ju.ho kirjoitti:yleensä pelkkiä vihreitä?????????
Jyri^^ kirjoitti:No mutta kyllä se ainakin pyörittää. Tää mun kone makso sen 999€ välillä vähän tökki SA...Rabbitman kirjoitti:Eikö tuo ole jo liiankin kallis GTA:SA:sen pelaamiseen?Jyri^^ kirjoitti:Osta uus 1500€ (hyvä?) ja kokeile uudestaan.
ju.ho kirjoitti:ostin kaupasta pelin nimeltä san andreas...mutta asensin sen ni siinä ihmiset on yks värisiä muut on tavallisia mitä oikeesti pitää olla mutta ihmiset on saman värisiä yleensä pelkkiä vihreitä?????????osaako joku auttaa??
Repesin =D Asetukset katot ja TADAA!(caps =/)henri99123 kirjoitti:ju.ho kirjoitti:ostin kaupasta pelin nimeltä san andreas...mutta asensin sen ni siinä ihmiset on yks värisiä muut on tavallisia mitä oikeesti pitää olla mutta ihmiset on saman värisiä yleensä pelkkiä vihreitä?????????osaako joku auttaa??
öö osta uus. mistä ostit sen pelin? meinaa mun iskä on poliisi ja mun iskä tykkää selvittää pieniä tehtäviä. koska sä olet voinut ostaa sen jostain huijaus kaupastatai sitten jos se on käytetty nii siinä voi olla naarmuja ta sulla on ihan paska tietokone ta asetukset ovat ihan perseellään
Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu