pelottava video

Yleistä keskustelua Internetistä ja nettisivuista.
Keskustelu Internet-ohjelmista ensisijaisesti Ohjelmat & käyttöjärjestelmät -alueelle!

pelottava video

Viesti arripekka 09 Marras 2004 22:47

en tiiä ooteko käyny täällä mutta heitänpä kumminki linki http://www.ebaumsworld.com/ghosts.html kannatta varata aikaa tämän kattomiseen vaikka tämä on tehty itte niin silti kauhee ps.. täältä löytyy muutaki kivaa
Käyttäjän avatar
arripekka

Juu

Viesti Feedom 10 Marras 2004 09:26

Täällä pelästyy kans aika pahasti ainakin mä pelästyin eli siis pitää ettiä 3 eroavaisuutta kuvasta hui!
Feedom

Viesti Vieras 29 Marras 2004 21:19

Olipas pelottavia videoita....
Vieras

Viesti soott 29 Marras 2004 21:23

Olen nähnyt kyseisen videon jylppygalleriassa..Osa on totta, osa ei. muokattua sontaa. :roll:
#habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku
Käyttäjän avatar
soott

Re: Juu

Viesti Jereto 29 Marras 2004 21:34

Feedom kirjoitti:Täällä pelästyy kans aika pahasti ainakin mä pelästyin eli siis pitää ettiä 3 eroavaisuutta kuvasta hui!

Tos kyl ihan sairaasti pelästyy!
Iron Maiden Rulez
Käyttäjän avatar
Jereto

Viesti stWasm1.0 30 Marras 2004 00:09

ei ole palottava
Käyttäjän avatar
stWasm1.0

Viesti Humahuta 30 Marras 2004 00:19

Feedom kirjoitti:Täällä pelästyy kans aika pahasti ainakin mä pelästyin eli siis pitää ettiä 3 eroavaisuutta kuvasta hui!

Olen nähnyt tuon ennenkin.
Silmäni olivat yhtä rennot kuin avatarini silmät.
Ima gonna go to hell when I die
Käyttäjän avatar
Humahuta

Viesti Humahuta 30 Marras 2004 00:19

Humahuta kirjoitti:

Olen nähnyt tuon ennenkin.
Silmäni olivat yhtä rennot kuin entisen avatarini silmät.
Ima gonna go to hell when I die
Käyttäjän avatar
Humahuta

Viesti Rastaman 30 Marras 2004 03:00

hehe mä säikähin tota vaik tiesin et sielt tulee joku tollanen
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Rastaman

Viesti soott 30 Marras 2004 08:17

Joo tota... :oops: Säikähdin ihan saa*anasti! :lol: luulin että siinä kuvassa no jotain pelottavaa :lol:
#habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku
Käyttäjän avatar
soott

Viesti Leet 30 Marras 2004 21:27

hui helvett* hyvä kun en saannut sydärii
Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta.
Käyttäjän avatar
Leet

Viesti nimeton 19 Joulu 2004 12:07

Jereto kirjoitti:

Tos kyl ihan sairaasti pelästyy!

Niin pelästyy :x :x
Käyttäjän avatar
nimeton

Viesti lumisorsa 19 Joulu 2004 19:19

Tuo on oikeestikki ihan kauhee, vaikken kyllä normaalisti ole "säikky", mutta tuo oli paha.....En tiennyt miä odottaa ja sitten se no pidetään jännitystä ilmoilla niin se juttu tuli....Ja sitten yhdesti ku näytin ton kaverille, niin aluksi otin sen linkin ja pistis sen tollain tohon alapalkkiin ja, mutten kiinni. Kohta alko semmonen jumalaton huuto kuulua kaijuttimista. Pelästyin jälleen ja ilman sitä juttuakin......

Joo elikkä nuist tapauksista on jo jokinen kuukausi. :roll:
lumisorsa

Viesti Tmoz 19 Joulu 2004 22:54

oon nähny ton ghostin... joskus kaverin kaa katottiin, laitettiin kaikki pimeeks, eka ei ees uskallettu mennä ovesta... :roll:
Käyttäjän avatar
Tmoz

Viesti Metallicaller 19 Joulu 2004 22:58

Oon nähny ennenki.. koko juttu valetta
Metallicaller

Palaa alueelle Internet