Kloonikirjoittajat

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Kloonikirjoittajat

Viesti Cloaca 24 Kesä 2008 20:11

Nazgûl kirjoitti:Onko Silakanreppana jonkun klooni?
Samasta IP:stä kirjoittavat tämän mukaan: Naturligvis, Iffle, Daega, Qwas477, €nter, Ínsert, Pahakana, $hift, Cluidoss, Sillisoulli, Derw, gouhead, Aasid, partonu, Affa ja Mr.Boltsi.
Että näin. Ja epähuomiossa annoin hänelle vain 3 päivää bannia. Pitääpä koventaa rangaistusta, kunhan kärsii ensin nuo.
"Rasismi on kulttuurien eri syistä sekoittuessa syntyvä pelon ja vihan noidankehä, johon ei ole vielä keksitty muuta lääkettä kuin että tajuaa olevansa itse aivan samanlainen paskiainen kuin ne joita osoittaa sormella." - A.W. Yrjänä.
Käyttäjän avatar
Cloaca

Viesti Nazgûl 24 Kesä 2008 20:13

Jaahas, Cluido alkoi siis taas spämmimään.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul.
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti Cluidoss 24 Kesä 2008 20:14

Cloaca kirjoitti:
Nazgûl kirjoitti:Onko Silakanreppana jonkun klooni?
Samasta IP:stä kirjoittavat tämän mukaan: Naturligvis, Iffle, Daega, Qwas477, €nter, Ínsert, Pahakana, $hift, Cluidoss, Sillisoulli, Derw, gouhead, Aasid, partonu, Affa ja Mr.Boltsi.
Että näin. Ja epähuomiossa annoin hänelle vain 3 päivää bannia. Pitääpä koventaa rangaistusta, kunhan kärsii ensin nuo.
Miksi? Nuo kloonini ovat jo kärsineet rangaistuksensa, ja uusit vain sen? Et voi tehdä niin! Esimerkkinä: Kirjoitin viestin spämmiksi ja minut bannataan. Onko oikeutettua, että sinä tulet uudelleen bannaamaan minut sen jälkeen? Ei tod!

Sitäpaitti kukaan ei ole kannustanut rehelliseen kirjoitukseen, tai hyvään, tai asialliseen, joten tokkopa sitä jaksaa.
Cluidoss

Viesti Cluidoss 24 Kesä 2008 20:20

Faabio ja lollercoaster?
Cluidoss

Viesti Cloaca 24 Kesä 2008 20:22

Cluidoss kirjoitti:Miksi? Nuo kloonini ovat jo kärsineet rangaistuksensa, ja uusit vain sen? Et voi tehdä niin! Esimerkkinä: Kirjoitin viestin spämmiksi ja minut bannataan. Onko oikeutettua, että sinä tulet uudelleen bannaamaan minut sen jälkeen? Ei tod!
On oikeutettua, koska bannisi on liian köykäinen. Ansaitset kovemman rangaistuksen. Enkä näe muuta keinoa kuin bannata noiden bannien jälkeen uudestaan, sillä tuskin pystyn Silakanrappanan bannien päälle laittamaan uusia.

Cluidoss kirjoitti:Sitäpaitti kukaan ei ole kannustanut rehelliseen kirjoitukseen, tai hyvään, tai asialliseen, joten tokkopa sitä jaksaa.
Jaa? No kuule kun sen asiallisen kirjoituksen pitäisi tulla ihan sanomattakin sieltä. Muuten tuloksena on rangaistus, olkoon se sitten varoitus tai bannit.
"Rasismi on kulttuurien eri syistä sekoittuessa syntyvä pelon ja vihan noidankehä, johon ei ole vielä keksitty muuta lääkettä kuin että tajuaa olevansa itse aivan samanlainen paskiainen kuin ne joita osoittaa sormella." - A.W. Yrjänä.
Käyttäjän avatar
Cloaca

Viesti praKKA 24 Kesä 2008 21:19

Cloaca kirjoitti:
Cluidoss kirjoitti:Miksi? Nuo kloonini ovat jo kärsineet rangaistuksensa, ja uusit vain sen? Et voi tehdä niin! Esimerkkinä: Kirjoitin viestin spämmiksi ja minut bannataan. Onko oikeutettua, että sinä tulet uudelleen bannaamaan minut sen jälkeen? Ei tod!
On oikeutettua, koska bannisi on liian köykäinen. Ansaitset kovemman rangaistuksen. Enkä näe muuta keinoa kuin bannata noiden bannien jälkeen uudestaan, sillä tuskin pystyn Silakanrappanan bannien päälle laittamaan uusia.

Cluidoss kirjoitti:Sitäpaitti kukaan ei ole kannustanut rehelliseen kirjoitukseen, tai hyvään, tai asialliseen, joten tokkopa sitä jaksaa.
Jaa? No kuule kun sen asiallisen kirjoituksen pitäisi tulla ihan sanomattakin sieltä. Muuten tuloksena on rangaistus, olkoon se sitten varoitus tai bannit.

Näin. Itse harrastan nykyisin jo aika kovia rankkareita, eli useimmiten 1-2 viikkoa tai sitten vasta tulleille jos pahasti rikkoo niin 2 päivää, mutta ne jotka ovat hiemankin enemmän olleet niin laitan säälimättä viikon jäähyt, kyllä siitä yleisesti otettuna paremmin oppii kuin kahdesta päivästä. Sitten jos on iso varoituskasa niin saattaapi päästä 2 viikkoakin. En ole tainnut kuin kerran laittaa jollekin kloonille permat.
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Möh, kerätään sitte; 105€ kasassa.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Jupi 24 Kesä 2008 21:23

Muutenkin, teet jatkuvasti uusia käyttäjiä tänne, eikö jo omassa päässäsi ala soida jonkinasteiset hälytyskellot? Pidä sillä yhdellä käyttäjälläsi suhteet kunnossa, niin voit oleskella sillä täällä
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja
FiftyFive kirjoitti:Mitä vittua???
Etpä ole paras moderaattori tän spämmin jälkee...
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Cohen 24 Kesä 2008 21:36

Serkkuni kirjoitteli kait pari viestiä tänään meillä. Tunnushan on Marakatti? Jep.
Käyttäjän avatar
Cohen

Viesti Cluidoss 24 Kesä 2008 22:06

Jupi kirjoitti:Muutenkin, teet jatkuvasti uusia käyttäjiä tänne, eikö jo omassa päässäsi ala soida jonkinasteiset hälytyskellot? Pidä sillä yhdellä käyttäjälläsi suhteet kunnossa, niin voit oleskella sillä täällä
Tuo Iffle ( Aka radiolinja ) no kato sielt on se vika klooni mitä tähän saak oon tehnyt, joten oon sinnitellyt sentää melko kauan!
Cluidoss

Viesti Latemara 24 Kesä 2008 22:07

Cluidoss kirjoitti:
Jupi kirjoitti:Muutenkin, teet jatkuvasti uusia käyttäjiä tänne, eikö jo omassa päässäsi ala soida jonkinasteiset hälytyskellot? Pidä sillä yhdellä käyttäjälläsi suhteet kunnossa, niin voit oleskella sillä täällä
Tuo Iffle ( Aka radiolinja ) no kato sielt on se vika klooni mitä tähän saak oon tehnyt, joten oon sinnitellyt sentää melko kauan!

No mitä helvettiä sä sitten tällä Cluidosilla ja muilla teet kun käyttäydyt vaan sillä yhellä??
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Cluidoss 24 Kesä 2008 22:08

Latemara kirjoitti:
Cluidoss kirjoitti:

No mitä helvettiä sä sitten tällä Cluidosilla ja muilla teet kun käyttäydyt vaan sillä yhellä??
No, kun edelliset sai kokoajan panneja niin otin vanhoja klooneja esille, jotta pääsen lukemaan käyttäjäpalautteet.

Sitäpaitti, millä jatkan kun kaikki kloonit on ikuisesti bannattu? Kai?
Cluidoss

Viesti Jupi 24 Kesä 2008 22:23

Odotat sen muutaman päivän jotta saat bannisi pois. Etpä sinä nyt näytä mitenkään kaksista kommentia saavan
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja
FiftyFive kirjoitti:Mitä vittua???
Etpä ole paras moderaattori tän spämmin jälkee...
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Latemara 24 Kesä 2008 22:24

No, kun edelliset sai kokoajan panneja niin otin vanhoja klooneja esille, jotta pääsen lukemaan käyttäjäpalautteet.

Sitäpaitti, millä jatkan kun kaikki kloonit on ikuisesti bannattu? Kai?

Sitten et jatkaisi millään, itse saatoit itsesi tuohon jamaan, takaisin tulemista ei ole. (Wnb-mode? Kyllä vain :D)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Pahakana 24 Kesä 2008 22:50

Anteeksi kamalasti, mutta luulin, että minun käyttäjäpalautteeseen oli tullut jotakin jännää. Joten päätin tulla katsomaan.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Pahakana

Viesti jykä95 25 Kesä 2008 01:01

Noniin modethan voisivat nyt vaikka tarkistaa minun ja ropon ip:t, että tämä hullunmylly loppuisi?
No joo Windows oikee yrittää etten sais käännettyy mappii hammeris..
** Executing...
** Command: Copy File
* Could not execute the command:
Copy File "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\acconi\counter-strike\cstrike\maps\csde_sauna3"
* Windows gave the error message:
"The operation completed successfully."
Käyttäjän avatar
jykä95

Palaa alueelle Jonneweb.net