Kloonikirjoittajat

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Kloonikirjoittajat

Viesti Rizerous 31 Heinä 2008 00:21

praKKA kirjoitti:
Rizerous kirjoitti:Ja syy on: Anzee laittoi jokaiselle permat. Täytyyhän minun jollain päästä, ja tämä on ainut tili, jolla pääsen sisälle! Eka Jupi tulee sanoo, että käytän tota main accountia, ja sitten Anzee bannii sen kun luulee trolliksi, eh? Kumman moden ohjeita noudatan?

Et kumpaakaan vaan jos saa permabannit, se kertoo että sinua ei enää kaivata foorumille. Heihei.
Tarkoitatko, että annat ne nyt?

Öör, vai joudunko olemaan tällä? No kyllä sekin passaa.

Heii? Alan pitkästyä?
<< Ei riitä että tähtää, on osuttava >>
Käyttäjän avatar
Rizerous

Viesti praKKA 31 Heinä 2008 00:49

Rizerous kirjoitti:
praKKA kirjoitti:
Rizerous kirjoitti:Ja syy on: Anzee laittoi jokaiselle permat. Täytyyhän minun jollain päästä, ja tämä on ainut tili, jolla pääsen sisälle! Eka Jupi tulee sanoo, että käytän tota main accountia, ja sitten Anzee bannii sen kun luulee trolliksi, eh? Kumman moden ohjeita noudatan?

Et kumpaakaan vaan jos saa permabannit, se kertoo että sinua ei enää kaivata foorumille. Heihei.
Tarkoitatko, että annat ne nyt?

Öör, vai joudunko olemaan tällä? No kyllä sekin passaa.

Heii? Alan pitkästyä?

No en nyt banni mutta voit olla varma että seuraavilla kerroilla et saa armoa ainakaan minulta.
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Möh, kerätään sitte; 105€ kasassa.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Anzee 31 Heinä 2008 01:12

Rizerous kirjoitti:Ja syy on: Anzee laittoi jokaiselle permat. Täytyyhän minun jollain päästä, ja tämä on ainut tili, jolla pääsen sisälle!

Ja mistähän ne permat johtuvat? Olet spämmännyt tälle foorumille lukuisilla kloonitunnuksillasi, joten miksi meidän pitäisi olettaa, että tämä tunnus tekee poikkeuksen?
Käyttäjän avatar
Anzee

Viesti Rizerous 31 Heinä 2008 10:03

Anzee kirjoitti:
Rizerous kirjoitti:Ja syy on: Anzee laittoi jokaiselle permat. Täytyyhän minun jollain päästä, ja tämä on ainut tili, jolla pääsen sisälle!

Ja mistähän ne permat johtuvat? Olet spämmännyt tälle foorumille lukuisilla kloonitunnuksillasi, joten miksi meidän pitäisi olettaa, että tämä tunnus tekee poikkeuksen?
Plz poista Dnuordan bannit? Wai joudunko vääntään uudet viestit? Minulle on aina sanottu, että jatkan vanhalla heebolla, mutta nythän saan uudistuksen tavallaan? Örp?
Käyttäjän avatar
Rizerous

Viesti praKKA 31 Heinä 2008 10:23

Rizerous kirjoitti:
Anzee kirjoitti:

Plz poista Dnuordan bannit? Wai joudunko vääntään uudet viestit? Minulle on aina sanottu, että jatkan vanhalla heebolla, mutta nythän saan uudistuksen tavallaan? Örp?

-.-' Oikeasti tajua jo, jos saat bannit niin se meinaa sitä että sun kuuluu olla jäähyllä, eikä sun kuulu ajatella että "täytyyhän mun jotenkin päästä spämmimään, tehdään uusi acco". Etkö itse tajua kuinka typerältä kuulostat?
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Rizerous 31 Heinä 2008 10:31

praKKA kirjoitti:
Rizerous kirjoitti:
Anzee kirjoitti:Ja mistähän ne permat johtuvat? Olet spämmännyt tälle foorumille lukuisilla kloonitunnuksillasi, joten miksi meidän pitäisi olettaa, että tämä tunnus tekee poikkeuksen?

-.-' Oikeasti tajua jo, jos saat bannit niin se meinaa sitä että sun kuuluu olla jäähyllä, eikä sun kuulu ajatella että "täytyyhän mun jotenkin päästä spämmimään, tehdään uusi acco". Etkö itse tajua kuinka typerältä kuulostat?
Totta puhuen, en :o Mutta enhän mie ees tolla vanhalla niin pahasti spämmännyt. No, jatkan sitten tällä. Ihan mite vaa.
Käyttäjän avatar
Rizerous

Viesti Beautiful 31 Heinä 2008 11:12

Tämä Dnuordan homma on kyllä ihan naurettava. Jos tulee permat niin ei se sitä tarkoita että heti mennään tekemään uudet tunnukset. Se viestii siitä ettei tuollaisia trolleja haluta enää tänne.
oot mun idoli ja mestari
Beautiful

Viesti Rizerous 31 Heinä 2008 11:14

kaya kirjoitti:Tämä Dnuordan homma on kyllä ihan naurettava. Jos tulee permat niin ei se sitä tarkoita että heti mennään tekemään uudet tunnukset. Se viestii siitä ettei tuollaisia trolleja haluta enää tänne.
Mutta mun on pakko päästä tänne keskustelemaan! Saan vieroitusoireita tai jotain!
Käyttäjän avatar
Rizerous

Viesti Nazgûl 31 Heinä 2008 11:14

Täällä siis ensin saa alkaa wanhalla akollaan spämmimään, sitten tehdä uuden ja jatkaa normaalisti?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul.
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti Rizerous 31 Heinä 2008 11:16

Nazgûl kirjoitti:Täällä siis ensin saa alkaa wanhalla akollaan spämmimään, sitten tehdä uuden ja jatkaa normaalisti?
Eiii. Mutta ei ekaks ne sanoo et jatkan vanhalla, ja nyt Anzee bannii vanhan. Pakkohan sitä on uudella jatkaa!
Käyttäjän avatar
Rizerous

Viesti Suomalainen 31 Heinä 2008 13:39

Rizerousilla näitä klooneja riittää, annetaanko tällekkin banit vai armahdetaanko jos osaa olla kunnolla, jos tulee yksikin späm viesti niin heti tulisi banit?
<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Kateus se on joka puhuu ;)

Heikot sortuu elon tiellä, jätkä senkun porskuttaa

PARAS VÄITTELIÄ 2007!
PARAS VÄITTELIÄ 2008!
Käyttäjän avatar
Suomalainen

Viesti Evilman 31 Heinä 2008 13:45

Suomalainen kirjoitti:Rizerousilla näitä klooneja riittää, annetaanko tällekkin banit vai armahdetaanko jos osaa olla kunnolla, jos tulee yksikin späm viesti niin heti tulisi banit?

Anna yrittää. Kyllä luulisi miehen osaavan kuitenkin jollain tasolla, jos tahtoa riittää. Mutta jos homma menee läskiksi, niin permat voi antaa.

Mun sana ei kuitenkaan mitään vaikuta, mutta ilmaisimpahan mielipiteeni käyttäjän näkökulmasta.
Helvetin tunarit!
Evilman

Viesti Anzee 31 Heinä 2008 14:15

Kuviohan on tämä: ensin tehdään monia ja taas monia kloonitunnuksia (tämä kuuluu Naturligvisin porukkaan) ja hankitaan bannit niille. Sitten tehdään yksi tunnus jolla ollaan muka "kunnolla". Kun yksi ja sama henkilö on spämmännyt yli kymmenellä muulla tunnuksella, miksi meidän pitäisi olettaa, että hän kykenee käyttäytymään tällä? Banneja et vielä saa, mutta moderaattoreiden tarkkailevan silmän alla olet.
Käyttäjän avatar
Anzee

Viesti Beautiful 31 Heinä 2008 18:21

Miksi helvetissä Naturligvisille pitäisi antaa taas yksi mahdollisuus? Niitä annettiin kasapäin (itsekin annoin, harmi vain) silloin kun olin itsekin moderaattori. "Joo mä parannan kyllä, mä oon tällä acolla asiallinen jne" Mutta Naturligvis pettää aina. Ihan uskomattoman typerää että niitä banneja ei vain anneta. Miksi aina uusi mahdollisuus?
oot mun idoli ja mestari
Beautiful

Viesti praKKA 31 Heinä 2008 18:34

kaya kirjoitti:Miksi helvetissä Naturligvisille pitäisi antaa taas yksi mahdollisuus? Niitä annettiin kasapäin (itsekin annoin, harmi vain) silloin kun olin itsekin moderaattori. "Joo mä parannan kyllä, mä oon tällä acolla asiallinen jne" Mutta Naturligvis pettää aina. Ihan uskomattoman typerää että niitä banneja ei vain anneta. Miksi aina uusi mahdollisuus?

Itse ihmettelen ihan samaa. Mitä helvetin väliä, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, itsekin muistaakseni olen viimeisen mahdollisuuden antanut ja sen hän on mennyt ja rikkonut.
Käyttäjän avatar
praKKA

Palaa alueelle Jonneweb.net