FyX kirjoitti:Onko Joe-boy jonkun klooni?
Ei pitäisi pelkästä kloonitunnuksesta tulla, mutta huonosti käyttäytymällä tulee.Asku112 kirjoitti:Perkele! Unohdin, että olin tuolla vanhalla tunnuksella sisällä! =D Eli kyllä, koodaaja on parin vuoden takainen tunnukseni, jonka salasanan unohdin. Tänään vasitella testasin salasanaa ja se meni sitten oikein ja siksi tuossa on tuo viesti. Tuon vanhan tunnukseni voi siis poistaa tai mitä lie teette sille. Vielä kerran anteeksipyyntö. Tuleeko tästä jotain bänniä yms.?
=D Olin tuolloin 11v ja sen kyllä huomaa, mutta ei siitä sen enempää. Tehty mikä tehty.aika epistä mä en saa kyl mitään peliä SYNTTÄRILAHJAKS mut joululahjaks saan![]()
:P:P:P:roll::lol:
So what? Itse 12, ja nuorempana kirjoitin asiallisempaa tekstiä ja minusta pidettiin ja tunnettiin. Mutta meitä on moneen junaan.Asku112 kirjoitti:No en minä nyt huonosti käyttäytyvä ole, mutta tuolla vanhalla tunnuksellani tuo epäselvä kirjoittaminen (esim. capsin raiskaus, väärinkirjoittaminen ja yms.) ja hymiöiden liiallinen käyttäminen esim.=D Olin tuolloin 11v ja sen kyllä huomaa, mutta ei siitä sen enempää. Tehty mikä tehty.aika epistä mä en saa kyl mitään peliä SYNTTÄRILAHJAKS mut joululahjaks saan![]()
:P:P:P:roll::lol:
Edit: Nyt tuli sellainen fiilis, että joku muu henkilö on käynyt myös tuolla tunnuksella, koska sillä on lähetetty sellaisia viestejä joita en muista lähettäneeni. Ties vaikka joku on käynyt sillä, vaihtanut salasanan, tehnyt jotain sillä ja vaihtanut sen jälkeen salasanan takaisin. Toki se voi olla niitä mitä olen itse lähettänyt, mutta en vain satu muistamaan niitä. Eli voisiko joku mode katsoa IPstä, että onko kukaan muu käynyt sillä. Kiitos jo etukäteen.
Ardound kirjoitti:Onko meinerillä klooneja? Täsmääkö osokuun? Tai tähän mihin lie oskulaan joka väitti minua kloonikseen tms..
Dnuorda kirjoitti:Kehen SAASAS täsmää? On sellainen olo, että jonkun spämmerin klooni.