Need For Speed: Most Wanted ps2

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Need For Speed: Most Wanted ps2

Viesti JuuNaZ^^ 24 Kesä 2006 12:27

Eli minulla ei toimi koodit Need For Speed Most Wantedissa Playstation 2 eli mikään koodi minkä olen löytänyt ei toim onko vika levyssä vai missä neuvoja?
Viimeksi muokannut JuuNaZ^^ päivämäärä 26 Kesä 2006 20:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
JuuNaZ^^

Viesti Marti 24 Kesä 2006 14:08

Vitun nero. Ei kai koodit nettipelis toimi! Meet SeeSässää noclip:in ja godmoden kaa nii sut potkitaa ennen ku kerkeet asetta ostaa. Toi pätee mihin vaa. Sherlock.
Marti

Viesti JuuNaZ^^ 26 Kesä 2006 14:55

DaRzAn kirjoitti:Vitun nero. Ei kai koodit nettipelis toimi! Meet SeeSässää noclip:in ja godmoden kaa nii sut potkitaa ennen ku kerkeet asetta ostaa. Toi pätee mihin vaa. Sherlock.

Et ymmärtänyt. :I
Käyttäjän avatar
JuuNaZ^^

Viesti StandingInLine_ 26 Kesä 2006 15:07

Voitko selittää heiman selvemmin? Niin kuin vanha sanonta kertoo, tuosta ei ota sikakaan selvää. ^^
[piilotettu kuva]
StandingInLine_

Viesti DEViANCE 26 Kesä 2006 15:55

Ei tietenkään yksinpelin koodit toimi nettipelissä.
Käyttäjän avatar
DEViANCE

Viesti JuuNaZ^^ 26 Kesä 2006 20:25

aQ^ kirjoitti:Voitko selittää heiman selvemmin? Niin kuin vanha sanonta kertoo, tuosta ei ota sikakaan selvää. ^^

Eli mikään koodi minkä olen löytänyt peliin Need For Speed Most Wanted (playstation2) ei toimi onko vika levyssä tai missä vinkkejä?
Käyttäjän avatar
JuuNaZ^^

Viesti DEViANCE 26 Kesä 2006 22:11

JuuNaZ^^ kirjoitti:
aQ^ kirjoitti:Voitko selittää heiman selvemmin? Niin kuin vanha sanonta kertoo, tuosta ei ota sikakaan selvää. ^^

Eli mikään koodi minkä olen löytänyt peliin Need For Speed Most Wanted (playstation2) ei toimi onko vika levyssä tai missä vinkkejä?

Ensiksi sanoit että miksi yksinpeli koodit ei toimi nettipelissä... sitten edittasit... ei näin ei näin
Käyttäjän avatar
DEViANCE

Viesti JuuNaZ^^ 27 Kesä 2006 16:22

maggotmaster kirjoitti:
JuuNaZ^^ kirjoitti:

Ensiksi sanoit että miksi yksinpeli koodit ei toimi nettipelissä... sitten edittasit... ei näin ei näin

No, mutta kertokaas nyt jotain joka muo voi autaa. :>
Käyttäjän avatar
JuuNaZ^^

Viesti wattu 03 Heinä 2006 18:41

kaikki koodit toimii mitä oon käyttäny 8)
[piilotettu kuva]
Anti-depressants, controlling tools of your system, making life more tolerable, making life more tolerable
Serj Tankian - Unthinking Majority
Jos jotain kiinnostaa saada rahaa puoli-ilmaiseksi, paina tästä ja rekisteröidy ihmeessä.
(3 snt/mainos) - Thebux.info taas pystyssä!
Käyttäjän avatar
wattu

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu