kloonikirjoittajat

Viesti Suomalainen 31 Heinä 2008 20:24

Sitten pitäisi antaa vain bania.
<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Kateus se on joka puhuu ;)

Heikot sortuu elon tiellä, jätkä senkun porskuttaa

PARAS VÄITTELIÄ 2007!
PARAS VÄITTELIÄ 2008!
Käyttäjän avatar
Suomalainen

Viesti praKKA 31 Heinä 2008 20:32

Juu, sinne meni. Kuitenkin ollaan liian lempeitä oltu ja vielä ihmetellään että foorumilla "rikollisuus" kukoistaa. Ei muuta kuin suoraan ikibannit Naturligvisin (tjsp.) klooneille, eiköhän ne mahkut menneet jo. Dnuorda oli mulla vielä hieman siinä ja siinä mutta ajattelin antaa vielä yrittää, vaan miten kävikään...
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Möh, kerätään sitte; 105€ kasassa.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Survive 01 Elo 2008 12:51

praKKA kirjoitti:Juu, sinne meni. Kuitenkin ollaan liian lempeitä oltu ja vielä ihmetellään että foorumilla "rikollisuus" kukoistaa. Ei muuta kuin suoraan ikibannit Naturligvisin (tjsp.) klooneille, eiköhän ne mahkut menneet jo. Dnuorda oli mulla vielä hieman siinä ja siinä mutta ajattelin antaa vielä yrittää, vaan miten kävikään...
Plz antakaa vielä se mahdollisuus? Plz plz? Kiltisti olen!
Survive

Viesti praKKA 01 Elo 2008 13:38

Survive kirjoitti:
praKKA kirjoitti:Juu, sinne meni. Kuitenkin ollaan liian lempeitä oltu ja vielä ihmetellään että foorumilla "rikollisuus" kukoistaa. Ei muuta kuin suoraan ikibannit Naturligvisin (tjsp.) klooneille, eiköhän ne mahkut menneet jo. Dnuorda oli mulla vielä hieman siinä ja siinä mutta ajattelin antaa vielä yrittää, vaan miten kävikään...
Plz antakaa vielä se mahdollisuus? Plz plz? Kiltisti olen!

Me ei anneta, sä olet nyt varmaan viisi mahdollisuutta saanut, ja kaikki olet tyrinyt. Miksi nyt tekisit toisin? (< retorinen kysymys johon sinun ei kuulu vastata)
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Soundi 03 Elo 2008 18:43

Naapurin poika kävi rekkaamassa Jonnewebbiin meikäläisen tietokoneelta. Tosin en ehtinyt katsomaan ensimmäisiä viestejä kun vasta Suomalaisen varoituksen jälkeen. Nikki oli siis devil543.
EROSIN OMASTA TAHDOSTANI! -.-
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Soundi

Viesti Cerfarn 03 Elo 2008 19:36

praKKA kirjoitti:Me ei anneta, sä olet nyt varmaan viisi mahdollisuutta saanut, ja kaikki olet tyrinyt. Miksi nyt tekisit toisin? (< retorinen kysymys johon sinun ei kuulu vastata)
Vastaan kuitenkin! Minun on pakko tulla tänne! Travianissa sain hepulit, ja oon hermoromahduksen partalalla! Pyydän polvillani antakaa mulle mahdollisuus? Viimeinen? Ei se voi olla liikaa vaadittu, enköhän nyt ole oppinut! Näin kaameaa miulla ei ole koskaan ollut!

LUPAAN JA VANNON kirjoittavani asiallisia viestejä tästä päivästä aina viimeiseen vierailupäivääni asti? Antaisitte minun edes yrittää?

Tekisin jokaisesta viestistä kohtuun pitkänkin ja täyttä asiaa, ilman kirjoitusvirheitä, tai muita floodaushommia? Armoa, pyydän!

Mitä teillä on minua vastaan nyt? Vaikka rupeaisinkin välttämään kaitaa polkua, olisi puolisen vuotta asiallista rataa sekin jotakin! Mutta olisin niin kauan, kuin täällä pyörin asiallisesti! Olen jo rankaistukseni kärsinyt, miksi kidutatte minua vielä?
Cerfarn

Viesti Soundi 03 Elo 2008 19:40

Cerfarn kirjoitti:
praKKA kirjoitti:Me ei anneta, sä olet nyt varmaan viisi mahdollisuutta saanut, ja kaikki olet tyrinyt. Miksi nyt tekisit toisin? (< retorinen kysymys johon sinun ei kuulu vastata)
Vastaan kuitenkin! Minun on pakko tulla tänne! Travianissa sain hepulit, ja oon hermoromahduksen partalalla! Pyydän polvillani antakaa mulle mahdollisuus? Viimeinen? Ei se voi olla liikaa vaadittu, enköhän nyt ole oppinut! Näin kaameaa miulla ei ole koskaan ollut!

LUPAAN JA VANNON kirjoittavani asiallisia viestejä tästä päivästä aina viimeiseen vierailupäivääni asti? Antaisitte minun edes yrittää?

Tekisin jokaisesta viestistä kohtuun pitkänkin ja täyttä asiaa, ilman kirjoitusvirheitä, tai muita floodaushommia? Armoa, pyydän!

Haista jo vittu, poika. Kukaan jaksa sinun angstauksiasi ja kloonauksiasi. Syö pääs ja kävele pusikkoon.

Eikä sinun Travianiin ole pakko mennä. Käy Demin, Koululaisen tai Suosikin foralla.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Soundi

Viesti Cerfarn 03 Elo 2008 19:43

Soulja kirjoitti:Haista jo vittu, poika. Kukaan jaksa sinun angstauksiasi ja kloonauksiasi. Syö pääs ja kävele pusikkoon.

Eikä sinun Travianiin ole pakko mennä. Käy Demin, Koululaisen tai Suosikin foralla.
En haista, enkä maista. Vasta silloin, kun sen aika tulee. En käy kys. foorumeilla, koska Demi on tytöille, hei haloo? Koululainen ja suosikki ovat taas pissakakka -tasoa.
Cerfarn

Viesti praKKA 03 Elo 2008 19:55

Cerfarn kirjoitti:
Soulja kirjoitti:Haista jo vittu, poika. Kukaan jaksa sinun angstauksiasi ja kloonauksiasi. Syö pääs ja kävele pusikkoon.

En haista, enkä maista. Vasta silloin, kun sen aika tulee. En käy kys. foorumeilla, koska Demi on tytöille, hei haloo? Koululainen ja suosikki ovat taas pissakakka -tasoa.

Tuokaan ei ollut lupailemasi pitkä viesti, ja mahdollisuutta et tule saamaan vaikka kuinka anelet polvillasi, sillä olet nyt ihan tarpeeksi munannut.

E: Niin ja mene hoitoon jos et voi olla ilman Jonnewebbiä, tuo luetaan riippuvaisuudeksi ja ihan kallonkutistajalle (psykiatrille) kun menet niin saat hoitoa :)
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Beautiful 03 Elo 2008 20:15

Tämähän on helvetin idioottimaista. Mitä sä oikein Naturligvis mietit siellä sun pääs sisällä, jos mitään. Eikö se ole jo tarpeeksi hyvin artikuloitu kun sinut on bannattu kymmeniä kertoja? Etkö tajua ettei sinua kaivata täällä? Tuotat vain ylimääräistä stressiä moderaattoreille ja muulle väelle kun teet noita tunnuksiasi ja niitä bannataan sitä mukaa kun niitä tehtailet. Olet saanut mahdollisuutesi moneen kertaan yms. Mikset vaan lähtisi vittuun täältä?

Onko muuten keinoa saada tuota kloonaamista loppumaan? Kun kerran ip-banskut on poistettu käytöstä.
oot mun idoli ja mestari
Beautiful

Viesti Crushdown 03 Elo 2008 20:17

kaya kirjoitti:Tämähän on helvetin idioottimaista. Mitä sä oikein Naturligvis mietit siellä sun pääs sisällä, jos mitään. Eikö se ole jo tarpeeksi hyvin artikuloitu kun sinut on bannattu kymmeniä kertoja? Etkö tajua ettei sinua kaivata täällä? Tuotat vain ylimääräistä stressiä moderaattoreille ja muulle väelle kun teet noita tunnuksiasi ja niitä bannataan sitä mukaa kun niitä tehtailet. Olet saanut mahdollisuutesi moneen kertaan yms. Mikset vaan lähtisi vittuun täältä?

Onko muuten keinoa saada tuota kloonaamista loppumaan? Kun kerran ip-banskut on poistettu käytöstä.
Siksi, minne vittuun lähtisin täältä! Minne? Kerro? Eikä teijän mua kauaa tartte mua sietää!
Crushdown

Viesti Beautiful 03 Elo 2008 20:21

Crushdown kirjoitti:
Siksi, minne vittuun lähtisin täältä! Minne? Kerro? Eikä teijän mua kauaa tartte mua sietää!

Ei se ole tämän asian ydin vaan se että sä spämmäät jatkuvasti ja sut on bannattu ja sä olet syyllistynyt kloonaamiseen monituisia kertoja. Ei silloin kysytä että "mihin mä meen".
oot mun idoli ja mestari
Beautiful

Viesti Crushdown 03 Elo 2008 20:25

kaya kirjoitti:Ei se ole tämän asian ydin vaan se että sä spämmäät jatkuvasti ja sut on bannattu ja sä olet syyllistynyt kloonaamiseen monituisia kertoja. Ei silloin kysytä että "mihin mä meen".
Jotenka joudun jäämään. Ei ole paikkaa, minne mennä.
Crushdown

Viesti Soundi 03 Elo 2008 21:13

Crushdown kirjoitti:
kaya kirjoitti:Ei se ole tämän asian ydin vaan se että sä spämmäät jatkuvasti ja sut on bannattu ja sä olet syyllistynyt kloonaamiseen monituisia kertoja. Ei silloin kysytä että "mihin mä meen".

On, menet kotiin kasvamaan.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Soundi

Viesti Sakado 03 Elo 2008 21:16

Crushdown kirjoitti:

Jos ei paikkaa ole niin tunge tonne http://foorumi.haistapaska.com/..älä tänne..me ei sua tarvita
Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
Sieldaren kirjoitti: Suomalainen nyt onkin tyhmä kuin saapas ja sillä on triviaalit huvit
Onko näin?
Suomalainen kirjoitti: Trollin ruokkimínen ja spämmitopikkiin vastailut on kielletty.

No voi helvetti :(
Käyttäjän avatar
Sakado

Palaa alueelle Jonneweb.net