Silkroad Online Opas (Chinese -side) [Päivitetty! 8.6.2008]

Viesti Fishfinger 01 Elo 2006 21:21

nooo mul ei toimi silkroad vaikka kaikilla mun kavereilla toimii se vaan valittaa et siel on päivitys tai joku tiedätkö mitä pitäs tehä ??
Käyttäjän avatar
Fishfinger

Viesti Vincent 02 Elo 2006 10:44

Sitten vain odotat että äivitys menee loppuun :wink: näin ikkäästi se menee...
SRO | IGN: Devica | Server: Poseidon | LVL: 33 | Class: Warlock/Cleric |
Bullet for my valentine @ Kaapelitehdas 8.12

4.8 Vinski täyttää vuosia! \o/
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Fishfinger 02 Elo 2006 11:40

muttaku kaikil kavereil toimii et en oikee tajuu
Käyttäjän avatar
Fishfinger

Viesti Fishfinger 02 Elo 2006 12:07

no nysse sitte vammaa et ku koittaa käynnistää nii siihe tulee se ihme juttu josta voi lähettää virheraportin en tajuu edelleenkää
Käyttäjän avatar
Fishfinger

Viesti praKKA 02 Elo 2006 14:34

Vampy kirjoitti:no nysse sitte vammaa et ku koittaa käynnistää nii siihe tulee se ihme juttu josta voi lähettää virheraportin en tajuu edelleenkää

Sulla on sama juttu kun mulla että se kaatuu kun käynnistää. Eli se ei toimi sun koneessa. Paitti että ennen mulla toimi silkroad mun koneessa...
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Möh, kerätään sitte; 105€ kasassa.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Fishfinger 02 Elo 2006 16:50

Prakka kirjoitti:
Vampy kirjoitti:no nysse sitte vammaa et ku koittaa käynnistää nii siihe tulee se ihme juttu josta voi lähettää virheraportin en tajuu edelleenkää

Sulla on sama juttu kun mulla että se kaatuu kun käynnistää. Eli se ei toimi sun koneessa. Paitti että ennen mulla toimi silkroad mun koneessa...

O.O mullaki toimi enne mut eipä enää :(
Käyttäjän avatar
Fishfinger

Viesti Dundan 02 Elo 2006 22:56

Noh kun yritän kirjautuu sisään niin se heittää "Disconnect from server" Ja peli sammuu. Edit: Selkis mutta toi tilattailee aika usein niin että pitää käyttää altcntrldelet. E2: Eli siis nyt pääsin pelaamaan mutta siltikin heti tilttaa sillai että ruutu tavallaan jää jumiin mutta hiiri ja äänet kuuluu ja toimii ihan hyvin :O
Käyttäjän avatar
Dundan

Viesti Vincent 03 Elo 2006 09:34

Minulla tämä toimii erittäin hyvin! Joten ei mitään valittamista...
SRO | IGN: Devica | Server: Poseidon | LVL: 33 | Class: Warlock/Cleric |
Bullet for my valentine @ Kaapelitehdas 8.12

4.8 Vinski täyttää vuosia! \o/
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Dundan 03 Elo 2006 12:04

Hmm koneesta sen ei pitäisi johtua koska on aivan huippu hyvä kone. Asetuksetkin pitäisi olla ihan ok :/ Kokeilen nyt vielä. E: Pääsin jo vähän pelailemaan kunnes tilttas mutta voitkos laittaa sitten vähän tuohon että mitä aloittelijan kannattaa ekaksi tehdä :)
Käyttäjän avatar
Dundan

Viesti Fishfinger 03 Elo 2006 14:20

tuli huomattua just yks juttu jou perhanan juntti oli poistanu direct x:än grrr koitetaan toimiiko jos lataan sen uuellee :)
Käyttäjän avatar
Fishfinger

Viesti Dundan 03 Elo 2006 20:18

Nyt sain sen toimimaan kiitos oman älykkyyteni säädin resoluutiota optionssista niin rupes pelaamaan, miten työ hankitaan? :l
Käyttäjän avatar
Dundan

Viesti Vertico 03 Elo 2006 21:17

Sinne on tulossa iso update!!

http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?t=9978

13/7 06. Axet, Crossbowit, 2 handswordid, Magicstaffit, 2 hand magistaffit..
Uuet hahmot... Eurooppalaiset hahmot ja uusia monsterieita.

Oon lvl 26.
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Viesti Ryuzaki 04 Elo 2006 10:48

Voiko tuota ukon naamaa mitenkää vaihtaa kun alkaa jo se pärstä vähä ärsyttämään... Vai onko se niin että sen minkä alussa on vallinut niin se on aina sama?
Ryuzaki

vittu

Viesti Peltsi 04 Elo 2006 12:10

vittu kun pelaan sitä ni oon kasitoist leveline sit mul 89 expaa sit ain kun saan sen yli 90 ni sit joku viis tiikeriii keral onnistuu hyökkää kimppuuu ja tappaaa mut sit menee taas alle 90 ja sit rupee vituttaa ja sen jälkee en jaks pelat kahtee viikkooo
[piilotettu kuva]
Tule ystäväkseni
Käyttäjän avatar
Peltsi

Re: vittu

Viesti Vertico 04 Elo 2006 14:08

_make kirjoitti:vittu kun pelaan sitä ni oon kasitoist leveline sit mul 89 expaa sit ain kun saan sen yli 90 ni sit joku viis tiikeriii keral onnistuu hyökkää kimppuuu ja tappaaa mut sit menee taas alle 90 ja sit rupee vituttaa ja sen jälkee en jaks pelat kahtee viikkooo

Osta sellaset 200 health potioonii, niin et varmana kuole..
Eihän ne paljon maksa :wink:
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Palaa alueelle Pelioppaat