Ehdotukset topic (Tänne jatkossa ehdotukset!)

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Ehdotus

Viesti Fonzie 15 Elo 2008 18:15

V1ctim kirjoitti:Offtopic alue olisi ihan kiva. Sinne sais niitä foorumipeleje yms. Mutta ei kummiskaan mitään aivan turhaa.

Foorumipelit ovat turhaa spämmiä, joita ei asialliselle (ei siis jwebille, tää yrittää olla sellane :D) foorumille kuulu. Mene vaikka foorumipelit -foorumille niitä "pelaamaan" jos niin kiinnostaa.
E8400 @ 3,0gHz || 8800GT|| 4GB RAM || 320GB HDD || Abit IP35-E || Sonata III || MX 518 || G15|| X-530 ||

AC/DC @ Wembley Stadium, London 26th June \,,/
Käyttäjän avatar
Fonzie

Re: Ehdotukset topic (Tänne jatkossa ehdotukset!)

Viesti Pietari 16 Elo 2008 10:03

Voisi lisätä napin jokaisen käyttäjän profileen "Ilmoita käyttäjästä", vaikka että jollakin on jotain sääntöjen vastaista allekirjoituksessa. Kuten tällä: memberlist.php?mode=viewprofile&u=19476
www.pelimestari.net

[piilotettu kuva]

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
SA-MP:ia on tullut tahkottua kuten näkyy ^

[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Pietari

Viesti Peto 16 Elo 2008 20:36

Minusta etusivulle voisi laittaa enemmän "Nyt keskustelussa:". Että olisi jtn 10-15 että näkisi kaikki uusimmat. Niin tietäisi mitkä ovat mielenkiintoisia heti otsikosta niin tarvitsisi selata kaikkea ;).
Intel Core 2 Duo E5200 | NVIDIA Geforce 8600GT 512Mt | 4Gt DDR2 800MHz | P35 Neo-FI S775 IP35 | 1,5TB HDD | DVD+/-R/RW AD-7203A | LC-Powerin 420W | Nexus Clodius | BenQ E2200HD
No gold at the end of the rainbow
No high hopes, dreams deceive

Tarjoa!! http://www.nettimarkkina.com/604869
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Vertico 18 Elo 2008 18:14

Ensimmäisenä voisi Tseitsei vaivautua valmistamaan viestin poisto nappulan, jolla voi omia viestejä poistella. Tämähän tietenkin siitä syystä, jos on postinut väärälle alueelle, ja huomaa sen vasta itse viesti lähetyksen jälkeen. Idea 2#, Uusi keskustelu osio, jossa käytettäisiin Englantia kielenä, jos tänne kukaan Englantia puhuva Juppi haluaisi Joinia.
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Viesti Evilman 18 Elo 2008 18:33

Vertico kirjoitti:Ensimmäisenä voisi Tseitsei vaivautua valmistamaan viestin poisto nappulan, jolla voi omia viestejä poistella. Tämähän tietenkin siitä syystä, jos on postinut väärälle alueelle, ja huomaa sen vasta itse viesti lähetyksen jälkeen. Idea 2#, Uusi keskustelu osio, jossa käytettäisiin Englantia kielenä, jos tänne kukaan Englantia puhuva Juppi haluaisi Joinia.

Ensimmäisestä en osaa sanoa mitään, mutta tuo kakkosidea ei tule toimimaan koskaan. Tämä foorumi on sen verran laaja, että tätä ei kannata alkaa kansainvälistämään, kun foorumilla on niin paljon 9-12 vuotiaita jannareita, jotka eivät vain yksinkertaisesti englantia osaa. Ja tuskin kannattaa edes yrittää tuollaista, sillä spämmereitä tuli aivan älyttömästi lisää (jos joku lukee jotain rändöm jenkkiboardia, niin ymmärtää).

Tai no ensimmäiseen kohtaan voisi kyllä sanoa sen verran, että jos viestin todella haluaa pois (tai jos on aihetta poistaa se), niin eikö siitä voisi sitten yksinkertaisesti painaa sitä isoa huutomerkkinamiskaa, niin moderaattori poistaa sen.
Helvetin tunarit!
Evilman

Viesti Blueshit 18 Elo 2008 19:11

Minusta olisi ainakin hauskaa kehittää englannin kielen taitojani suomalaisten kanssa, jolloin jos ei tiedä jotain sanaa, koko lause ei töppäisi siihen. =) Jos ei osaa englantia juuri ollenkaan, tuskin kannattaa ruveta edes sinne sitten kirjoittelemaan.

Irkissä tulee keskusteltua englanniksi, mutta haluaisin oppia lähinnä essee-tyyppisten juttujen kirjoittamista.
Käyttäjän avatar
Blueshit

Viesti Beautiful 18 Elo 2008 19:18

Vertico kirjoitti:Ensimmäisenä voisi Tseitsei vaivautua valmistamaan viestin poisto nappulan, jolla voi omia viestejä poistella. Tämähän tietenkin siitä syystä, jos on postinut väärälle alueelle, ja huomaa sen vasta itse viesti lähetyksen jälkeen. Idea 2#, Uusi keskustelu osio, jossa käytettäisiin Englantia kielenä, jos tänne kukaan Englantia puhuva Juppi haluaisi Joinia.

Miten voit erehtyä alueesta?
oot mun idoli ja mestari
Beautiful

Viesti praKKA 19 Elo 2008 06:55

kaya kirjoitti:

Porukka on suht huononäköistä :P
Johan "mikä kone mulle" "mikä näyttö" -tyylisiä topicceja on ilmaantunut juurikin kaikkialle muualle kuin sinne hw-alueelle.
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Möh, kerätään sitte; 105€ kasassa.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Soundi 19 Elo 2008 11:58

praKKA kirjoitti:
kaya kirjoitti:

Porukka on suht huononäköistä :P
Johan "mikä kone mulle" "mikä näyttö" -tyylisiä topicceja on ilmaantunut juurikin kaikkialle muualle kuin sinne hw-alueelle.

Mutta ei kai tuota viestien poistosysteemiä tulla toteuttamaan? Toki sillä saa omat erehdyksensä poistettua, mutta en usko että esim. spämmääjät sitä vaivautuvat tekemään. Niin ja eihän siinä ole mitään iloa, että poistetaan vanhat viestit ettei tuu huonoa mainetta niiden takia. ;3
EROSIN OMASTA TAHDOSTANI! -.-
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Soundi

Viesti pietari-poika 19 Elo 2008 14:05

Voihan siinä olla niin, esim että viestin voi poistaa viimeistään 5min kuluttua postauksesta. Tosin voihan siitä omasta viestistä ilmoittaa modeille ja pyytää että viesti poistetaan. Ainakin minä olen toiminut näin jos on väärään topickiin tullut vastaus.
HUOMIO!!!
Listaustopikit ovat kiellettyjä. Niitä ovat esim topikit tyyliin "Lempiruokasi", "Minkä ikäisenä sait kännyn". Listaustopikeissa ei synny minkäänlaista keskustelua.

Asiallista keskustelua, kiitos!
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti Latemara 19 Elo 2008 14:29

Niin ja eihän siinä ole mitään iloa, että poistetaan vanhat viestit ettei tuu huonoa mainetta niiden takia. ;3

Elikkä tulisi vähemmän samanlaisia kuin Dnuorda, hän joskus sano mulle YV:nä että alko spämmäämään koska kaikki haukku sitä yms.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Vertico 19 Elo 2008 17:23

Ja eikös Jonnewebissä Ollutkin about. Vuosi sitten juuri tämä viestinpoisto sydeemi? Ihmettelen vain miksi (Siis jos se on koskaan ollutkaan käytössä) Se on otettu pois o.O, Koska eikö se ole vähän typerää, että pitää yhden viestin takia ilmoittaa modeille, että poistaa sen? Toki tämä on käytännöllinen jonkun spämmerin viestissä, Mutta omaa käyttöä varten tämä olisi milestäni todella käytännöllinen normaalille jonne-toukalle, Joka postaa 50 topiccia / Postia päivässä!
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Viesti praKKA 19 Elo 2008 21:15

Latemara kirjoitti:
Niin ja eihän siinä ole mitään iloa, että poistetaan vanhat viestit ettei tuu huonoa mainetta niiden takia. ;3

Elikkä tulisi vähemmän samanlaisia kuin Dnuorda, hän joskus sano mulle YV:nä että alko spämmäämään koska kaikki haukku sitä yms.

Elikkä minulla olisi oikeus nyt ruveta spämmäämään kun porukka valittaa moderoinneistani? Jos ei seura kelpaa niin voi painua toiselle foorumille (joka on nykyisin Dnuordan kohdalla itsestäänselvyys, tänne ei ole enää asiaa).
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Möh, kerätään sitte; 105€ kasassa.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti ErakkoPapu 20 Elo 2008 21:16

Vaikkapa:
Anime ja Manga alue?

Joo tiiän et on Kirjoille ja tv ohjelmille on oma alue, mutta sinne tulee usein anime/manga aiheita. Muutenkin vois puhua animesta ja ,angasta paremmin omalla keskustelualueella. Aluksi sinne varmaan tulee tämmösii "Mikä on paras anime/manga?" jne. Mut olis semmonen kätevä. Sieltä sais helposti myös vinkkejä mitä animea/mangaa alkaa kattoa tai lukee.
Käyttäjän avatar
ErakkoPapu

Viesti Fonzie 20 Elo 2008 21:35

ErakkoPapu kirjoitti:Vaikkapa:
Anime ja Manga alue?

Joo tiiän et on Kirjoille ja tv ohjelmille on oma alue, mutta sinne tulee usein anime/manga aiheita. Muutenkin vois puhua animesta ja ,angasta paremmin omalla keskustelualueella. Aluksi sinne varmaan tulee tämmösii "Mikä on paras anime/manga?" jne. Mut olis semmonen kätevä. Sieltä sais helposti myös vinkkejä mitä animea/mangaa alkaa kattoa tai lukee.

Sanoit sen jo itse: kirjat ja TV & elokuvat. Miksei vaikka tehdä samantien steampunk-kirjoille omaa aluetta? Mangafoorumeille jos kiinnostaa, tämä on yleisfoorumi.
E8400 @ 3,0gHz || 8800GT|| 4GB RAM || 320GB HDD || Abit IP35-E || Sonata III || MX 518 || G15|| X-530 ||

AC/DC @ Wembley Stadium, London 26th June \,,/
Käyttäjän avatar
Fonzie

Palaa alueelle Jonneweb.net