Counter-Strike 1.6 viritys & kikkailu

Counter-Strike 1.6 viritys & kikkailu

Viesti Teamnate 21 Kesä 2006 18:54

Todella wanha, mutta toimiva opas. Löysin foorumilta jossa en enään käy ^^

Yks.Kutoseen on monia hauskoja ja hyödyllisiä kikkailuja joista tunnetuin on varmaan rate. Tässä kerron suurimmanosan hyödyllisistä kikkailuista.

FPS

Miten saan FPS yli 100?
Helppoa ja hyödyllistä. Avaa console & kirjoita tänne developer 1. Tämän jälkeen rate 40000, FPS_Max 200 & fps_modem 25.

Miten saan korkeamman FPS?
Easyway to lowping. Eli suosittelen laittamaan consoleen Rate 30000 (30 000)

Olen nähnyt jollakin screenshotissa hyvät FPS:sät!
Löydät HIFPS Conffit täältä!

Miten saan custom modeleita..?
Custom modelit ovat hienoja suurinosa. Hienoimmat Custom Modelit löydät FPSBananasta.

Miten asennan nämä "custom modelit?"??
Löydät ne hakemistosta X:\Valve\Steam\SteamApps\Sinun@email.fi\Counter-Strike\cstrike\Models\ (X\ = Sinun asemasi. Esimerkiksi C)

Minne asennan uudet mapit?
Löydät ne hakemistosta X:\Valve\Steam\SteamApps\Sinun@email.fi\Counter-Strike\cstrikeMaps\ (X\ = Sinun asemasi. Esimerkiksi C)

Latasin uudet radioäänet! Mihin asennan?
Asenna radioäänesi hakemistoon X:\Valve\Steam\SteamApps\Sinun@email.fi\Counter-strike\cstrike\sounds\Radio\ (X\ = Sinun asemasi. Esimerkiksi C)

Oma modellaus

Meinasin tehä omii modellei!
Dodi. Hyvä. Ensiksi sinun pitää ladata jokin model tai purkaa nykyiset .smd muotoon tällä. Tämän jälken avaat esim Milkshapella puretut modellit. Saat ladattua Milkshapen tästä.

Miten puran .mdl tiedostot?
Vie .mdl tiedosto samaan kansioon missä sinun decompiler on. Tämän jälkeen paina decompiler pikakuvaketta
Käyttäjän avatar
Teamnate

Viesti Pikustan 21 Kesä 2006 20:09

mahtava opass mut mitä ne jutut on mitkä mulle tulee sinnä ylös? jtn tekstii?
[piilotettu kuva]
Death,
what a nice thing.
Käyttäjän avatar
Pikustan

Viesti Teamnate 21 Kesä 2006 21:40

Pikustan kirjoitti:mahtava opass mut mitä ne jutut on mitkä mulle tulee sinnä ylös? jtn tekstii?
Ne on "developer 1" komennon aiheuttavia server messageja. Ei sun kannata välittää niistä. :P
Käyttäjän avatar
Teamnate

Viesti StandingInLine 22 Kesä 2006 10:03

Teamnate kirjoitti:
Pikustan kirjoitti:mahtava opass mut mitä ne jutut on mitkä mulle tulee sinnä ylös? jtn tekstii?
Ne on "developer 1" komennon aiheuttavia server messageja. Ei sun kannata välittää niistä. :P

Developer 1 ei aiheuta tietääkseni muuta kuin sen, että sallii FPS:sän nousta uli 100:sen. -.-' Korjaa ihmeessä jos olen väärässä.

Edit: Okei, selvä. :arrow:
Viimeksi muokannut StandingInLine päivämäärä 22 Kesä 2006 15:36, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva]
StandingInLine

Viesti Teamnate 22 Kesä 2006 15:32

Eh, se aiheuttaa oikeaan ylänurkkaan tulevat server messaget (joku part joku connect jne) ja antaa fps:sän nousta yli 100.

:F
Käyttäjän avatar
Teamnate

Viesti Terroristi 28 Kesä 2006 12:25

- Unohtakaa.
ROSKAAAAAAA
Terroristi

Viesti Rikuel 28 Kesä 2006 19:45

en pysty ladata tuolta Fpsbanana:sta mitää... tulee vaan joku errori.
Helppiä kiitos
Käyttäjän avatar
Rikuel

Viesti LumisorsaX 28 Kesä 2006 23:54

Itse olisin kiinnostunut kuinka saisi valkoisen tähtäimen mustilla reunoilla, vai onnistuuko tälläinen ylipäätään?
Lumppari around me. Lumppari in me. Lumppari be with me.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
LumisorsaX

Viesti -CS-Fani- 05 Heinä 2006 01:15

Vanhoja commandeja minulle... 8)
Counter-Strikee 24/7 = 24 tuntia 7 päivää :D
Käyttäjän avatar
-CS-Fani-

Re: Counter-Strike 1.6 viritys & kikkailu

Viesti Grim 05 Heinä 2006 11:42

Teamnate kirjoitti:Todella wanha, mutta toimiva opas. Löysin foorumilta jossa en enään käy ^^

Taisipa olla ton CS Finlandin sivuilta. http://www.csfi.net/bbs/
Käyttäjän avatar
Grim

Viesti StandingInLine 05 Heinä 2006 11:44

Rikuel kirjoitti:en pysty ladata tuolta Fpsbanana:sta mitää... tulee vaan joku errori.
Helppiä kiitos

Ehkäpä moni lataa sieltä samaan aikaan ja serveri on tukossa... yritä myöhemmin uudelleen.
[piilotettu kuva]
StandingInLine

Viesti Inyah 07 Heinä 2006 23:33

Teamnate kirjoitti:
FPS

Miten saan FPS yli 100?
Helppoa ja hyödyllistä. Avaa console & kirjoita tänne developer 1. Tämän jälkeen rate 40000, FPS_Max 200 & fps_modem 25.

Miten saan korkeamman FPS?
Easyway to lowping. Eli suosittelen laittamaan consoleen Rate 30000 (30 000)

Kommentoidaanpa hieman eli tuo "rate 40000" voi jestas tuohan tuottaa läpimenemistä ynnä muuta kivaa lagailua ja pingin nousua.
2. "FPS_Max 200" miksi 200 sehän voi olla vaikka 10000?
3. Miten tämä rate nyt pistetään 30k jos se äskön oli 40k mitä järkeä? Ja 30k tekee saman eli pingit nousee ja läpi menee.
Teamnate kirjoitti:Eh, se aiheuttaa oikeaan ylänurkkaan tulevat server messaget (joku part joku connect jne) ja antaa fps:sän nousta yli 100.

Se developer ei määrä äfpeeässän menoa yli 100 vaan kone. Itse en ainakaan tuolla developerilla alkaisi mitään nostamaan, loppujen lopuksi saataa hieman häiritä ku yläkulmassa vilkkuu jotain.
Pikku editti: Ja vaikka se scoreboardissa ping näyttää 5 niin se oikea on luultavasti isompi ja reilusti, oikean pingin saatte esiin net_graph 1-3 komennolla.
Käyttäjän avatar
Inyah

Viesti Jerzkuu 28 Kesä 2008 10:49

Eihän tolla ees nouse 100fps, vaan laskee 20 fps ku pistää fps_max 200, fps_modem 25, developer 1 ja rate 40000.. -,-
Jerzkuu

Palaa alueelle Pelioppaat