se tuntuu nyt kivalta
Väärin, se ei ole kivaa nyt, huomenna eikä koskaan.
Mutta mitäs sitten kun se on tapahtunut. Foorumilla ei olisi käyttäjän käyttäjää, ei viestin viestiä. Minä lähtisin koska paikka ei enää olisi sama. Tulin tänne koska täällä oli (ja on) paljon porukkaa ja suht aktiivista sellaista sekä aihealue on laidasta laitaan mutta jos kaikki vedetään pois ensimmäisenä tänne tulisi spämmereitä ja jotain ihan väkipakolla väännettyjä "kivoja" viestejä. KAIKKI oppaat yms. mistä on ollut hyötyä joskus, katoaisivat. Kivat käyttäjät katoaisivat. Spämmerit tulisivat ja tuhoaisivat paikan. Eieieieieieieieieieiei ja ei.
No näinhän voi olettaa. Osittain olen siinä samaa mieltä, että ensimmäisenä tulisivat spämmerit sekä väkipakolla ängetyt kivat viestit.
Mutta vaikea sitä on sanoa, mitä tapahtuisi kun ainakaan henkilökohtaisesti ei ole kokemusta tällaisesta, eli massafoorumin täystyhjennyksestä ja uudelleen aloittamisesta.
Ja pakko sanoa, että kyllä minäkin tulin tänne sen takia koska täällä on lähes aina edes yksi käyttäjä online. Mukava olla, kun tietää että aina saa viestiinsä vastauksen ilman turhia odotteluja. Ja pikku failaajat ovat ihan kivoja, koska heille on hauska nauraa ja oikoa heidän virheitään.
En haluaisi ikinä, että Jonnewebin foorumeita tyhjennettäisiin. So, jos haluatte että ne viimeisetkin kivat (ehken minä) lähtevät, senkun tyhjennätte!
//Pärjätään ihan tällaisella foorumilla. Spämmääjiäkin enemmän inhottaa tekopyhät paskat, joita täällä on melkeinpä enemmän.//