Ayame kirjoitti:Naturligvis =
Dnuorda(Naturligviksen viestihistoria:
search.php?author_id=15736&sr=posts)
EDIT: Oho luin väärin ''Olen nähnyt tuon muuallakin netissä'' kloonini Naturligviksen tarina, eli toisin sanoen Dnuordan, eli minun tarina.
Ymmärsin että Dnuordan on Naturligvis, jonka viimeisimmät viestit ovat täyttä spämmiä. Hmm?
Öh? Kyllä, kyllä mikäli nyt oikein ymmärsin, et tiennyt klooneistani? Voinen valaistaa sen verran, että ns. ''entisaikaan'' olin kelpokäyttäjä, mutta välillä nuo spämmimiset sitten tulivat, ja tein klooneja ja välillä asiallisesti yritin olla kunnes se spämmihimo taas tuli, ja tein kloonin sen toivossa, että saisin ns. ''puhtaat kasvot'', mutta eipä siinä käynytkään niin. Välillä alkoi hermostuttaa, kun kukaan ei kiinnostunut klooneistani, niin pistin toimintaa, mutta eipä se sitten enää huvittanut, vaan päätin ryhtyä kulkemaan asiallista tietä.
- Ainakin yritän nykyään olla asiallisesti, kun muutin nimeni Ardound:iksi siitä lähtien olen koittanut olla asiallisesti, koska kukaan ei pitänyt minusta, minua solvattiin, minua haukuttiin, minua nöyryytettiin, ja tiedän miksi. Mutta en voi käsittää, miten eräät luulevat vieläkin, että minua kohdellaa samoin ja käyttäydyn. Ehkä niinkin, se ei ole arvattavissa, teenkö kloonin vai en, mutta tältä seisomalta voisin sanoa, että en tule koskaan tekemään.
Ayame, ilmeisesti et tiennyt tästä mitään?
EDIT: Tiesit siis klooneista? Njaa-a, mutta miltei kaikissa entisissä klooneissa loppuviestit pitäisi olla spämmiä, joskus vain maineeni meni niin huonoksi, tiedä sitten mitä päässä liikkuikaan.
EDIT2: Saanen hieman valaista lisää:
Cloaca kirjoitti:Nazgûl kirjoitti:Onko Silakanreppana jonkun klooni?
Samasta IP:stä kirjoittavat tämän mukaan: Naturligvis,
Iffle. Että näin. Ja epähuomiossa annoin hänelle vain 3 päivää bannia. Pitääpä koventaa rangaistusta, kunhan kärsii ensin nuo.
Poistin ylimääräiset kloonit tuosta, ne voi käydä kyllä sieltä kurkkaamassa. Eli tuo Iffle = Sama kuin tämä. Vaihdoin vain nimeä, ja tuohan todistaa, että olemme yksi ja sama henkilö.