Lääkäri alue.
Saisi nauraa perseen irti.
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Ravendark kirjoitti:Lääkäri alue.
Saisi nauraa perseen irti.

^^Crysis^^ kirjoitti:Eikööhän tuo sumppikuppila ole jo aikansa elänyt? Nyt oon viimeisimmästä viestistä jo 5 kuukautta.
praKKA kirjoitti:^^Crysis^^ kirjoitti:Eikööhän tuo sumppikuppila ole jo aikansa elänyt? Nyt oon viimeisimmästä viestistä jo 5 kuukautta.
Niin mikä oli se itse ehdotus?

praKKA kirjoitti:Ketä se tuolla haittaa?

^^Crysis^^ kirjoitti:praKKA kirjoitti:Ketä se tuolla haittaa?
No eip se nyt ketään haittaa mutta kunhan vain ajattelin että ihan turha koko alue.
CDS kirjoitti:Just samaa aattelin, Ja ku sinne tarvii joku ihmeen kirjoitus oikeudet että vois heittää ois koko moskan
Merkkis kirjoitti:CDS kirjoitti:Just samaa aattelin, Ja ku sinne tarvii joku ihmeen kirjoitus oikeudet että vois heittää ois koko moskan
Muuten Jwebin yksi harvoista siisteistä ja järkevistä alueista olisi myös täynnä spämmiä.
CDS kirjoitti:Merkkis kirjoitti:CDS kirjoitti:Just samaa aattelin, Ja ku sinne tarvii joku ihmeen kirjoitus oikeudet että vois heittää ois koko moskan
Muuten Jwebin yksi harvoista siisteistä ja järkevistä alueista olisi myös täynnä spämmiä.
No jos kukaan ei voi luoda uutta aihetta sinne.
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Ruoska kirjoitti:CDS kirjoitti:Merkkis kirjoitti:Muuten Jwebin yksi harvoista siisteistä ja järkevistä alueista olisi myös täynnä spämmiä.
No jos kukaan ei voi luoda uutta aihetta sinne.
Voipihan sinne luoda jos on saanut kirjoitusoikeudet.
Jupi kirjoitti:Tuo äänestyssysteemi on harvinaisen vittumainen. Voi joko painaa "puolesta" tai "vastaan". Jos painan jompaa kumpaa, "kelaa" sivu ylös, ja joudun jälleen scrollata takaisin haluamaani kohtaan. Sucks monkeyballs