Silkroad Online Opas (Chinese -side) [Päivitetty! 8.6.2008]

Re: Silkroad Online Opas (Chinese -side) [Päivitetty! 17.6]

Viesti LMNz 06 Helmi 2008 17:39

mussutti kirjoitti:se SRO_loader tekee vaa sen et voit kiroilla enkuks... sitte on se NO-DC ja kaks muuta niitä en muista... kirjottakkee googleen download SRO_loader sitte etitte sieltä ja lataatte...
Itsellä on NO-DC. Auttaa aika paljon sisäänkirjautumista (vaikka onkin kai kielletty).
Ja Theemelle en voi laittaa mitään linkkiä, koska sen NO-DC:n, jota minä käytän, tekijä on poistanut sen filefrontista. Eli linkkiä en löydä, enkä jaksa etsiä toista NO-DC:tä. Kokeiltaa googlea.
[piilotettu kuva]Kuvaa painamalla saan pienen bonuksen Battle Dawnissa ja kun tarpeeksi moni painaa, saan kristallin. Kiitos klikanneille, sain yhden kristallin juuri. Jatkakaa auttamista!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
LMNz

Viesti DoubleV 06 Helmi 2008 19:07

Voitko uppia sen vaikka rapidshareen tai jonnekkin?
Intel C2D E4500 @ 2.2GHz | nVidia GeForce 8600 GT | 2Gb DDR2 800MHz | Abit IP35 | Antec Sonata III | 250Gb WD Caviar SE Sata
DoubleV

Viesti LMNz 06 Helmi 2008 22:53

Ei ole minun tekemäni, eli ei ole oikeuksia uppia minnekkään. Kokeilkaa googlella hakea No dc:tä. Tosin saattaa olla vaikea löytää joskus.
[piilotettu kuva]Kuvaa painamalla saan pienen bonuksen Battle Dawnissa ja kun tarpeeksi moni painaa, saan kristallin. Kiitos klikanneille, sain yhden kristallin juuri. Jatkakaa auttamista!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
LMNz

Viesti Dava 10 Helmi 2008 10:34

Ku laitan No-Dc päälle käynnistän silk-roadin . Ku painan SRO_Loaderis start tulee
Fatal error
Unable to locate offsest needed to continue. Ni mitä laitan Command linee siin on nyt 0/18 0 1 . Ja millo painan start?
väliaikane
Käyttäjän avatar
Dava

Viesti mussutti 11 Helmi 2008 17:47

jos pelaatte Olympukses nii mä tairan tehä bladerin... rogue nykyään lvl 32... aika kiva kun voi mennä pvpehen käyttää stealthii ja sit iskee screwillä :D tapoin eilen lvl 41 full str warriorin :D
silkroad^^Bleach^^
Käyttäjän avatar
mussutti

Viesti Dava 13 Helmi 2008 10:36

Theeeme kirjoitti:Ku laitan No-Dc päälle käynnistän silk-roadin . Ku painan SRO_Loaderis start tulee
Fatal error
Unable to locate offsest needed to continue. Ni mitä laitan Command linee siin on nyt 0/18 0 1 . Ja millo painan start?

Haloo????
väliaikane
Käyttäjän avatar
Dava

Viesti Fishfinger 17 Helmi 2008 19:18

mussutti kirjoitti:jos pelaatte Olympukses nii mä tairan tehä bladerin... rogue nykyään lvl 32... aika kiva kun voi mennä pvpehen käyttää stealthii ja sit iskee screwillä :D tapoin eilen lvl 41 full str warriorin :D

Europe on ihan tylsä... itse tapoin lvl 42 chinese nukerin lvl 32 europe nukerilla 2:lla nukella... Kyllästyin europeen jo kauan sitten nykyään työstän chinese nukeria... Venice server lvl 30 92mil rahaa :s
Käyttäjän avatar
Fishfinger

Viesti Vincent 18 Helmi 2008 18:13

Keskustelu saa jatkua , mutta itse en ole enää hirveästi vastaamassa kysymyksiin. Hyvä että keskustelu pysyy silti ylhäällä ; )
SRO | IGN: Devica | Server: Poseidon | LVL: 33 | Class: Warlock/Cleric |
Bullet for my valentine @ Kaapelitehdas 8.12

4.8 Vinski täyttää vuosia! \o/
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti mussutti 22 Helmi 2008 21:47

mulla on Eldoradossa lvl 16 full str blader ja 20millii rahaa... kaveri anto 1kk ja sitte tein wind 2 ja möin niitä :P saa paljon rahaa wind 2 3k kpl.
silkroad^^Bleach^^
Käyttäjän avatar
mussutti

Viesti Fishfinger 23 Helmi 2008 22:49

Tuossa vähän aikaa tein uuden chinese charan nukeri swordi... nyt lvl 32 sos +3 miekka ja kilpi ihQ. Pelaako kukaan venicellä?
Käyttäjän avatar
Fishfinger

Viesti Dog9 23 Helmi 2008 23:13

Mul on 20 lvl ukko mutku kehitän sitä nii sil ei vaihu leveli
saako muute silkroadii huijaus ohjelmii
Dog9

Viesti NaXu 28 Helmi 2008 11:27

Miten saan tässä työn ? Vai pitääkö olla joku tietty lvl että sen saa ?
''Kiitos taas Rouvanalletätilemmentohtoriruokaterapeuttins''muotiguru'' NaX'' -Sakutzki
Käyttäjän avatar
NaXu

Viesti LMNz 29 Helmi 2008 16:56

Miten muuten sais mahdollisimman nopeasti kehittettyä omaa tyyppiään? Kun alkaa väsyttää brontessien tappaminen.

Tiedän nyt linkin toimivaan No-dc:hen joka toimii ainakin version 1.142 kanssa. YV jos kiinnostaa.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
LMNz

Viesti SRO_PLAYER 01 Maalis 2008 12:01

Muten se power levutus tapahtuu? :roll:
SRO_PLAYER

Viesti mussutti 02 Maalis 2008 20:42

mie voin vastata kymysyksiin... se powerlevutus tapahtuuu ku meet auto share partyyn... yleeens' niist' pit'' maksaa.. jos meet ongeille se on yleens' 70-200k... sitte saat ty;n lvl 20... se maksaa 10k et voit ostaa sen itemin ja sit 10k liittymiseen... jos oot alle 45 kannattaa alkaa traderiks... sitte 45-65 thief ja sitte 65-80 huntteri... jos on lissee kysymyksii voitte kysy'... ja muuuten niihi huijjaus ohjelmiin ni on gold botteja sitte T-bot ja NUbot... oon t's ite yritt'ny ettii jotain ILMAISTA bottia...
silkroad^^Bleach^^
Käyttäjän avatar
mussutti

Palaa alueelle Pelioppaat