Silkroad Online Opas (Chinese -side) [Päivitetty! 8.6.2008]

Viesti Pöppönen 12 Heinä 2006 12:31

Dark Assassin kirjoitti:No nyt se SRO sitten vihonviimeisen tempun teki. Aina kun käynnistää pelin ja loggaa Oasikseen, tulee "Disconnect from server" ja peli sammuu, ja kone pistää pillit pussiin kanssa. -.-
*Menee teloittamaan Silkroad Onlinen tekijät ja alkaa asentamaan kuumeisesti Guild Wars: Factionsia*

Woot.
Sullakin rupes tekemään sitä.
Se on vittumainen asia.
Pöppönen

joo

Viesti Peltsi 12 Heinä 2006 12:40

Dark Assassin kirjoitti:No nyt se SRO sitten vihonviimeisen tempun teki. Aina kun käynnistää pelin ja loggaa Oasikseen, tulee "Disconnect from server" ja peli sammuu, ja kone pistää pillit pussiin kanssa. -.-
*Menee teloittamaan Silkroad Onlinen tekijät ja alkaa asentamaan kuumeisesti Guild Wars: Factionsia*

mul on sama ongelma mut kaikis servuis
[piilotettu kuva]
Tule ystäväkseni
Käyttäjän avatar
Peltsi

Viesti Vincent 12 Heinä 2006 15:56

Ihme koneet teillä 0_0 minulla saattaa joskus disconnectaa koska ohjelmia päällä. En suosittele pitämään mIrciä tai nettiselainta , koska se auttaa asiaa.
SRO | IGN: Devica | Server: Poseidon | LVL: 33 | Class: Warlock/Cleric |
Bullet for my valentine @ Kaapelitehdas 8.12

4.8 Vinski täyttää vuosia! \o/
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Vertico 12 Heinä 2006 16:16

Ei minulla tollaisia ongelmia ole, mutta peliin tulee vähänväliä VPU erroreita.

Vincent pelaatkos koskaant Greeces? Onks sulla hahmoo greeces?

Olen Heuksal lvl 13, ja pitäis olla 13 lvl, et saisin sen lvl 14. Ja mulla on 17 skill pointsii. Sitten tarvittais vielä 19 skil pointsii niin saisin vika Heuksal liikkeen :D

Mistä vois alottaa sellasia guesteja, joden reward olisi joku määrä skill pojoja?
Olen vetänyt sen, missä pitää tappaa 40 stone ghostii, ja sen missä pitää löytää 20 adventures stonee.. Ja sit kaikki water ghost hommelit..
En vaan löydä mitään muita selaaisi guesteja, enkä guesteja ylipäätään.

Yks kyssä vielä.. Jos menen Oasikseen, ja tein accountin Greeces, pääsenkö minä pelaamaan samalla accountilla myös oasiksessa?
Vai voiko sen servun jotenkin vaihtaa?

Ohhoh mullahan tulee pitkä editointi.. Mutta kun yritin mennä Oasikseen, se rupee vittuilemaan, mutta Greece toimii mulla hienosti..
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Re: joo

Viesti Mip 13 Heinä 2006 21:52

_make kirjoitti:

Mullaki sama vitun juttu. :(
Laittaa accountin ja salasanan (servu mikä tahansa) --> valitsee ukon -->
lataa peliä --> olet pelissä ja heti tulee "Disconnect from server" :(
En haluais etsiä taas uutta peliä, eikä niitä steamin pelejäkään jaksa 24/7..
Mip

Re: joo

Viesti Vertico 13 Heinä 2006 22:12

Mip kirjoitti:
_make kirjoitti:

Mullaki sama vitun juttu. :(
Laittaa accountin ja salasanan (servu mikä tahansa) --> valitsee ukon -->
lataa peliä --> olet pelissä ja heti tulee "Disconnect from server" :(
En haluais etsiä taas uutta peliä, eikä niitä steamin pelejäkään jaksa 24/7..

Koittakaa vaan monta kertaa, niin kyllä se siitä :wink:
Minusta kannataisi kokeilla Greecee.. Se on aina toiminu hyvi.. Mut mulla ei mitkään muut toimi..
[piilotettu kuva]

Käyttäjän avatar
Vertico

Viesti Shamanisti 13 Heinä 2006 22:53

Tota "disconnect from server" hommaa tapahtui itselläkin aika paljon, ei auttanut muuta kun käynnistää kone uudelleen ja taas kokeilla. Joskus selvisin ilman uudelleen käynnistämistä.

En tiedä onko pelissä enään sitä "ongelmaa" että servut ovat aina täynnä, siihen paloi aina hermo.
Käyttäjän avatar
Shamanisti

Viesti Mip 14 Heinä 2006 10:05

Kokeilin sitten sitä Greeceä, mutta kun se rupesi lataamaan hahmontekemis valikkoa niin tuli jo siinä vaiheessa "Discconnected to the server" tjsp..
Taitaa mun silkkitien pelaaminen jäädä haaveeksi. :(
Mip

Viesti Vincent 14 Heinä 2006 10:12

Kannattaa pelata aamulla , tai tehdä ukot aamulla... Jos tulee disconnect to the server = ctrl + alt + delete ja lopeta ohjelma. Älkääkä pitäkö mitään ohjelmaa auki jos pelaatte. paitsi tietysti virusturva ym.

Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Vertico 14 Heinä 2006 11:35

Ohhoh.. Tätä en ennen yiennytkään.. ennen luulin, että skill-liikkeitä on vain 4, mutta kun rupesin selaamaan alaspäin, huomasinkin, et sielä niitä on vaikka kuinka paljon..
[piilotettu kuva]

Käyttäjän avatar
Vertico

quest

Viesti Peltsi 15 Heinä 2006 11:19

elikä voisit laittaa niit ensimäisiin questeihin apuu kun niit en itekkää aluks osan mut opin sit ajan myötä elikä pariekaa
[piilotettu kuva]
Tule ystäväkseni
Käyttäjän avatar
Peltsi

Viesti Vincent 16 Heinä 2006 10:01

Juu.. voisin vaikka kirjoittaakkin , jos siitä sitten on apua...

Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Vertico 16 Heinä 2006 22:25

Koitin alchemuttaa mun Thief's Hook glavien, mutta kun tein sen. niin magic stone of warriorsin kohalla tuli vaan mustaa savua, ja sitten se hävis eikä tapatunut mitään..
[piilotettu kuva]

Käyttäjän avatar
Vertico

Viesti Vincent 17 Heinä 2006 08:17

Se onkin tämän alchemyn toinen puoli :wink: Joskus voi käydä niin , että ei tapahdukkaan mitään , tai sitten se tiputtaa kaiken lisätyn erikoisuuden aseestasi.

Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Vertico 17 Heinä 2006 11:37

Luin jostain foorumeilta, että lucky powderii voi käyttää, mutta en tajua miten..

Updatessa: Disconnecting After Character select fixed. Eli joillakin oli toi vika, että hahmo disconnectaa kun menee peliin.
[piilotettu kuva]

Käyttäjän avatar
Vertico

Palaa alueelle Pelioppaat