Peliseuraa SilkRoadiin?

Viesti IronSoldier 10 Heinä 2006 22:35

[BaNaaNi] kirjoitti:Joo just latasin ton oon vast 2 lvl.Ja en päässy muualle pelaa ku sinne uutee serverii vai mikä onkaa se aina valitti jtn..Mut mist tos saa potioneita ku mul on elppii enää iha sika vähä nii mist saa lisää??Joo ja täs on mun mese jos peliseuraa haluutte lisätkää kaikki vaa Star-wares@hotmail.com :wink: 8) :)

Potioneja voit ostaa esim. Janganin Drugstoresta. Paina oikeest yläreunast kartta ja klikkaa janganin nimee ja eti drugstore.
Käyttäjän avatar
IronSoldier

Viesti Pöppönen 11 Heinä 2006 13:19

Teinpähän uuden ukon jo jonkin aikaa sitten. Nytten on leveleitä jo 10^^
Edelleenkin pelaileen siellä oasiksessä. Niin se hepun nimi on Poppone... YV:llä viestiä jos haluaa tietää pelaanko taikka sitten tulee mesessä kyselemään pelaanko^^
Pöppönen

Viesti .ferry 15 Heinä 2006 15:59

Kysymys teille jotka tietävät tästä pelistä. Onko pelissä max lvl? Jos on mikä se on? Juuri olen lataamassa.

Edit: Kiitos, pöppö. Vielä kysymys että onko pelissä joku kilta/klaani ominaisuus?
Viimeksi muokannut .ferry päivämäärä 15 Heinä 2006 16:01, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva]
Bombing for peace is like fucking for virginity.
.ferry

Viesti Pöppönen 15 Heinä 2006 16:00

Fast2die kirjoitti:Kysymys teille jotka tietävät tästä pelistä. Onko pelissä max lvl? Jos on mikä se on? Juuri olen lataamassa.

Osiko ollut jokin 70lvl
Pöppönen

Viesti IronSoldier 15 Heinä 2006 19:57

Fast2die kirjoitti:Kysymys teille jotka tietävät tästä pelistä. Onko pelissä max lvl? Jos on mikä se on? Juuri olen lataamassa.

Edit: Kiitos, pöppö. Vielä kysymys että onko pelissä joku kilta/klaani ominaisuus?

Voi halutessasi kutsua tyyppejä partyyn jolloin exp:t jakautuvat tasapuolisesti kaikille partyn jäsenille. Tällä tyylillä yleensä toiset voivat harjoittaa sinua jolloin se itse harjoittaja hankkii xp:tä ja itse vain "keräät" niitä :D
Käyttäjän avatar
IronSoldier

Viesti Idolator 19 Elo 2006 15:01

Nosto. Ei bannia..
Käyttäjän avatar
Idolator

Viesti Kani 19 Elo 2006 16:07

Joo, nyt kun tämä on nostettu niin laitan tiedot tähän.
Eli hahmo nimi Katariina servu on Oasis ja level on 11.(Sain hetki sitten levelin)
Käyttäjän avatar
Kani

Viesti aqwwkkw 19 Elo 2006 21:37

Pelaan Venicessä, lvl 19 kohta 20. Blade ukko.

Pelaako kukaan Venicessä? Ukon nimi Nakki (jos venicellä pelaatte niin lisätkää kamulistalle)
aqwwkkw

Viesti Kani 19 Elo 2006 21:39

Minulla on hahmo Venicessä mutta se on vain 14 lvl. Ja nimi on Niina, voisin pelata kunhan ensin pääsen servulle.
And as the walls come down, and as I look in your eyes.
My fear begins to fade recalling all of the times,
I have died,
and will die.
It's all right. I don't mind, I don't mind! I don't miiiiiiind!!

Tool - H.
Käyttäjän avatar
Kani

Viesti Verkedude 22 Elo 2006 06:54

juu eli paremmin peliseuraa saatte irkistä kannulta SROnline.fi @ quakenet..
pelaan oasiksella ja xianille tein uuden hahmon, mangyanilta ekaks lvl 8 SOS bow ja sit 1gp lvl 24 SOS kengät :P, oasiksella tullu lvl 18 SOS kengät white tigrult mut enempää en kerro. oon fireä käyttävä speari ja hunter/trader/thief, hahmon lvl 25
Verkedude

Viesti Mip 02 Syys 2006 17:28

Oli Xianilla Ice Bladeri lvl 20, mutta huhhuh.
Jää (tehottomin imbue) ja Blade (tehottomin ase), yritäppä siinä hankkia leveliä.
Vaihdoin Olympukselle ja KD nukeri olis aikomus tehdä.
Ja jos meinaatte Silkkitiellä pärjätä niin on ehdotonta käydä www.silkroadforums.com. <3

E: Ainiin ja uuden hahmon leveli tällä hetkellä 14.
Mip

Palaa alueelle Klaanit & peliseura