WWE nettipeli (SmackDown vs Raw ei 06 tai 07)

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

WWE nettipeli (SmackDown vs Raw ei 06 tai 07)

Viesti Purkkapallo 20 Kesä 2006 20:52

Eli ajattelin että voitais pistää pienu muotoinen turnaus netti pelissä Smackdown vs Raw. Kerron tunnukseni sitten jos tulee porukkaa mukaan toivon, että joku edes tulisi kanssani pelaa maan nettiin. Palkinnoksi (ottelemme toisiamme vastaa ''single'' matsissa) joku voisi tehdä sigi,avan tai taustakuvan. Osallistumiseen tarvii nettipeli mahdolli suuden itse painin
Shawn Michaelssilla (Mitense kirjotetaan). HBK!!! HBK!!! HBK!!! HBK!!!
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
henkilö joka sai bannin spämmistä kirjoitti:Jonnewebin moderaattorit on PERSEESTÄ
Käyttäjän avatar
Purkkapallo

Viesti Duncan 20 Kesä 2006 22:29

Voisinkin tulla mutta ei ole nettilataus cd:tä :(
Käyttäjän avatar
Duncan

Viesti Purkkapallo 20 Kesä 2006 22:30

Harmi onks sull uuempi vai vanhempi ps2?
EDIT: Jos sulla on uudempi tarvit jonkun ihme netti kaapelin (tuli mukana) ja uudes on muuten netti yhteys valmiina. selitin ehkä vähän huonosti mutta etköhän tajunnut.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
henkilö joka sai bannin spämmistä kirjoitti:Jonnewebin moderaattorit on PERSEESTÄ
Käyttäjän avatar
Purkkapallo

Viesti Purkkapallo 21 Kesä 2006 14:15

No liittyykö tähän kukaan odottelen täällä pleikan ääressä että joku tulisi. (sori tupla)
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Purkkapallo

Viesti Maketsuppi 21 Kesä 2006 16:25

Minä tulen.. Tulisinko nyt vai? Onko messengeriä? Lähetä yv:tä..
[piilotettu kuva]
~Last.fm~ |~Deviant-Art~
Kommenttia DA:han ja lisätkäähän Last.fm frendiksi, hihi ~
Käyttäjän avatar
Maketsuppi

Viesti Purkkapallo 21 Kesä 2006 20:05

Ei oo mut YV:LÄKIN voi
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Purkkapallo

Viesti Duncan 22 Kesä 2006 12:37

Tota... Minulla on kai vanhempi. Mistä sen saa tietää onko uudempi vai vanhempi?
Käyttäjän avatar
Duncan

Viesti Purkkapallo 22 Kesä 2006 16:37

Duncan kirjoitti:Tota... Minulla on kai vanhempi. Mistä sen saa tietää onko uudempi vai vanhempi?

Uudempi on paljon pienenpi. :wink:
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Purkkapallo

Viesti Purkkapallo 26 Kesä 2006 15:54

Unohtakaa Jos ei tuu yhtään porukkaa niin en pyöritä tätä homaa enään. :| :?
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Purkkapallo

Viesti Burned Out 26 Kesä 2006 16:00

Foorumi ei ole chatti. Ja kovin monella tämän foorumin käyttäjistä tuskin edes on koko peliä :E.
[piilotettu kuva]
FF rlz 4-evah..!! ^^

Uus siq, niinkq..!
Burned Out

Viesti Turbadurix 05 Marras 2006 15:56

Minä voin pelata kanssasi. Mutta voisitko vähän auttaa minua kun mulla on tällänen tunnus siinä pelissä D-Generation X niin kun aloittaa pelaan netissä niin mitä pitää tehdä kun mulla on se uusin ps2 jossa on nettiyhteys valmiina niin mitä pitää tehdä että voi pelata netissä. Pelaisin Triple Hlla pelataanko tag team matsi kun hbk ja hhh on dx
Käyttäjän avatar
Turbadurix

Viesti Turbadurix 05 Marras 2006 15:57

Minä voin pelata kanssasi. Mutta voisitko vähän auttaa minua kun mulla on tällänen tunnus siinä pelissä D-Generation X. niin kun aloittaa pelaan netissä niin mitä pitää tehdä kun mulla on se uusin ps2 jossa on nettiyhteys valmiina niin mitä pitää tehdä että voi pelata netissä. Pelaisin Triple Hlla pelataanko tag team matsi kun hbk ja hhh on dx.
Käyttäjän avatar
Turbadurix

Re: WWE nettipeli (SmackDown vs Raw ei 06 tai 07)

Viesti rvd 04 Loka 2008 11:10

ok tuun mukaan :D
rvd

Viesti rvd 04 Loka 2008 11:12

mitä horisette ei voi pelata uudemmalla tai ehkä mutta 2008 eikäy miksi siinä eioo multiplayerii???? :evil: :evil: :evil: :evil:
rvd

Viesti rvd 04 Loka 2008 11:16

voiko 2007 pelata?saan sen tänään meinaan vaan :P sanookaa pliis äkkiä ennen kun saan sen että tiedän :wink:
rvd

Palaa alueelle Konsolit