Silkroad Online Opas (Chinese -side) [Päivitetty! 8.6.2008]

Viesti Nike 11 Heinä 2006 12:37

Perkeleen D-A. Suostutteli sitten minutkin lataamaan tämän. Nyt on siis vasta latauksessa, joten itse peliä en voi oikein kommentoida. (Vielä..)

Opas oli hyvä, ja sain uutta infoa tästä. (Tosin D-Alta ja Pöppikseltä olen kysellyt IRCissä) Myöskin itse peli näyttää hyvältä, ja vaikutelma on hyvä. En jaksa odotella että pääsen pelaamaan. ^^
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Vincent 11 Heinä 2006 16:52

Hyvä hyvä... Pelaajia lisää kaivataan! Muistakaa jos olette trader tai hunter , voitte liittyä minun ja kamuni guildiin. Teille se ei maksa mitään , paitsi sitten kun käyttäjä raja menee yli 10... kirjoitan myöhemmin tablettien käytön ja vihollisia.
SRO | IGN: Devica | Server: Poseidon | LVL: 33 | Class: Warlock/Cleric |
Bullet for my valentine @ Kaapelitehdas 8.12

4.8 Vinski täyttää vuosia! \o/
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Nike 11 Heinä 2006 17:36

No perkele, enpäs pelaakkaan. Kone kun on niin paska ettei sille mitään voi, lagii vain ja pelaamisesta ei tule mitään. :/
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Vertico 11 Heinä 2006 18:38

Vuuhuu! Saavutin lvl 10.. Aijon vetää water ghost poisonin seuraavaks.
Muuten pelaaks kukaan Greeces?
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Viesti Mip 11 Heinä 2006 18:50

Silkroad käy aika nopeasti tylsäksi varsinkin miekoilla.
Viimeksi muokannut Mip päivämäärä 30 Heinä 2006 21:29, muokattu yhteensä 2 kertaa
Mip

arghgh

Viesti Peltsi 11 Heinä 2006 19:59

arrgghh mikä vittu on vikan kun ain kun teen uuden äijän ni se toimii mut sit kun yritän kirjautuu siin lukee disconettin server
[piilotettu kuva]
Tule ystäväkseni
Käyttäjän avatar
Peltsi

Viesti Vincent 11 Heinä 2006 21:17

Siellä on vain liikaa väkeä... Yritä niin kauan , kunnes pääset serveriin. Yleensä pääsen 1-5 yrityksellä.

Käyttäjän avatar
Vincent

nii

Viesti Peltsi 11 Heinä 2006 21:19

niim mut kun ain pääsen siihen pelii mut heti sen jälkee tulee se juttu sit joutuu käynistää koko pelin uusiks
[piilotettu kuva]
Tule ystäväkseni
Käyttäjän avatar
Peltsi

Viesti DoubleV 11 Heinä 2006 21:27

Tarkistaako/päivittääkö se teilläkin vielä sitä serveriä?
Käyttäjän avatar
DoubleV

ei

Viesti Peltsi 11 Heinä 2006 21:35

ei se voi kun lähin sielt pois sit menin 10 secan pääst takas ni ei enää päässy
[piilotettu kuva]
Tule ystäväkseni
Käyttäjän avatar
Peltsi

Viesti KirmiZ 11 Heinä 2006 22:05

apua. aina kun alotan pelin niinvoi liikkuu pari metrii sit se ei liiku mihinkään enää siit mut muut liikkuu mun vierestä ja kysyy samalla:mikset liiku(siis englanniks) se on ärsyttävää kun se on aivan sairaa hyvä peli. sain liikku aika pitkää kun latasin sen mut en enää :cry: :cry:
Anime lähtee lapsesta hakkaamalla!
Käyttäjän avatar
KirmiZ

Viesti Vertico 11 Heinä 2006 22:27

jormakarva kirjoitti:apua. aina kun alotan pelin niinvoi liikkuu pari metrii sit se ei liiku mihinkään enää siit mut muut liikkuu mun vierestä ja kysyy samalla:mikset liiku(siis englanniks) se on ärsyttävää kun se on aivan sairaa hyvä peli. sain liikku aika pitkää kun latasin sen mut en enää :cry: :cry:
Lataa peli uudestaan, tai vaihda servu.

Muuten tuleeko teille joskus VPU erroreita? Ne on hitsin ärsyttäviä.
Siinä sun tyyppi ei pysty liikkumaan ja sitten ruutu muuttuu mustaks, ja tulee VPU error.. Oon muuten 11 lvl. Ja mun armor puolustaa 7.0 (20 %) Phy.
Ja 10.0 (15 %) Mag. Muuten tietääkös kukaan mitä toi prosentti suluissa tarkottaa?

Jormakarva tarkoitiko sinä VPU erroreita?
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Viesti KirmiZ 12 Heinä 2006 08:28

aarni kirjoitti:
jormakarva kirjoitti:apua. aina kun alotan pelin niinvoi liikkuu pari metrii sit se ei liiku mihinkään enää siit mut muut liikkuu mun vierestä ja kysyy samalla:mikset liiku(siis englanniks) se on ärsyttävää kun se on aivan sairaa hyvä peli. sain liikku aika pitkää kun latasin sen mut en enää :cry: :cry:
Lataa peli uudestaan, tai vaihda servu.

Muuten tuleeko teille joskus VPU erroreita? Ne on hitsin ärsyttäviä.
Siinä sun tyyppi ei pysty liikkumaan ja sitten ruutu muuttuu mustaks, ja tulee VPU error.. Oon muuten 11 lvl. Ja mun armor puolustaa 7.0 (20 %) Phy.
Ja 10.0 (15 %) Mag. Muuten tietääkös kukaan mitä toi prosentti suluissa tarkottaa?

Jormakarva tarkoitiko sinä VPU erroreita?

en toirkoita VPU erroreita vaan se mun ukko ei liiku
Anime lähtee lapsesta hakkaamalla!
Käyttäjän avatar
KirmiZ

Viesti Vincent 12 Heinä 2006 09:48

Minulla esiintyy harvoin jotain häikkää , eikä ole koskaan tullut erroreita paitsi kerran. Prosenteista en tiedä , sen tiedän että välitä siitä mikä niissä on fysikaalinen , ja mgic defence :wink:

Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Altair 12 Heinä 2006 12:26

No nyt se SRO sitten vihonviimeisen tempun teki. Aina kun käynnistää pelin ja loggaa Oasikseen, tulee "Disconnect from server" ja peli sammuu, ja kone pistää pillit pussiin kanssa. -.-
*Menee teloittamaan Silkroad Onlinen tekijät ja alkaa asentamaan kuumeisesti Guild Wars: Factionsia*
Do you feel it, mortal? Death seeps through me, enveloping all that I touch. With just a snap of my finger your soul will languish in damnation for all eternity. But... It is not yet your time to serve the Lich King. Yes, a greater destiny awaits you. Power... You must become more powerful before you are to serve me.
Käyttäjän avatar
Altair

Palaa alueelle Pelioppaat