Silkroad Online Opas (Chinese -side) [Päivitetty! 8.6.2008]

Viesti AERO 24 Heinä 2007 15:47

Kertokaapas hieman noista uusista classeista.. Ite en tiiä tekistä Wizardin,Roguen vai Warlockin (ja toisaalta bard kiinnostaisi, niitä ei varmaan ole paljoa?)?
AERO

Viesti wildboy69 24 Heinä 2007 17:18

AERO kirjoitti:Kertokaapas hieman noista uusista classeista.. Ite en tiiä tekistä Wizardin,Roguen vai Warlockin (ja toisaalta bard kiinnostaisi, niitä ei varmaan ole paljoa?)?

Lyhyesti.

Intit: Wizard, Warlock. (Jos nää siinä on Priest, Mage)
Str: Warrior, Rogue

En tiiä onko muita classei tuolla. Mutta suosittelen mielummin china versioo. Tuo muistuttaa enemmän wowia kuin silkkiä tuo europe.
wildboy69

Viesti AERO 24 Heinä 2007 18:37

Joo kyllähä mä tota tavallista pelailenki.. Onks tuol Poseidonil mitää suomikiltoja, muita ku Pure-Fin (tarkoitan sitä tavallista)
AERO

Viesti Bitcamel 24 Heinä 2007 21:16

Hyvä opas..

Joskus aikoja sitten, aloitin silkroad onlinen pelittämisen sinun oppaasi ansiosta(en ollut silloin vielä rekisteröitynyt)
http://bittimetsa.act4trees.com

Bitti metsä on hakattu kuiviin... Tämä päivä muistetaan
Käyttäjän avatar
Bitcamel

Viesti Vincent 25 Heinä 2007 12:56

Jep jep , nyt on europe kokeilussa (lvl 12 warru 2handed) ja oppaan väsään lähiaikoina , mutta se on Europe -side. ;>
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti AERO 26 Heinä 2007 12:15

En tajuu, europe lagaa aika paljon, enkä oo kertaakaan päässy pelaa ongelmitta. Lähes aina silkroad menee totaaliseen tilttiin ja joskus se vaan sammuu, välillä tulee kaikkia ihme ???? varoituksia sekä jotai False aisljdals laatikoita?!!? mikä neuvoksi. lvl 12 wizard ^^
AERO

Viesti wildboy69 26 Heinä 2007 17:05

Mää neuvoisin että jatka pelaamista. Sellasta se tulee oleen vähän aikaa. Sitten tulee updatei jne. ja pyritään pikkuhiljaa parhaaseen..

Ps. Vincent? Voisitko jonkun hyvän rahanteko oppaan vääntää? 8)
wildboy69

Viesti Sophia Aurora 27 Heinä 2007 11:45

Sophia Aurora kirjoitti:
PowerLife kirjoitti:
Sophia Aurora kirjoitti:Hei. Minulla olisi yksi ongelma. Yritän ladata SRO Legend 1, Europea ja mulle tulee se ihme "uTorrent" jossa tuo u on semmoinen erikoinen. Sitten kun se on sen oletettavasti ladannut, eli se sininen palkki näyttää 100%, se ei lopeta latausta. Se ikäänkuin jatkaa sitä eikä lopeta milloinkaan. Siinä kohdassa "Completed On" eli siinä on se aika koska se lataus on valmis. Siinä lukee, että se olisi jo eilen valmistunut, mutta eipä ole mitään uusia latausjuttuja näytölle ilmestynyt. Osaisiko joku auttaa?

µTorrentia tarkoitat. Kun lataus valmistuu, se jää vielä listalle ja jaat sitä muille(kait). Lataus on jo loppu siis. Suljet vain µTorrentin ja haet tiedoston defaulttina Downloads kansiosta.

Kiitos tosi paljon avusta! :D

Ööh .. Mutta nyt en löydä sitä Downloads kansiota. :cry: Tai kyllä minä sen kerran löysin, mutta kun klikkasin sitä default -tiedostoa, tuli vaan joku Windows Live Messengerin Etsi -sivu. Voisiko joku laittaa yksinkertaiset ohjeet Europen lataamisessa?
Näin valon katoavan sumuun.
Sophia Aurora

Viesti PowerLife 27 Heinä 2007 13:32

Oma kansioni polku on Oma tietokone -> C-asema -> Downloads. Kurkkaas nyt tuolta vielä.
And we fall through the dark of the underworld,
and we're leaving the light of the day.
And I know we will go to the other side,
and it seems I'm going to stay.

Hell is home to the gods of the underworld
To the one who will never betray
Now my soul will be here for eternity
And the night will be leading my way
Käyttäjän avatar
PowerLife

Viesti Fishfinger 27 Heinä 2007 13:33

Eurossa lvl 29 Wizard ;P
Käyttäjän avatar
Fishfinger

Viesti Fishfinger 27 Heinä 2007 13:37

wildboy69 kirjoitti:
AERO kirjoitti:Kertokaapas hieman noista uusista classeista.. Ite en tiiä tekistä Wizardin,Roguen vai Warlockin (ja toisaalta bard kiinnostaisi, niitä ei varmaan ole paljoa?)?

Lyhyesti.

Intit: Wizard, Warlock. (Jos nää siinä on Priest, Mage)
Str: Warrior, Rogue

En tiiä onko muita classei tuolla. Mutta suosittelen mielummin china versioo. Tuo muistuttaa enemmän wowia kuin silkkiä tuo europe.

classeja on myös Bard ja Cleric... ja on tämä parempi kun China... Ainakin minun mielestä mutta jokaisella on omat mielipiteet
Käyttäjän avatar
Fishfinger

Viesti Sophia Aurora 27 Heinä 2007 13:37

PowerLife kirjoitti:Oma kansioni polku on Oma tietokone -> C-asema -> Downloads. Kurkkaas nyt tuolta vielä.

Nyt minä löysin sen, mutta kun klikkaan sitä alempaa linkkiä, tulee tämmöinen sivu: http://shell.windows.com/fileassoc/0409 ... xt=torrent
Näin valon katoavan sumuun.
Sophia Aurora

Viesti Vertico 27 Heinä 2007 20:23

Lv27 warrior eurossa. 2h miekka, Ja sub-class Cleric. Lv24 Cleric skill on todella höydyllinen pvp noin 100 phy def ja 180 mag def 45 sec. Mun levuset maget iskee vaa 200 ku actvoin!
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Viesti ide 02 Elo 2007 21:11

chinese vai europe? siis onks tää chinese jotenkin laajempi kun on vanhempi?

nimi on ideFIN alotin just pelaan europella
[url]DeletionQuality.net[/url]! Castle Series!odottanut repercussionia 2 vuotta!
ide

Viesti Vertico 04 Elo 2007 14:56

Poseidonilla nytten lv32 2Hand Warrior.
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Palaa alueelle Pelioppaat