Ehdotukset topic (Tänne jatkossa ehdotukset!)

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Ehdotukset topic (Tänne jatkossa ehdotukset!)

Viesti Atiki 01 Heinä 2006 16:42

Kun minulla on yksi ehdotus, niin laitettaisiin ne kaikki tänne.

Ja tämä minun ehdotus on samalla kysymys.

Tseitseihän päättää kahvihuoneeseen ja moderaattoreihin pääsyn.
Että ei ensimmäisistä viesteistä perusteltaisi tuota pääsyä tuonne, kun aika moni on aloittelija kun rekisteröityy joten onko tämä mahdollista?

Kun itselläkin on ensimmäiset niitä aloittelijoiden viestejä.
Kun taisi olla jonneweb ensimmäinen foorumi johon rekisteröityn.

Ja tuli mieleen, kukaan ei ole seppä syntyessään.

Koska tälläinen oli tämän alueen uumenissa niin päätin laittaa tiedotteeksi kun näitä ehdotuksia on tullut.
-Jii
[piilotettu kuva]
Kiitos kaikille kahvihuoneeseen äänestäneille!
Käyttäjän avatar
Atiki

Viesti Anzee 01 Heinä 2006 16:50

Uskoisin että Tseitsei katsoo uusimpia viestejä kun valitsee jäseniä.
Käyttäjän avatar
Anzee

Viesti tseitsei 01 Heinä 2006 19:20

Anzee kirjoitti:Uskoisin että Tseitsei katsoo uusimpia viestejä kun valitsee jäseniä.

Jep.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti Zenzu 02 Heinä 2006 22:09

Eli ehdotus: Lautapeli osio.. Pelien alle.. Sinne tulis kaikki Warhammereista monopoliin ja siitä taas korttipeleihin..
Phiuf.
Käyttäjän avatar
Zenzu

Viesti Jii 03 Heinä 2006 10:26

Mun ehdotus olis et modeille annettaisiin avatareihin 25 pixeliä lisää korkeutta erinlaisia Jonneweb Moderaattori kuvakkeita varten tai sitten kaikki modet saa avatarin alapuolelle samanlaisen kuvan kuin minulla nyt tuossa avatarissa. (ja niitä vois saada eri värisävyissä)

EDIT: Juu, ja noihin oppaisiin sais kirjoittaja halutessaan automaattisesti "Onko opas tarpeellinen" äänestyksen opas kirjoittaessa ruksia painamalla.
Jii

Viesti Anzee 03 Heinä 2006 19:06

Jl92 kirjoitti:Mun ehdotus olis et modeille annettaisiin avatareihin 25 pixeliä lisää korkeutta erinlaisia Jonneweb Moderaattori kuvakkeita varten tai sitten kaikki modet saa avatarin alapuolelle samanlaisen kuvan kuin minulla nyt tuossa avatarissa. (ja niitä vois saada eri värisävyissä)

Lisää etuoikeuksia moderaattoreille? Ei hyvä. Tekisi moderaattoreista "parempia ihmisiä" jollainen luulet kai olevasi? Moderaattorimitali riittää hyvin.
Käyttäjän avatar
Anzee

Viesti Thor 05 Heinä 2006 19:38

Ehdotus oppaat&artikkelit sinne laitettaisiin semmoinen "muut oppaat" se olisi hyvä!
Käyttäjän avatar
Thor

Viesti Atiki 05 Heinä 2006 19:39

Thor kirjoitti:Ehdotus oppaat&artikkelit sinne laitettaisiin semmoinen "muut oppaat" se olisi hyvä!

Sellainen on jo, katsoppa sieltä alemmas.
[piilotettu kuva]
Kiitos kaikille kahvihuoneeseen äänestäneille!
Käyttäjän avatar
Atiki

Viesti UnReaL 06 Heinä 2006 11:06

Onhan tämä ihan hyvä topicki.

Minulla olisi ehdotus.

Kaikilla avatarin alla näkyy vain Paikkakunta. Jos sitä voisi valita mikä siinä näkyy.(esim Harrastukset) Onnistuisiko se ??.
[piilotettu kuva]
Tämä on puolen vuoden aikainen runescape ukko. Täältä
Päivitän ne kun kerkeän.
Käyttäjän avatar
UnReaL

Viesti B-Button 06 Heinä 2006 13:21

Ehdottaisin, että Kahvihuoneen jäsenyyden mukana tulisi myös oikeudet tehdä topicceja, kun nuita topicceja "Kenen mielestä lordi ownais Arskan?" tulee aivan liikaa, ja kaikista samoista asioista tehdään monta aihetta, vaikka tiedoteitakin on, harvoisiin järkeviin topicceihin ei edes huomaa vastata.
If want a picture of the future,
imagine a boot stamping human face.. FOREVER
Käyttäjän avatar
B-Button

Viesti Jupi 06 Heinä 2006 13:22

Ei. Se sotisi foorumien periaatetta vastaan. Kaikkien pitäisi olla tasa-arvoisia
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Punkkari 06 Heinä 2006 13:35

Olen täysin samaa mieltä Jupin kanssa.
Käyttäjän avatar
Punkkari

Viesti B-Button 06 Heinä 2006 13:46

jupi kirjoitti:Ei. Se sotisi foorumien periaatetta vastaan. Kaikkien pitäisi olla tasa-arvoisia

No unohtakaa koko juttu sitten. :roll:
If want a picture of the future,
imagine a boot stamping human face.. FOREVER
Käyttäjän avatar
B-Button

Viesti Burned Out 06 Heinä 2006 15:48

Olisi hyvä juttu tähän alifoorumit juttuun: Alifoorumin 'ylifoorumi' näkyisi myös tuossa linkkijutussa mikä on logon alapuolella, tuon missä lukee Jonneweb.net Foorumi.

Tyyliin Foorumin päävalikko -> Oppaat ja Artikkelit -> Pelioppaat tai jotain. Helpottaisi sen verran ettei tarvisi aina klikata foorumin päävalikko-kohtaa että pääsisi 'ylifoorumille'.
[piilotettu kuva]
FF rlz 4-evah..!! ^^

Uus siq, niinkq..!
Burned Out

Viesti StandingInLine 06 Heinä 2006 15:50

burned out kirjoitti:[*Ehdotus*]

Itsekin olen samaa miettinyt...
[piilotettu kuva]
StandingInLine

Palaa alueelle Jonneweb.net

Samankaltaisia viestiketjuja