Kloonikirjoittajat

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Kloonikirjoittajat

Viesti Soulja 10 Heinä 2008 13:25

luffy ja jellona6?
| Vuoden tulokas 2008 |
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti praKKA 10 Heinä 2008 13:28

luffyn kloonit:
Lollercoasteri
komopää
jokunaama

jellona6:lla ei ole klooneja.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Verkkolinja.org - Käy täällä
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti lllllllllllllll 10 Heinä 2008 13:48

Minä (lllllllllllllll) a.k.a miljoonanimeätähänkiitos.
lllllllllllllll

Viesti praKKA 10 Heinä 2008 14:01

lllllllllllllll kirjoitti:Minä (lllllllllllllll) a.k.a miljoonanimeätähänkiitos.

Lol ei ole miljoonaa nimeä, ei edes yhtä...
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti lllllllllllllll 10 Heinä 2008 14:03

Hetkinen... Täytyy olla! Venaas vaihdan konetta. Sehän on konekohtainen? Jos on eri netti? IP tulee viimeisimmästä kirjoituksesta? Odota hetki, teen spämmiviestin ja voit bännätä minut.

Klooneihini kuuluu ainakin Starflame ja kumppanit.
lllllllllllllll

Viesti Soulja 10 Heinä 2008 14:06

lllllllllllllll kirjoitti:Hetkinen... Täytyy olla! Venaas vaihdan konetta. Sehän on konekohtainen? Jos on eri netti? IP tulee viimeisimmästä kirjoituksesta? Odota hetki, teen spämmiviestin ja voit bännätä minut.

Kyllä.

qwertykiller
AMMUU!
StarFlame
skuubiduubi
SilverSonic
<(QwErTy)>
asdfghjk?
AnImAaTiO
rulezzaja
F.I.G.H.T

Siis meinaan, että ainakin nuo.
| Vuoden tulokas 2008 |
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti praKKA 10 Heinä 2008 15:05

lllllllllllllll kirjoitti:Hetkinen... Täytyy olla! Venaas vaihdan konetta. Sehän on konekohtainen? Jos on eri netti? IP tulee viimeisimmästä kirjoituksesta? Odota hetki, teen spämmiviestin ja voit bännätä minut.

Ettet vain olisi käyttänyt proxya.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Genbor 12 Heinä 2008 13:44

Onko eipivotammattilainen tyypillä klooneja?
Käyttäjän avatar
Genbor

Viesti Ayame 15 Heinä 2008 23:17

Naturligvis = Dnuorda

(Naturligviksen viestihistoria: search.php?author_id=15736&sr=posts)

EDIT: Oho luin väärin ''Olen nähnyt tuon muuallakin netissä'' kloonini Naturligviksen tarina, eli toisin sanoen Dnuordan, eli minun tarina.

Ymmärsin että Dnuordan on Naturligvis, jonka viimeisimmät viestit ovat täyttä spämmiä. Hmm?
Käyttäydythän asiallisesti - Foorumin säännöt. - Aloittelijan aihe.

Moderaattoriksi 200:lla viestillä ;)
Käyttäjän avatar
Ayame

Viesti Dnuorda 16 Heinä 2008 10:27

Ayame kirjoitti:Naturligvis = Dnuorda

(Naturligviksen viestihistoria: search.php?author_id=15736&sr=posts)

EDIT: Oho luin väärin ''Olen nähnyt tuon muuallakin netissä'' kloonini Naturligviksen tarina, eli toisin sanoen Dnuordan, eli minun tarina.

Ymmärsin että Dnuordan on Naturligvis, jonka viimeisimmät viestit ovat täyttä spämmiä. Hmm?
Öh? Kyllä, kyllä mikäli nyt oikein ymmärsin, et tiennyt klooneistani? Voinen valaistaa sen verran, että ns. ''entisaikaan'' olin kelpokäyttäjä, mutta välillä nuo spämmimiset sitten tulivat, ja tein klooneja ja välillä asiallisesti yritin olla kunnes se spämmihimo taas tuli, ja tein kloonin sen toivossa, että saisin ns. ''puhtaat kasvot'', mutta eipä siinä käynytkään niin. Välillä alkoi hermostuttaa, kun kukaan ei kiinnostunut klooneistani, niin pistin toimintaa, mutta eipä se sitten enää huvittanut, vaan päätin ryhtyä kulkemaan asiallista tietä.

- Ainakin yritän nykyään olla asiallisesti, kun muutin nimeni Ardound:iksi siitä lähtien olen koittanut olla asiallisesti, koska kukaan ei pitänyt minusta, minua solvattiin, minua haukuttiin, minua nöyryytettiin, ja tiedän miksi. Mutta en voi käsittää, miten eräät luulevat vieläkin, että minua kohdellaa samoin ja käyttäydyn. Ehkä niinkin, se ei ole arvattavissa, teenkö kloonin vai en, mutta tältä seisomalta voisin sanoa, että en tule koskaan tekemään.

Ayame, ilmeisesti et tiennyt tästä mitään?

EDIT: Tiesit siis klooneista? Njaa-a, mutta miltei kaikissa entisissä klooneissa loppuviestit pitäisi olla spämmiä, joskus vain maineeni meni niin huonoksi, tiedä sitten mitä päässä liikkuikaan.

EDIT2: Saanen hieman valaista lisää:
Cloaca kirjoitti:
Nazgûl kirjoitti:Onko Silakanreppana jonkun klooni?
Samasta IP:stä kirjoittavat tämän mukaan: Naturligvis, Iffle. Että näin. Ja epähuomiossa annoin hänelle vain 3 päivää bannia. Pitääpä koventaa rangaistusta, kunhan kärsii ensin nuo.
Poistin ylimääräiset kloonit tuosta, ne voi käydä kyllä sieltä kurkkaamassa. Eli tuo Iffle = Sama kuin tämä. Vaihdoin vain nimeä, ja tuohan todistaa, että olemme yksi ja sama henkilö.
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti Z_J 16 Heinä 2008 22:16

zeihou on joku ikivanha nikkini.Tein tämän koska en muistanut sen salasanaa.Tosin on eri ip varmaan nykyään.
Käyttäjän avatar
Z_J

Viesti TimoPetteri 17 Heinä 2008 22:14

viewtopic58437.html
•,• ja l0v3 näyttää vähän epäilyttävältä koska näyttää että viestit olisi tullut samoista käsistä.
Moderaattorit tarkistakaa IP.
http://www.travian.fi/?uc=fix_23148 <--- Se on ref linkki.
Eli travian Speed on alkanut! kaikki rekkailemaan! W007!
[piilotettu kuva]Klikkaa täältä tunkeaksesi lemmikkini kurkusta alas pari tattia.
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Viesti Jupi 17 Heinä 2008 22:19

Bingo. Selitystä?
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti TimoPetteri 18 Heinä 2008 13:11

Jupi kirjoitti:Bingo. Selitystä?

Eli on tupla acco?
Niin joo eli tossahan näyttää aika epäilyttävältä että eka l0v3 kysyy ja sitte kun tulee vastaus niin on vahingossa postannut •,• acolla siihen samaan aiheeseen.
Luultavasti hän on vahingossa unohtanut että meni juuri toiselle acollensa :)
http://www.travian.fi/?uc=fix_23148 <--- Se on ref linkki.
Eli travian Speed on alkanut! kaikki rekkailemaan! W007!
[piilotettu kuva]Klikkaa täältä tunkeaksesi lemmikkini kurkusta alas pari tattia.
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Viesti praKKA 18 Heinä 2008 13:48

Juu ja molemmat sai ikibannit eilisen spämmin johdosta.
Käyttäjän avatar
praKKA

Palaa alueelle Jonneweb.net