Blueshit kirjoitti:Seuraavanlainen ehdotus sääntöihin. Rupean tulemaan jo sairaaksi tällaisista listaus-topiceista, joissa ei ole mitään järkeä. Tämähän on _keskustelu_foorumi, joten eikö kyseisistä aiheista voisi saada kehitetyksi keskustelua? Eli samantien tunkiolle kaikki topicit jotka eivät herätä keskustelua, vaan tylsää listausta.
Samaa mieltä, mutta käyttäjien keski-ikä on mitä on ja osa haluaa vaan paljon viestejä ja äkkiä. Keskustelun laatu saattaisi parantua, jos viestilaskuri heitettäisiin kokonaan pois.
Sumppikuppila on olemassa, mutta sielläkään ei ole tapahtunut mitään viime aikoina ja aiheita jotain 30, joten pitää varmaan vaan tyytyä siihen, että suurin osa haluaa vaan spämmätä jokaiseen aiheeseen niitä 1 lauseen viestejä tyyliin: "ihan okei mutta ei ihan mun juttu" (huomaa kirjoitusasu). Tiedän jo muutaman ahkeran spämmääjän, joiden viestit ovat iloisesti uusimpana 5 ensimmäisessä alueen aiheessa. En rupea nimiä sanomaan, mutta kyllä he itse tietävät...
"Niin, kysymys siis kuuluu mitä clinua käytät? Miksi se on parempi kuin muut, tai miksi olet mieltynyt juuri siihen? Mikä omassa clientissasi ärsyttää eniten, vai ärsyttääkö mikään? Kauanko olet kyseistä clinua käyttänyt, ja jos vaihdoit juuri clinua, niin miksi?
"Suurin osa ei jaksa lukea noin pitkää viestiä, joten tuosta aloituksesta ei ole hyötyä", nimimerkki Kokemusta On
Itse käytän mIRCciä, sillä sen käyttäminen on alusta asti helppoa, ja tarjoaa kaikki ominaisuudet joita tarvitsen. Siinä on vielä hivenen graafisuutta, ja se ei siten raasta silmiä verille - siis kuvainnollisesti. Aloitin irkkaamisen n. 2 vuotta sitten jo kyseisellä ohjelmalla, mutten ole vielä raaskinut vaihtaa clinua, sillä tämä on peruskäyttöön juuri sopiva. Alussa se muutaman sekunnin venailu ei tietenkään mitään herkkua ole, mutta sillä välin voi vaikka kirjautua meseen tai avata fx:n.
Tuo on hyvä viesti, mutta jos mIRCiä vielä vertaisi muihin saatavana oleviin ohjelmiin, niin voisi syntyä pientä väittelyä ohjelmien paremmuudesta.
Tämänkin viestiin kirjoittamiseen uhrautunut muutaman minuutin aika oli kuitenkin vaivan arvoinen.
Totta. Jos tästä oli vähänkin hyötyä, niin se todella oli vaivan arvoista. Mutta tyhjästä on paha nyhjästä.