Ehdotukset topic (Tänne jatkossa ehdotukset!)

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Ehdotukset topic (Tänne jatkossa ehdotukset!)

Viesti Bladize 23 Elo 2008 01:51

Jii kirjoitti:
Bladize kirjoitti:Onpas teillä hyvä huumorintaju. Jos itse saisin kohtauksia vilkkuvaloista sun muusta, pistäisin varmaan kuvat "estoon" selaimen asetuksista.

Niin siis jälkeenpäin kohtauksen?

Ei, vaan jos tietäisin, että saan kohtauksia niistä niin pistäisin varmuuden vuoksi kuvat estoon.
Käyttäjän avatar
Bladize

Viesti praKKA 23 Elo 2008 08:12

En usko. Suurin osa nettisivuista kun pohjautuu hyvin pitkälti kuviin, näyttää aika typerältä ja rumalta jos ei ole kuvia. Kokeileppas ihan itse miltä näyttää päivän ajan kun surffaat kuvat estossa.
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Asus Eee PC -laskuri: 30€ kasassa, 600€ jäljellä :P
Limecash - Jopa minä käyn siellä!
Neobux - Rekisteröidy tästä =)
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Blackened 05 Syys 2008 10:53

Soulja kirjoitti:
Blackened kirjoitti:
Kreator kirjoitti:Tai samantien Runescape osiota. Siitäkin suolletaan paskaa ihan liikaa.

Tässä ehdotus: poistetaan kaikki Runescape-pikkuhirviöt niin saadaan hitusen (lisää) järkeä tänne.

Tässä toinen: Poistetaan tuollaiset morkkaajat, niin saadaan järkevämpi ja 100% kyvykkäämpi foorumi.

Tässä kolmas: Poistetaan kaikki käyttäjät ja aloitetaan alusta. :P
Käyttäjän avatar
Blackened

Viesti ^^Crysis^^ 06 Syys 2008 23:58

Blackened kirjoitti:

...Joilloin kaikki (suurinosa) ei jaksa tehdä uutta tyyppiä ja unohtavat sivun sekä foorumin. Jolloin jonneweb kaikoaa synkkään bitti-avaruuteen.
Käyttäjän avatar
^^Crysis^^

Viesti Kreator 07 Syys 2008 00:05

Crysis kirjoitti:
Blackened kirjoitti:

...Joilloin kaikki (suurinosa) ei jaksa tehdä uutta tyyppiä ja unohtavat sivun sekä foorumin. Jolloin jonneweb kaikoaa synkkään bitti-avaruuteen.

Mutta silloin saataisin kaikki spammerit ja muut urpot mäkeen. Järkevät luultavasti jäisivät... Hmm... tässähän aukeaa uusia ulottuvuuksia...
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti Merkkis 07 Syys 2008 01:56

Itse en ainakaan henk. koht. jäisi tänne. Ja kyllähän spammerit palaisivat, tekisivät myös vain uuden accon, kuten tähänkin asti. Luultavimmin se alusta kokonaan, olisi viimeinen tikki foorumille. Ei mitään järkeä, mieluummin ns. kitukasvuisena foorumina eletään loppuun, kuin katkaistaan niskat samantien.

En nimittäin usko olevani ainoa, joka täältä lähtisi. Muutenkin olen vähän ruvennut muualle päin katselemaan. AfterDawniin on jo acco, mutta apuja sieltä toistaiseksi olen vain hakenut, mutta mistäs sitä tietää, mille, missä ja milloin loggaan uudelle foorumille, jolle jään. Mikäli nyt jään. Mutta täällä Jwebin kanssa on toistaiseksi voimassa oleva soppari alla, että en sitten jatkosta tiedä. Jatkosopparii saatan hakea, tai sitten uutta sopimusta, uudesta seurasta. ;>
Sony Ericsson M600i || iPod Classic || Aprilia RS || Peugeot Mi16 || Merkkis @ Quakenet || Merkkis @ CS:S || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm || Lomalla, irkistä tavoittanee. ||
Käyttäjän avatar
Merkkis

Viesti Kreator 07 Syys 2008 12:45

No selvä, myönnän. En itsekkään jäisi tänne hillumaan, muutenkin sellainen lantaläjä tämä Jweb nykyisin.
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti Achteion 07 Syys 2008 15:13

En jäis itekkään tänne hillumaan.
Ei olisi sillon enää mitään syytä, eikä toisaalta ole nytkään.
Käyttäjän avatar
Achteion

Viesti ^^Crysis^^ 07 Syys 2008 21:41

Sama minullakin, siirtyisin joko RunePoliin tai Peliplaneettaan.
Käyttäjän avatar
^^Crysis^^

Viesti Plokoon 11 Syys 2008 16:06

Timopetteri helvettiin /,,/
TESTI ON VALMIS :
Jos laittaa hitler signaturen saa keskimäärin kolme valitusta.
2 kuukaudessa.
Plokoon

Viesti ntrance 11 Syys 2008 16:09

Plokoon kirjoitti:Timopetteri helvettiin /,,/

Tästä tulee varoitus mutta.. Agree.
[piilotettu kuva]
ntrance

Viesti praKKA 11 Syys 2008 16:12

Plokoon kirjoitti:Timopetteri helvettiin /,,/

Miksi? Jos hän ihan oikeasti parantaa tapansa kuten on luvannut ja tähän mennessä myös tehnyt niin sitten hän parantaa ja minun mielestäni tämä on aivan mahtava asia. Te taas ette tee asiasta yhtään sen helpompaa kun jatkuvaa solvausta ja hylkimistä harrastatte. Ette taida tajuta että vaikutatte todella tyhmiltä tällä hetkellä.
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Ruoska 27 Syys 2008 20:59

Täältä voisi kieltää rasistiset avat, allekirjoitukset ym, kun täällä on niin paljon wnb natsei.
Miksi kaikki kasvattaa virtuaalipippeliä?! Itse saan nostettua 100kg penkistä, leukoja vedän 100, ja en harrasta mitään.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti praKKA 27 Syys 2008 21:42

Pepsi-Max kirjoitti:Täältä voisi kieltää rasistiset avat, allekirjoitukset ym, kun täällä on niin paljon wnb natsei.

Imo tuo menee tämän pykälän piikkiin:
4.1 Laki
- Lakia on noudatettava Internetissäkin, ja sen takia kaikki loukkaavat, provosoivat ja tekijänoikeuksia rikkovat viestit ovat kiellettyjä.

Laissahan rasismi on kiellettyä...
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Ruoska 28 Syys 2008 11:58

praKKA kirjoitti:
Pepsi-Max kirjoitti:Täältä voisi kieltää rasistiset avat, allekirjoitukset ym, kun täällä on niin paljon wnb natsei.

Imo tuo menee tämän pykälän piikkiin:
4.1 Laki
- Lakia on noudatettava Internetissäkin, ja sen takia kaikki loukkaavat, provosoivat ja tekijänoikeuksia rikkovat viestit ovat kiellettyjä.

Laissahan rasismi on kiellettyä...

Miksi täällä on monella sitte Natsi kamaa, hitlerin kuvia, hakaristejä. Eikös ne ole rasistisia?
Miksi kaikki kasvattaa virtuaalipippeliä?! Itse saan nostettua 100kg penkistä, leukoja vedän 100, ja en harrasta mitään.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ruoska

Palaa alueelle Jonneweb.net