Fantasiakirjat

Keskustelua kirjoista ja kirjallisuudesta.

Luetko Fantasiakirjoja??

Erittäin innokkaasti... Kaivan aina jostain uusia fantasiakirjoja...
51
37%
Luen jos jostain saan käsiini...
40
29%
luen mitä sattuu, on siinä joukossa ollut fantasiaakin...
27
19%
en lue paljon mitään, mutta tiedän, mikä fantasiakirja on!
17
12%
Mikä Fantasia??
4
3%

Ääniä yhteensä : 139

Viesti Maketsuppi 30 Tammi 2006 21:31

lotr , artemis fowlia ja tämmöstä hauskaa ainahan niitä lukee
[piilotettu kuva]
~Last.fm~ |~Deviant-Art~
Kommenttia DA:han ja lisätkäähän Last.fm frendiksi, hihi ~
Käyttäjän avatar
Maketsuppi

Viesti Pulla 15 Helmi 2006 22:30

Forgotten Realms ehdoton ykkönen (paras)

Drizzt Do'Urden seikkailut vie jalat alta :!: suosittelen mahtavasti näitä teoksia. R.A Salvatoren kirjoja on siis kyseessä :wink:
[piilotettu kuva]
╔╗╔╗╔╗╗╔╔╗
╠╝║║║╗║║╠
╝╚╚╝╚╝╚╝╚╝...
Pulla

Viesti Ramboz 16 Helmi 2006 19:30

Lord of the rings on tullut luettua ja harri potter, mutta muuten en lue.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Jees Jees, Elämä on!!!
Käyttäjän avatar
Ramboz

Viesti Nogan 20 Helmi 2006 18:07

Lue Tolkienin tuotanto! On tullut luettua ne kaikki!!!
Tämä allekirjoitus mitätöi mielipiteesi, sosiaalisen statuksesi, peniksesi koon, älykkyytesi ja seksikumppaniesi määrän koska Hitler.
Käyttäjän avatar
Nogan

Viesti Mr.666 20 Helmi 2006 18:35

Salvatoren kirjoja luen. Sellaisia kuin: Demoni herää, Tuhat örkkiä
ja kaksi miekkaa.

LOTRejakin olen joskus lukaissut.
Käyttäjän avatar
Mr.666

Viesti Nogan 21 Helmi 2006 15:06

LeaderOfDarkness kirjoitti:Salvatoren kirjoja luen. Sellaisia kuin: Demoni herää, Tuhat örkkiä
ja kaksi miekkaa.

LOTRejakin olen joskus lukaissut.

LoD, "lukaiseppa" silmarillion, todella hyvä kirja, selvittää paljon LOTRin historiaa.
Tämä allekirjoitus mitätöi mielipiteesi, sosiaalisen statuksesi, peniksesi koon, älykkyytesi ja seksikumppaniesi määrän koska Hitler.
Käyttäjän avatar
Nogan

Viesti Faxe 05 Maalis 2006 15:24

Mä oon sellanen lukutoukka, ja luen paljon, eli on siinä ollut fantasiaakin. =D Pikkutyttönä, 8-vuotiaana luin hirveesti Witch -lehtiä. =D (Vai oliks se 10-vuotiaana..?) ja olin ihan hulluina niihin. Nykyään mä en jaksa ees lukea takakantta. hahhah, kyllä on tylsää.
Hehei Franklin.
Käyttäjän avatar
Faxe

Viesti L-o-L 05 Maalis 2006 17:40

Juu fantasiakirjat on syvältä, ainaki minun mielestä, en tykkää niistä yhtään, koska ne tarinat on niin älyttömiä, missä on esim. vaikka joku ihminen ja se voi muuttua linnuksi ja on kaiken maailman taikavoimat. . pälä, pälä. .
Amd Athlon 6400+ Black Edition, NVIDIA GeForce 8800 Gtx, 500G sata2 kovo, 4g DDR2 ram, Xp Professional, ATX III 500w kotelo, Logitech MX518 pelihiiri&G11 näppis
Käyttäjän avatar
L-o-L

jeeehh

Viesti Cohen 19 Maalis 2006 14:13

Robert Jordanin kirjat on mahtavii(välillä tylsiä) samoin Eddingsin
Terry Pratchett on yksi parhaista kirjailijoista joita tiedän kiekkomaailma jyrää!! Tolkienin kirjoista Hobitti on mielestäni paras.
Brian Jasquesin kirjoja on tullut joskus ikuisuus sitte luettua varsinkii Redwallin taruja
Tad Williams on myös yksi parhaista kirjailijoista mielestäni
Käyttäjän avatar
Cohen

Viesti JuqqE 01 Touko 2006 21:05

Luen R.A Salvatoren kirjoja, Harri Pottereita, Taru Sormusten Herrasta yms. Eli aina haen fantasiaa ^^.

Kuva
Kiitos RaGe:lle. ^^
JuqqE

Viesti SonoBo 01 Touko 2006 21:17

LOTR, HP:t kaikki lukenu, Veljeni leijonamieli, Hobitti - sinne & takaisin.
Nuo tullut luettua. Ja jotain olikohan Artemy fol... joku tuommoinen sellaisen aloittelin, mutta
jäi kesken.

Ennen halusin lukea kaikki maailman fantasiakirjat, mutta nyt mafia romaanit
ja dekkarit vetää enemmän puoleensa.
[piilotettu kuva]
täältä löydät grafiikaani
Käyttäjän avatar
SonoBo

Viesti jonttuu1 14 Touko 2006 22:19

L-o-L kirjoitti:Juu fantasiakirjat on syvältä, ainaki minun mielestä, en tykkää niistä yhtään, koska ne tarinat on niin älyttömiä, missä on esim. vaikka joku ihminen ja se voi muuttua linnuksi ja on kaiken maailman taikavoimat. . pälä, pälä. .

No sehän niis on ideakin! :!: Siin on yks syy,miks niit luen nii innokkaasti.

Itse luen pottereita, Narniaa, artemis Fowleja ja jotain muita,mikä takakannen preusteella kuulostaa hyvältä.
Käyttäjän avatar
jonttuu1

Re: Fantasiakirjat

Viesti Jansku 09 Kesä 2006 12:43

Mazoni90 kirjoitti:Tiedän, että monet tykkäävät fantasia kirjopista yms. mutta minulla on ongelma... En löydä enää kirjoja joita lukea!!! Voisiko joku ystävällinen häiskä plz laittaa jotain hyviä fantasiakirjoja/sarjoja vastauksiksi?? kiitos jo etukäteen... :? :? :?

Lue Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi! Ihan unelmakirja, 698 sivua! Minulla on se ja olen lukenut
Käyttäjän avatar
Jansku

Viesti Zacha 24 Kesä 2006 16:51

Terry Pratchett on paras elossaoleva fantasiakirjailija (valitettavasti Tolkien ja Douglas Adams ovat molemmat kuolleet :cry: ). Olen lukenut:

Douglas Adams-Linnunradan käsikirja liftareille(se on oikeastaan scifiaä mutta siinä on myös fantasia aineksia.)
Tolkien-hobitti.
tolkien-Taru Sormusten Herrasta.
Tolkien-Keskeneräisten tarujen kirja.
Eoin Colfer-Artemis Fowl(koko tuotanto)

Sitten on vielä paljon muitakin mitä en tähän jaksanut rustata. Olen huomannut, että fantasiasta on tulossa samanlaista kaikissa kirjoissa. Toisinsanoen, fantasialle on muodostunut kliseitä. Esim: aina on joku pienenpieni laji joka voittaa suuren ja pahan uhkan. Voisinkin taas pitkästä aikaa ruveta lukemaan fantasiaa. Ketä on muuten lukenut Hobitista tehdyn sarjakuvan? Minusta Bilbo oli siinä melko typerän näköinen.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

..

Viesti juusot 07 Huhti 2007 00:16

Feist aivan mahtava itellä on kaikki kirjat ( kai ) mutta kumminkin 4 kirjaa olen lukenut niistä 2
lyhyesti ja ytimekkäästi.
Käyttäjän avatar
juusot

Palaa alueelle Kirjat