Green day jeeeeeee

Keskustelua musiikista.

Viesti Halpahitleri 14 Heinä 2006 16:21

Uskallan olla oma itseni. Green Dayn fanit vain käyvät liikaa hermoilleni. Tekis mieli ampua ne meilläpäin asuvat Green Dayn fanit.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti leeevi 14 Heinä 2006 16:41

Darkener kirjoitti:Uskallan olla oma itseni. Green Dayn fanit vain käyvät liikaa hermoilleni. Tekis mieli ampua ne meilläpäin asuvat Green Dayn fanit.

Mitä he ovat sinulle pahaa tehneet? Kuunneelleet musiikkia? Oletpas ahdasmielinen.
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Viesti Halpahitleri 14 Heinä 2006 18:43

Haukkuneet musiikkimakuani. Sitten, kerran, kun koulussa oli levyraati, niin ne rikko mun CD:n kannet, piirsi pilakuvia siitä levyn kannesta. Sitten ne käski kaikkia antamaan mun biisille ainoastaan yhden pisteen. Kaikki tietenkin totteli, paitsi mun kaverit. Olin kirjottanu yhdelle lapulle:
"John Lennon is best!"
Niin ne oli sutannu, sen niin, että siinä luki:
"John Eennon pieree, haisee!"

PS.Hävisin sen levyraadin. Olen aina hävinnyt levyraadin niiden Green Gay paskiaisten takia :evil:
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti agentti9 17 Elo 2006 15:55

Darkener kirjoitti:Green Daysta en pidä. Olisivat laittaneet bändin nimeksi Green Gay. Ne onkin ihan homoja.
ettäs kehtaat tee ite bändi niin saat pitää green gayt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
agentti9

Viesti Yeme 17 Elo 2006 16:26

Njoo. Siis monia biisejä olen kuullut, mutta ei ne nyt niin kauhean hyviä ole. Tai siis kun ensimmäisen kerran kuulee jonkun biisin niin kyllä se ihan hyvältä kuulostaa, mutta kun on kuullut sen biisin jo yli 10 kertaa niin sitten siihen kyllästyy helposti. Yhdestä biisistä pidän tosin nimeä en muista.
En pidä tästä bändistä nyt niin hirveän paljon.
Käyttäjän avatar
Yeme

Viesti hyperchondriac 17 Elo 2006 17:37

Darkener kirjoitti:Haukkuneet musiikkimakuani.

PS.Hävisin sen levyraadin. Olen aina hävinnyt levyraadin niiden Green Gay paskiaisten takia :evil:

ÅNGST. Ranteet auki. Tuohan on kamalaa. Ei ehkä kannata olla noin lyhytpinnanen.

Darkener kirjoitti:Green Daysta en pidä. Olisivat laittaneet bändin nimeksi Green Gay. Ne onkin ihan homoja.

Ei. Kaikki muut bändin jäsenistä on ihan heteroja, lukuunottamatta billie joe armstrongia, joka on bi. Aika helvetin naurettavaa "haukkkua" toisia homoiksi. Kriin tei on ihan ookoo musaa.. Uudempi levy on jo liian popahtavaa. Vanaht kunniaan \o/
"Bow down before the one you serve, you're going to get what you deserve." -Halo 2:1
~
lelut;
ykköskone;Abit IP35-E/Intel C2D E6750(@2.8gHz)/2x2048mb 800mHz/Asus EN8800GS(overclocked)
kakkoskone;Asus EeePC 901
muut;NokiaE65/Ipod5gen(30gb)/CanonEOS350D+18-55mm+70-300mm+50mm
Käyttäjän avatar
hyperchondriac

Re: Green day jeeeeeee

Viesti mahti-ahti 29 Elo 2008 14:35

Green day on kova bändi! erityisesti tykkään Jesus of Suburbiast, American idiotist ja holidayst!!! Jotkut biisit on vähä poppii ja huonoo sellast mut kaiken kaikkiaan helvetin hyvä bändi niil on ollu hyvää meininkii! Tylsää, et jonku mielest surkein bändi mitä on koskaa kuullu.. laita vaik keskusteluu jostai sun mieleisest bändist kitoooos!
http://s3.fi.bitefight.org/c.php?uid=39439
mahti-ahti

Re: Green day jeeeeeee

Viesti Vasikka 02 Syys 2008 18:57

No, sellasta teini rockia niinkun tuo My chemical romancekin, ei iske minuun tällänen. Metallica yms. Kuuluisimmat bändit kyllä on.
Ennen tunnettu nimellä Jonttu96.
Käyttäjän avatar
Vasikka

Palaa alueelle Musiikki