Silkroad Online Opas (Chinese -side) [Päivitetty! 8.6.2008]

Re: Silkroad Online Opas (Chinese -side) [Päivitetty! 17.6]

Viesti Kapteeni-Pelle 31 Tammi 2008 14:31

NeKe kirjoitti:Mikä helevetti on kun yritän mennää servuun, käy ilmi että se on täynnä, sitten tulee ikkuna, joka kertoo servun olevan täynnä. Nooh, painan Confirm = peli kaatuu. Onko siihen mitään korjaus tiedostoa tjsp?

Tuohon on 3 syytä, 1. että servut on ihan täynnä,2. sulla on joku SRO:nin vanha versio ja 3. Sulla on paska kone :D

Anteeks, jos oon tämmönen Û^berguru^^
Perkele nipsu, kun menit kusemaan kämppäs täyteen...
Käyttäjän avatar
Kapteeni-Pelle

Viesti Xerox 31 Tammi 2008 16:14

Varmasti todella hyvä opas, jos harmivain pelaisin Silkroadia...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Xerox

Viesti LMNz 31 Tammi 2008 17:03

Kapteeni-Pelle kirjoitti:
NeKe kirjoitti:Mikä helevetti on kun yritän mennää servuun, käy ilmi että se on täynnä, sitten tulee ikkuna, joka kertoo servun olevan täynnä. Nooh, painan Confirm = peli kaatuu. Onko siihen mitään korjaus tiedostoa tjsp?

Tuohon on 3 syytä, 1. että servut on ihan täynnä,2. sulla on joku SRO:nin vanha versio ja 3. Sulla on paska kone :D
Oikea vastaus on tuo ensimmäinen. Ja onhan siihen sellainen "korjaustiedosto", joka estää pelin sammumisen, tosin se tiedosto ei ole silkroad onlinen tekijöiltä.
[piilotettu kuva]Pelaako kukaan muu Battle Dawnia? Omasta mielestä todella hyvä nettistrategiapeli. Hakkaa Travianin ja sen kloonit. Voisin jossain vaiheessa tehdä oppaan siitä... Ehkä.
Käyttäjän avatar
LMNz

Viesti mussutti 31 Tammi 2008 22:05

joo kiitti se vois auttaa :roll: mutta mikä servu??? itte oon jo lvl 30 :D olympuksessa ja kuka sua powerlevutti??? eilen (keskiviikkona) sin itekki Gundalilta p.levutusta mujigeilla...
silkroad^^Bleach^^
Käyttäjän avatar
mussutti

Viesti Kapteeni-Pelle 01 Helmi 2008 10:17

40lvl Kaveri Powerlevutti mua tohon asti
Käyttäjän avatar
Kapteeni-Pelle

Viesti mussutti 01 Helmi 2008 18:33

on niin tylsää... oon ootellu noin 3h tota levutusta :D kohta kai myö mennään
silkroad^^Bleach^^
Käyttäjän avatar
mussutti

Viesti Dava 02 Helmi 2008 13:55

Hei mul on sellane ongelma ku yritän mennä. se menee valkkaan servun mut kaikki on punasel. no mut painan jtn niist. ja meen mun accol tulee sellane et pitää kirjottaa esim 5F6hy7I teen sen ja sen jäökee tulee conection lost
Käyttäjän avatar
Dava

Viesti LMNz 02 Helmi 2008 14:55

Jos servu on täynnä, niin peli sammuu jos sinne yrittää mennä sisään. Luultavasti se sammuu vain sen takia, että pelaajat menettäisi hermonsa. Itse olen hommannut sellaisen korjaustiedoston, joka estää sen sammumisen (Ei silkroad onlinen tekijöiltä ja ne on kai myös kieltänyt sellaisten käytön). Ja peli aina kysyy tuon varmistuksen, ettei ihmiset käyttäisi botteja jotka kirjautuu niiden puolesta. Yritä pärjätä vaan. Saattaapi kestää sisäänkirjautuminen aika kauan. (Itellä kirjautuminen kestää max 10 min :D )

Oma heppu jopa 16 lvl ilman mitään powerlevuttamisia, mutta sellainen kelpais kyllä.
[piilotettu kuva]Pelaako kukaan muu Battle Dawnia? Omasta mielestä todella hyvä nettistrategiapeli. Hakkaa Travianin ja sen kloonit. Voisin jossain vaiheessa tehdä oppaan siitä... Ehkä.
Käyttäjän avatar
LMNz

Viesti Dava 02 Helmi 2008 16:01

Joo-o 3pv oottanu eikä oo ees päässy tekee ukkoo kaa.
Käyttäjän avatar
Dava

Viesti Dava 03 Helmi 2008 10:57

Mistä sait sen ohjelman? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Pääsin aamul Zeus servuun mul on siel nyt 5lvl range ja 6 lvl rogue
Käyttäjän avatar
Dava

Viesti DoubleV 03 Helmi 2008 19:08

LMNz, pistähän linkkiä siihen korjaustiedostoon.
Intel C2D E4500 @ 2.2GHz | nVidia GeForce 8600 GT | 2Gb DDR2 800MHz | Abit IP35 | Antec Sonata III | 250Gb WD Caviar SE Sata
help meh pl0x | *sadface*
O o
/¯____________________
|
|
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
BWAAAAAAAAAAAARGGG!1111!!!
Käyttäjän avatar
DoubleV

Viesti LMNz 03 Helmi 2008 20:59

Tietääkseni en voi laittaa linkkiä, kun se on ns. hack/crack tohon peliin. Vai onko se sääntöjen mukaista laittaa se linkki?
Käyttäjän avatar
LMNz

Viesti mussutti 06 Helmi 2008 12:36

se SRO_loader tekee vaa sen et voit kiroilla enkuks... sitte on se NO-DC ja kaks muuta niitä en muista... kirjottakkee googleen download SRO_loader sitte etitte sieltä ja lataatte...
silkroad^^Bleach^^
Käyttäjän avatar
mussutti

Palaa alueelle Pelioppaat