Kuoleman rajamailla?

Entinen sumppikuppila.

Kuoleman rajamailla?

Viesti Mashmi 21 Kesä 2006 13:03

Onko teille koskaan käynyt niin, että nopeat refleksit ja reaktiot ovat pelastaneet teidät kuolemalta?

Itse mopolla ajaessa on kerran meinannut pikatienristeyksessä käydä väärin, olisi ollut oma vikani jos olisin auton alle jäänyt. Ja auto joka ajaa 100-160km/h vs. mopoilia ei ole kovin mukavaa jälkeä.

Mutta jakakaa kokemuksianne.
>_>
Käyttäjän avatar
Mashmi

Viesti Jupi 21 Kesä 2006 13:16

160 km/h? Aikamoista haipakkaa, ja vielä risteyksessä :o

Itselläni samanlainen juttu: Tulin liikenneympyrään, ja luulin, että rekka jatkaa suoraan. Mutta se kääntyikin ympyrässä minun eteeni. Tulin vielä aikamoisella vauhdilla, mutta etu- + takajarrujarrutus pelasti minut. Siinä sitten sydän pamppailen jatkoin matkaa.
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja
FiftyFive kirjoitti:Mitä vittua???
Etpä ole paras moderaattori tän spämmin jälkee...
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Mashmi 21 Kesä 2006 13:19

jupi kirjoitti:160 km/h? Aikamoista haipakkaa, ja vielä risteyksessä :o

Siis tarkoitan että menin pikatien ylitse, niin pikatiellä aika usein ajellaan 100km/h->.
>_>
Käyttäjän avatar
Mashmi

Viesti SonoBo 21 Kesä 2006 13:40

Kuopiossa mopoilijat käyttää semmoista hyvää oikoreittiä, joka kuitenkin on kielletty, koska se on sellainen
bontoni silta joka on tehty jalankulkijoille, noh kerran sitten ajeltiin 4 kaverin kanssa siitä ja silta on vähän semmoinen
ärsyttävä, eli ensin se nousee kaksi metriä, sitten laskee kolme metriä, sen jälkeen tulee suora ja sitten taas
nousee kolme metriä, ja laskee kaksi. Noh minä olin viimeisenä ja ajeltiin siellä niitä jalkakäytäviä.
Vauhti oli kova ja sitten kun päästiin sillalle nii ei hiljennetty. Siinä sitten ekassa nousussa hokasin,
että vastaan tulee jalankulkija (silta on todella kapea) ja mopo on juuri lievässä ilma tilassa. Noh refleksillä
laitan pelkkää etujarrua ja eturengashan siinä meinaa lähteä alta ja tekikin semmoisen liikkeen, mutta nopea
tilanteen muutos pelasti minut ja sen naisen sairaala reissulta. + minut pahoista lainrikkomuksista.
Loppu matkan ajelin sitten sydän kurkussa ja se lakkasi vasta kun pääsin pois mopon selästä.
[piilotettu kuva]
täältä löydät grafiikaani
Käyttäjän avatar
SonoBo

Viesti Ailerssi 21 Kesä 2006 13:49

Ei mitään tämmöisiä ole sattunut, paitsi joitain aivan pieniä mistä kuitenkin on pelästynyt. (Onneksi vain niitä.)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ailerssi

Viesti Nogan 21 Kesä 2006 15:08

Tässä saatte itse päättää uskotteko.

No, lähdin kerran kävelemään suojatietä, liikennevalottomalla kadulla.
No sitten huomasin, että rekkahan se sieltä pyyhältää.
Se tuli todella kovaa vauhtia, ja aloin juoksemaan.
Ja siinä sitten juostiin, mutta se ei olisi riittänyt.
Sitten hyppäsin siitä, ja onneksi ei tullut muuta kuin muutama ruhje.
Sydän suussa, ja muutama erinäinen ruumiinosa kurkussa jatkoin matkaa.
En elä talven yli.

Tämä allekirjoitus mitätöi mielipiteesi, sosiaalisen statuksesi, peniksesi koon, älykkyytesi ja seksikumppaniesi määrän koska Hitler.
Käyttäjän avatar
Nogan

Viesti Burned Out 22 Kesä 2006 11:42

Joo maanantaina joku pappa romutti pyörästä eturenkaan, jos oisin toiselle puolen pyörää hypänny en tässä tätä kirjottais ^^. Tuli 40 alueella jtn 60, suojatiellä porukkaa ja minä ja sit muut kävelijät ehti siitä väistää niin enhän mää pyörällä siit mihkän pääse, eikä auttanu kun hypätä pois kyydistä ja mennä kauemmas. Nyt ei mihkään pääse pyöräl ku ainoosta eturengas soikeena ja irvokkaasti vääntyneenä :D.
[piilotettu kuva]
FF rlz 4-evah..!! ^^

Uus siq, niinkq..!
Burned Out

Viesti MJM 22 Kesä 2006 13:34

Tämä on kerrottu täällä jo 2 kertaa, mutta kerron kolmannen kerran.

Olin erään kamun kanssa menossa pois ruokalasta. Sitten hän rupesi löpöttää tyttöystävistä. Minä tönäisin häntä tarkoittaen "Äläsh nyt".
Mutta tämä tajusi eleen väärin ja kävi kimppuuni. Hän piti nenästäni ja suustani kiinni, etten voinut hengittää. Silmissä rupesin näkemään jo punaista, kunnes opettaja tuli ja repi "kamun" pois.

Kauhistuneet: Plokoon, Nogan
Viimeksi muokannut MJM päivämäärä 04 Heinä 2006 22:35, muokattu yhteensä 2 kertaa
U know wat? Blueshit is dickhead. And all of u sux.
MJM

Viesti StandingInLine_ 25 Kesä 2006 16:03

MJM kirjoitti:Olin erään kamun kanssa menossa pois ruokalasta. Sitten hän rupesi löpöttää tyttöystävistä. Minä tönäisin häntä tarkoittaen "Äläsh nyt".
Mutta tämä tajusi eleen väärin ja kävi kimppuuni. Hän piti nenästäni ja suustani kiinni, etten voinut hengittää. Silmissä rupesin näkemään jo punaista, kunnes opettaja tuli ja repi "kamun" pois.

Tälläisiä väärinkäsityksiä on minunkin kohdalle sattunut... :)

Mutta asiaan:

Kävelin päin punaisia kiirreessäni, enkä (hmm...) katsonut sivulleni. Kävelen jo keskellä autotietä, kun skootteri kaartaa vierestäni. -.-'

Huh, oli lähellä, etten skootterin alle jäänyt... :|

Nyt ymmärrän miltä vanhemmista tuntuu, kun he lapsilleen sanovat aina "Varo autoja" yms.
[piilotettu kuva]
StandingInLine_

Viesti L-o-L 25 Kesä 2006 19:15

Heh. . joskus ajoin semmoiselta hiekkatieltä asfalttitielle.
Koetin saada kaverin kiinni pyörällä, joka oli jo ottanut eroa minuun.
En yhtään katsonut tuleeko autoja sivulta, mutta oikealta tuli yksi henkilöauto
80 km/h.
Polin vaan tosi lujaa, että en jäänyt alle, mutta lähellä oli.

Sen jälkeen ajoin vähän syrjempään, että jos se kuski tulisi ottamaan nimiä ylös, niin ei ainakaan tieltä tarvitsisi etsiä.
Kyllä siinä vähän aikaa oli sydän kurkussa.
Siitä lähtien on kyllä tullut katsottua tietä ylittäessä, että tuleeko sieltä autoja.. :)

Tuossa nyt ei tarvinnut kovin refleksejä käyttää, mutta kyllä siinä sai vähän kovempaa alkaa polkemaan. . :roll:
Amd Athlon 6400+ Black Edition, NVIDIA GeForce 8800 Gtx, 500G sata2 kovo, 4g DDR2 ram, Xp Professional, ATX III 500w kotelo, Logitech MX518 pelihiiri&G11 näppis
Käyttäjän avatar
L-o-L

Viesti B-Button 25 Kesä 2006 19:50

Pyörällä, kun ajan joka päivä tulee tilainteita, että "voi jeesus!" ja sydän pumputtaa tuhattaja sataa varsinkin, kun pyörässäni ei nuita jarruja ole.. :roll:

ehkä järisyttävin tilanne oli tuossa vuosi sitten, kun auto ajoi noin 50km/h sentin päästä munamankelistani.
If want a picture of the future,
imagine a boot stamping human face.. FOREVER
Käyttäjän avatar
B-Button

Viesti Nogan 03 Heinä 2006 18:57

MJM kirjoitti:Kauhistuneet: Plokoon

Ja Nogan.. Ei tuossa tosin kuolemanvaaraa ollut. Olisit ehkä kopsahtanut tajuttomaksi, ja sitten se olisi tajunnut, päästänyt irti, ja mennyt kertomaan opettajalle. Jos se opettaja ei siis olisi huomannut.
En elä talven yli.

Tämä allekirjoitus mitätöi mielipiteesi, sosiaalisen statuksesi, peniksesi koon, älykkyytesi ja seksikumppaniesi määrän koska Hitler.
Käyttäjän avatar
Nogan

Viesti UnReaL 03 Heinä 2006 19:01

Ööh kerran yksi ''läski'' hyppäs laiturilta ja minä olin siinä alla ja hän ei tietenkään huomannut minua. Sukelsin laiturin alle niin nopeasti kuin pystyin. Jalkaan se osu ja jalka murtu.

Sitten tipuin pienempänä katolta kun kävelin taaksepäin enkä katsonut taakseni. Muistin erään tangon joka on meillä seinässä kiinni. Otin siitä kiinni ja ei käynyt mitään. [Katon ja maan väli korkeimmassa kohdassa 8metriä. Maassa on kuoppa]
[piilotettu kuva]
Tämä on puolen vuoden aikainen runescape ukko. Täältä
Päivitän ne kun kerkeän.
Käyttäjän avatar
UnReaL

Viesti Seneca 03 Heinä 2006 19:07

Hmm. Taisin olla ensimmäisellä tai toisella luokalla, kun tulin koulusta ja näin kaverini kävelyttämässä koiraansa. Hän oli toisella puolella tietä ja minä toisella. En ollenkaan katsonut eteeni ja tajusin pysähtyä keskelle tietä, kun molemmilta puolilta tuli autot. He ohittivat minut samaan aikaan ja minä olin autojen välissä alle metrin välisessä aukossa. : P
"My son, why hide your face in fear?"
"See you not, Father, the Erlking?
The Erlking with crown and flowing cloak?"
"My son, it is a wisp of fog."
Käyttäjän avatar
Seneca

Palaa alueelle Vanha kahvihuone