Silkroad Online Opas (Chinese -side) [Päivitetty! 8.6.2008]

Viesti Altair 05 Heinä 2006 12:27

Nähdään sitten siellä. Vincent, oppaasi oli niin mielenkiintoinen että olen valmis tuhlaamaan 2h ajastani tämän pelin lataukseen. Ammatinkin mietin jo valmiiksi, ja Oasikseen tulen, kunhan tämä nyt tästä lataisi. Antaisin sinulle mitalin mutta ei sinulle toista kehtaa antaa. :wink:
Do you feel it, mortal? Death seeps through me, enveloping all that I touch. With just a snap of my finger your soul will languish in damnation for all eternity. But... It is not yet your time to serve the Lich King. Yes, a greater destiny awaits you. Power... You must become more powerful before you are to serve me.
Käyttäjän avatar
Altair

Viesti Idolator 05 Heinä 2006 13:57

Itse en tiedä minkä ammatin ottaisin sitten kun olen 20 lvl mutta onhan siihen vielä aikaa ^^ Ehdottaa voitte myös.
Käyttäjän avatar
Idolator

Viesti Vincent 05 Heinä 2006 14:55

Thief todellakin! Olemme tekemässä guildia , johon tietty pyydämme thieffejä... Jonnewebbiläisille se on ilmainen , mutta täytyy olla thief. Thieffinä oleminen on todella hauskaa... Voit hakata hunttereita , ja minäkin sain ensimmäisenä thieffaus päivänä 70K :roll:
SRO | IGN: Devica | Server: Poseidon | LVL: 33 | Class: Warlock/Cleric |
Bullet for my valentine @ Kaapelitehdas 8.12

4.8 Vinski täyttää vuosia! \o/
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Azurea 05 Heinä 2006 15:00

Yeah..
Lataukseen lähti. Jotenkin muistin että minulla on jo tämä.. Voi olla että on ollut ja olen poistanut sen sitten. Mutta nicki tulee olemaan Pöppönen/Popponen riippuu miten se peli antaa minun laittaa nickin. Tulen sinne osasis paikkaan vai mikä se onkaan sitten pelaamaan^^
Azurea

Viesti Vincent 05 Heinä 2006 15:31

Kiva että suomalaisiakin alkaa pelaamaan :roll: jos thieffaamaan alatte niin meidän guildissa on paikka vapaana... Ensimmäiset pääsee ilmaiseksi. Nimeksi tulee MoonClub , normaalisti guildi-maksu on 5K

Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Altair 05 Heinä 2006 15:39

Vincent kirjoitti:Kiva että suomalaisiakin alkaa pelaamaan :roll: jos thieffaamaan alatte niin meidän guildissa on paikka vapaana... Ensimmäiset pääsee ilmaiseksi. Nimeksi tulee MoonClub , normaalisti guildi-maksu on 5K

Thiefit kunniaan. 30 minuutin päästä pääsee tekemään hahmon, mutta en usko kerkeänkö pelaamaan, pitää mökille lähteä.
Do you feel it, mortal? Death seeps through me, enveloping all that I touch. With just a snap of my finger your soul will languish in damnation for all eternity. But... It is not yet your time to serve the Lich King. Yes, a greater destiny awaits you. Power... You must become more powerful before you are to serve me.
Käyttäjän avatar
Altair

Viesti Idolator 05 Heinä 2006 16:07

Vincent kirjoitti:Thief todellakin! Olemme tekemässä guildia , johon tietty pyydämme thieffejä... Jonnewebbiläisille se on ilmainen , mutta täytyy olla thief. Thieffinä oleminen on todella hauskaa... Voit hakata hunttereita , ja minäkin sain ensimmäisenä thieffaus päivänä 70K :roll:

Thieffin teen ja guildiin voin liittyä jos sais apua saamaan leveleitä.
Käyttäjän avatar
Idolator

Viesti Kani 09 Heinä 2006 00:08

Jooh, itse voisin aloittaa Oasiksessa pelailun pelaan normaalisti Venicessä mutta kyllähän vaihtelu virkistää, onko ketään pelaamassa nyt?

E: Ja voisitko sitten siellä joskus kertoa miten tämä Alchemy toimii?
Käyttäjän avatar
Kani

Viesti Azurea 09 Heinä 2006 00:09

Kani kirjoitti:Jooh, itse voisin aloittaa Oasiksessa pelailun pelaan normaalisti Venicessä mutta kyllähän vaihtelu virkistää, onko ketään pelaamassa nyt?

Minä pelailen. Kohta poikkean kaupunkiin ostamaan uusia kamppeita^^
Jos etsit minua niin nick on Poppone
Azurea

Viesti Vincent 09 Heinä 2006 10:43

Selvä... Ohhoh mitalliko tästä tuli? No aivan sama... Itse aloitin nyt käyttämään hunteria ja traderia , joten guildiin pääsee hunterit ja traderit. Thieffi-guildia on vaikea tehdä... Kaikilla thieffeillä on jo melkein oma guildi. Noh nyt voi hunterit ja traderit liittyä :roll:

Ostin muuten Hunter's Hook Glavie lvl 18 +Luck 4 , nyt mättää :wink:
Sitten kaikki huivitappeluun...

Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Kani 09 Heinä 2006 16:53

Hei Vincent sattuisitko mitä tarkoittaa: "The server is undergoing inspection or update. Connect to http://www.silkroadonline.net for more information."
Käyttäjän avatar
Kani

Viesti DoubleV 09 Heinä 2006 17:30

Juu, kyllähän minäkin tätä kyseistä peliä pelaan, Oasiksen servulla. Peli nick on LateNakki, taisin olla 8-9 levelinen. Mutta nyt tulee tuo sama teksti kuin Kanilla.Hyvä opas!
Käyttäjän avatar
DoubleV

Viesti Altair 09 Heinä 2006 17:39

Kani kirjoitti:Hei Vincent sattuisitko mitä tarkoittaa: "The server is undergoing inspection or update. Connect to http://www.silkroadonline.net for more information."

Ne joko päivittää tai tarkastaa serveriä. Ei mitään huolestumisen arvoista. Kun tarkastus/päivitys on tehty niin se toimii taas.
Käyttäjän avatar
Altair

Viesti Kani 09 Heinä 2006 18:25

Huhhuh, pelkäsin jo pahinta.
Käyttäjän avatar
Kani

Viesti Vertico 09 Heinä 2006 20:21

Muuten erittäin hyvä opas! Tosta on kait paljon apua, kun aloitan pelaamaan..
38 % ladattu pelistä. Oon jo rekannu, nimi on engh12.
Mutta voisko joku kertoo Mihin "claaniin" meinaisin liitty tarkotan niitä Thieffejä, huntereja, tai tradettajia. Itse mietin hunteriks liittymistä, mutta kysyisin teiltä kannattaako.
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Palaa alueelle Pelioppaat