Kloonikirjoittajat

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Kloonikirjoittajat

Viesti FyX 27 Kesä 2008 17:13

Onko Joe-boy jonkun klooni?
[piilotettu kuva]
FyX

Viesti murlockunkku 27 Kesä 2008 18:33

missa jutussa
murlockunkku

Viesti Jii 27 Kesä 2008 19:00

FyX kirjoitti:Onko Joe-boy jonkun klooni?

Eipä kyllä ollut kun itse tarkistin..
Jii

Viesti Dnuorda 27 Kesä 2008 21:26

Jipii, I am free! Nyt koitan pysyä kaidalla polulla. Päätinpä vain ilmoittaa :P
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti koodaaja 27 Kesä 2008 21:30

*EPIC FAIL xD*
C"|BöööööööÖ!
O
Käyttäjän avatar
koodaaja

Viesti PerfectInsanity 27 Kesä 2008 21:33

Perkele! Unohdin, että olin tuolla vanhalla tunnuksella sisällä! =D Eli kyllä, koodaaja on parin vuoden takainen tunnukseni, jonka salasanan unohdin. Tänään vasitella testasin salasanaa ja se meni sitten oikein ja siksi tuossa on tuo viesti. Tuon vanhan tunnukseni voi siis poistaa tai mitä lie teette sille. Vielä kerran anteeksipyyntö. Tuleeko tästä jotain bänniä yms.?
[piilotettu kuva]
Buhihi
Käyttäjän avatar
PerfectInsanity

Viesti Dnuorda 27 Kesä 2008 21:41

Asku112 kirjoitti:Perkele! Unohdin, että olin tuolla vanhalla tunnuksella sisällä! =D Eli kyllä, koodaaja on parin vuoden takainen tunnukseni, jonka salasanan unohdin. Tänään vasitella testasin salasanaa ja se meni sitten oikein ja siksi tuossa on tuo viesti. Tuon vanhan tunnukseni voi siis poistaa tai mitä lie teette sille. Vielä kerran anteeksipyyntö. Tuleeko tästä jotain bänniä yms.?
Ei pitäisi pelkästä kloonitunnuksesta tulla, mutta huonosti käyttäytymällä tulee.
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti PerfectInsanity 27 Kesä 2008 22:07

No en minä nyt huonosti käyttäytyvä ole, mutta tuolla vanhalla tunnuksellani tuo epäselvä kirjoittaminen (esim. capsin raiskaus, väärinkirjoittaminen ja yms.) ja hymiöiden liiallinen käyttäminen esim.
aika epistä mä en saa kyl mitään peliä SYNTTÄRILAHJAKS mut joululahjaks saan :P :P:P:P:P:roll::lol:
=D Olin tuolloin 11v ja sen kyllä huomaa, mutta ei siitä sen enempää. Tehty mikä tehty.

Edit: Nyt tuli sellainen fiilis, että joku muu henkilö on käynyt myös tuolla tunnuksella, koska sillä on lähetetty sellaisia viestejä joita en muista lähettäneeni. Ties vaikka joku on käynyt sillä, vaihtanut salasanan, tehnyt jotain sillä ja vaihtanut sen jälkeen salasanan takaisin. Toki se voi olla niitä mitä olen itse lähettänyt, mutta en vain satu muistamaan niitä. Eli voisiko joku mode katsoa IPstä, että onko kukaan muu käynyt sillä. Kiitos jo etukäteen.
[piilotettu kuva]
Buhihi
Käyttäjän avatar
PerfectInsanity

Viesti Dnuorda 27 Kesä 2008 23:27

Asku112 kirjoitti:No en minä nyt huonosti käyttäytyvä ole, mutta tuolla vanhalla tunnuksellani tuo epäselvä kirjoittaminen (esim. capsin raiskaus, väärinkirjoittaminen ja yms.) ja hymiöiden liiallinen käyttäminen esim.
aika epistä mä en saa kyl mitään peliä SYNTTÄRILAHJAKS mut joululahjaks saan :P :P:P:P:P:roll::lol:
=D Olin tuolloin 11v ja sen kyllä huomaa, mutta ei siitä sen enempää. Tehty mikä tehty.

Edit: Nyt tuli sellainen fiilis, että joku muu henkilö on käynyt myös tuolla tunnuksella, koska sillä on lähetetty sellaisia viestejä joita en muista lähettäneeni. Ties vaikka joku on käynyt sillä, vaihtanut salasanan, tehnyt jotain sillä ja vaihtanut sen jälkeen salasanan takaisin. Toki se voi olla niitä mitä olen itse lähettänyt, mutta en vain satu muistamaan niitä. Eli voisiko joku mode katsoa IPstä, että onko kukaan muu käynyt sillä. Kiitos jo etukäteen.
So what? Itse 12, ja nuorempana kirjoitin asiallisempaa tekstiä ja minusta pidettiin ja tunnettiin. Mutta meitä on moneen junaan.
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti VaikkaJotain 28 Kesä 2008 14:44

Oliskohan paraspoika98 ja runeboy97?
[piilotettu kuva]^^Genbor^^
VJ=1337<3
Käyttäjän avatar
VaikkaJotain

Viesti Dnuorda 29 Kesä 2008 12:13

Onko meinerillä klooneja? Täsmääkö osokuun? Tai tähän mihin lie oskulaan joka väitti minua kloonikseen tms..
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti praKKA 29 Kesä 2008 12:37

Ardound kirjoitti:Onko meinerillä klooneja? Täsmääkö osokuun? Tai tähän mihin lie oskulaan joka väitti minua kloonikseen tms..

osama... Ei osamalla ole klooneja.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Dnuorda 07 Heinä 2008 11:23

Kehen SAASAS täsmää? On sellainen olo, että jonkun spämmerin klooni.
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti praKKA 07 Heinä 2008 12:26

Dnuorda kirjoitti:Kehen SAASAS täsmää? On sellainen olo, että jonkun spämmerin klooni.

Muistaakseni ei ollut klooneja.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Anthrax 08 Heinä 2008 12:45

Tex_mex ja tex666?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Anthrax

Palaa alueelle Jonneweb.net