Green day jeeeeeee

Keskustelua musiikista.

Viesti NiQzU 03 Heinä 2006 08:24

American Idiot ja Holiday ovat parhaat kappaleet. En muita kuuntele. :D
Käyttäjän avatar
NiQzU

Viesti Migo 03 Heinä 2006 10:05

Ihan ok bändi, kaks levyä löytyy. Holiday, Boulevard Of Broken Dreams ja Wake Me Up When September Ends on hyviä kappaleita.
[piilotettu kuva]
Maiden For Life \o/
Käyttäjän avatar
Migo

Viesti Trikker 03 Heinä 2006 10:26

On ihan kohtuullisen hyvä bändi. Lempikappaleeni on American Idiot. En kyllä mikään kauhea fani ole.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Kiitos Andrinoidille hienosta sigistä.
Käyttäjän avatar
Trikker

Viesti Sheath 03 Heinä 2006 14:58

Mielestäni Green Day oli hyvä silloin, kun sitä vielä pystyi kutsumaan punkiksi. Itselläni kyllä on American Idiot Dookien lisäksi, mutta siihen kyllästyi liian nopeasti. Dookieta kuuntelee mielellään vuosienkin jälkeen. American Idiotin ostaessani pidin paljon enemmän perusradiorokista, parikymppiä hukkaan -.-'

Parhaat biisit: Basket Case, Longview, Welcome to Paradise, When I Come Around, Hitchin' a Ride ja nopea In the End.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Sheath

Viesti Vessaharja 06 Heinä 2006 10:58

NiQzU kirjoitti:American Idiot ja Holiday ovat parhaat kappaleet. En muita kuuntele. :D

Olen sinun puolellasi American Idiot ja Holiday ovat ne kuunneltavat ja muita ei kuunnella. :D
Viimeksi muokannut Vessaharja päivämäärä 07 Heinä 2006 17:17, muokattu yhteensä 1 kerran
EyeEarn.com

CS:S <33
Vessaharja

Viesti Halpahitleri 06 Heinä 2006 12:20

Kapteeni kirjoitti:
Darkener kirjoitti:Green Daysta en pidä. Olisivat laittaneet bändin nimeksi Green Gay. Ne onkin ihan homoja.

Tiedätkö mimmoinen loukkaus tuo on faneja kohtaan?

Kyllä munkin musamakua haukutaan, eli yhtä luokkaavaa se on mulle, kun mun musamakua haukutaan, kuin muidenkin. Eli, ihan oikein niille Green Dayn faneille, jotka haukkuu mun musamakua(meilläpäin on monia green day -faneja, jotka haukkuu muiden musamakua.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti PowerLife 06 Heinä 2006 13:18

Maketsuppi kirjoitti:
Siispä itse pidän bändin soittamasta musiikista ja muutenkin hyviltä bändäreiltä vaikuttavat.

Bändäreiltä?!? Bändärit makaavat bändin kanssa :roll:
Olisikohan vähän väärä termi livahtanut viestiin.
Darkener tuolla sanoi että olisivat laittaneet nimekseen Green Gay, mutta minun mielestäni Creep Day olisi parempi nimi. On heillä joitain kuunneltavia kappaleita, en sulje radiota kun sieltä soi Green Day. Mutta heidän levyään en osta.
And we fall through the dark of the underworld,
and we're leaving the light of the day.
And I know we will go to the other side,
and it seems I'm going to stay.

Hell is home to the gods of the underworld
To the one who will never betray
Now my soul will be here for eternity
And the night will be leading my way
Käyttäjän avatar
PowerLife

Viesti Punkkari 06 Heinä 2006 13:20

En pidä kyseisestä bändistä, mutta en silti ala haukkumaankaan.
Käyttäjän avatar
Punkkari

Viesti Faxe 07 Heinä 2006 20:54

American idiot ja Holiday on ne parhaat, muita en vissiin oo kuunnellukkaa.

E: onhan se Boulevard Of Broken Dreams :kin ihan kiva. ;)
Hehei Franklin.
Käyttäjän avatar
Faxe

Viesti HEBBULI 08 Heinä 2006 12:57

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
HEBBULI

Viesti Halpahitleri 08 Heinä 2006 13:10

PowerLife kirjoitti:
Maketsuppi kirjoitti:
Siispä itse pidän bändin soittamasta musiikista ja muutenkin hyviltä bändäreiltä vaikuttavat.

Bändäreiltä?!? Bändärit makaavat bändin kanssa

No, onhan ne Green Dayn jäsenet bändäreita, kun ne makaa toistensa kanssa xD
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti tohveli 09 Heinä 2006 18:13

Darkener kirjoitti:No, onhan ne Green Dayn jäsenet bändäreita, kun ne makaa toistensa kanssa xD

Onkos Darkener itse ottanut asioista selvää? :wink:

Itse olen Green Day-fani ja omistan kaksi levyä. Parhaita kappaleita on Basket Case,Give Me Novacaine,Boulevard of Broken Dreams ja Holiday.
tohveli

Viesti Terroristi 10 Heinä 2006 22:05

Voi vittu Darkener, kerro miten bändin laatu vaikuttaa seksuaaliseen suuntautumiseen? Ei jaksa kuunnella tuollaisia 8w kakaroita joiden joka toinen sana on vittu, homo yms.
ROSKAAAAAAA
Terroristi

Viesti Halpahitleri 14 Heinä 2006 14:26

Noh, ei se tavallaan vaikuta seksuaaliseen suuntautumiseen. Se, että sano niitä homoiksi on sitä, että ivaan niitä(pilkkaan, haukun).
Ei se, että joku haukkuu jotain bändiä paskaksi tarkoita sitä, että bändit jäsenet ovat eläviä paskaläjiä.

PS.Oon 12w. Ja minä en jaksa kuunnella meillä päin asuvia Green Dayn faneja, jotka haukkuvat minun musamakuani. Kerran revin koulussa yhden fanin lehdestä leikatun kuvan yhestä Green Dayn levyn kannesta :twisted:
Sen jälkeen se lensi vessanpönttöön ja vedin pöntön :twisted:
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti leeevi 14 Heinä 2006 15:33

Darkener kirjoitti:Kerran revin koulussa yhden fanin lehdestä leikatun kuvan yhestä Green Dayn levyn kannesta :twisted:
Sen jälkeen se lensi vessanpönttöön ja vedin pöntön :twisted:

Sä oot kova! Sä oot mun idoli! Idiootti... Mitäs hienoa siinä oli? Sait riZpectiä? Hahaha! Teit itsestäsi vain naurettavamman. Ja sinä 12 vuotta? Ei voi olla totta. Henkisesti olet edelleen 6-8 vuotiaan tasolla. Ja Darkener, homo ei ole haukkumasana, se tarkoittaa ihmistä-.- (Homo sapiens sapiens= viisas viisas ihminen, homo= ihminen, sapiens= viisas)
Homoseksuaali taasen on se, mitä luulen sinun tarkoittavan, mutta eivät he silti homoseksuaaleja ole.

Mitä väliä sillä on, jos joku toinen haukkuu musamakuasi? Haittaako se sinua? Olet aika heikko, jos se sinua haittaa. Jos et uskalla olla oma itsesi, niin olet heikko ja siitä tulee olemaan haittaa myöhemmin elämässäsi.
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Palaa alueelle Musiikki