Kuolema

Entinen sumppikuppila.

Viesti Pehmolelu 03 Heinä 2006 14:47

Mashmi kirjoitti:En pelkää omaa kuolemaani, mutta pelkään että joku läheinen kuolee. Sen takia koitan elää parhaani mukaan kaikkien kanssa niin, että jos he "lähtevät" niin ei ole viimeksi sanottua mitään pahaa.

Ja tuo kuoleman jälkeinen, itse uskon edelleen että on taivas ja helvetti.

yhdyn Mashmiin
ASUS P5Q | Intel Core 2 Duo E8400 3GHz | ASUS EAH4850 512mb | Kingston 1gb x2 | WD Caviar640gb SATA2 x2 | Nexus Clodius
Käyttäjän avatar
Pehmolelu

Viesti Teamnate 03 Heinä 2006 16:13

En pelkää kuolemaa - Enään. Ennen pelkäsin ihan sairaasti ja elin kuin se olisi jo huominen.

Tällä hetkellä minua pelottaa läheisten kuolema. Uskon uudelleensyntymiseen. :>
Käyttäjän avatar
Teamnate

Viesti UnReaL 03 Heinä 2006 16:55

Kun minun mummoni kuoli en järkyttynyt tai surenut lainkaan. Hänhän oli jo 102 vuotias.
Hautajaisissa kyllä tuntui surulliselta.

Mutta sitten kun oma äitini kuolee... En tiedä mitä pitäisi sanoa.
Kuolema on useille arka asia.
Mietin äsken tuota mitä kuoleman jälkeen tapahtuu.. ^^ Minulla olisi vaihtoehtoja kuoleman jälkeiselle ''elämälle''.

1. Ihminen pääsee paratiisin ja siellä on asiat hyvin.

2. Heti kun kuolet niin seuraava lapsi, joka syntyy maapallolla olet sinä eli heti tulee uusi elämä, mutta ei muista/tiedä entisestä elämästä mitään.[Uudelleen syntyminen]
[piilotettu kuva]
Tämä on puolen vuoden aikainen runescape ukko. Täältä
Päivitän ne kun kerkeän.
Käyttäjän avatar
UnReaL

Viesti Pehmolelu 03 Heinä 2006 17:30

UnReaL kirjoitti:Kun minun mummoni kuoli en järkyttynyt tai surenut lainkaan. Hänhän oli jo 102 vuotias.

Mietin äsken tuota mitä kuoleman jälkeen tapahtuu.. ^^ Minulla olisi vaihtoehtoja kuoleman jälkeiselle ''elämälle''.

2. Heti kun kuolet niin seuraava lapsi, joka syntyy maapallolla olet sinä eli heti tulee uusi elämä, mutta ei muista/tiedä entisestä elämästä mitään.[Uudelleen syntyminen]

itse uskon tuohon.
ASUS P5Q | Intel Core 2 Duo E8400 3GHz | ASUS EAH4850 512mb | Kingston 1gb x2 | WD Caviar640gb SATA2 x2 | Nexus Clodius
Käyttäjän avatar
Pehmolelu

Viesti J0nez 03 Heinä 2006 18:44

Pehmolelu kirjoitti:
UnReaL kirjoitti:Kun minun mummoni kuoli en järkyttynyt tai surenut lainkaan. Hänhän oli jo 102 vuotias.

itse uskon tuohon.

Kyllä minäkin. Uskon myös kummituksiin. =^_^=
Joskus mietin näitä asioita.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti Anzee 03 Heinä 2006 19:12

UnReaL kirjoitti:1. Ihminen pääsee paratiisin ja siellä on asiat hyvin.

Tuollaista jotain minäkin olen ajatellut, ottaen tietysti huomioon, että kaikki eivät pääse paratiisiin, vaan joutuvat helvettiin.

Ja muuten, aika lyhyeksi elämä siellä paratiisissa/helvetissä jää, jos inkarnoituu seuraavana päivänä.
Käyttäjän avatar
Anzee

Viesti andytheandy 03 Heinä 2006 20:36

Jos joku perheenjäsenistäni kuolisi, en tiedä mitä tekisin.. Varmaankin en uskoisi sitä, ja rupeaisin nauramaan... Itse haluaisin ehdottomasti kuolla rauhallisesti ilman kipuja, ja mieluiten yli 90-vuotiaana. Tunnenkin yhden jonka äiti kuoli 7 vuotta sitten, ja hän on nyt jo täysissä ruumiin ja sielun voimissa, että siitä pääsee ehkä parissa vuodessa ohi. Itse uskon, että kuollut ihminen pääsee paratiisiin ja sillä hyvä. Toivon, että ihminen syntyy aina uudelleen ja uudelleen, sillä jopa paratiisissa todennäköisesti tulee 2000 vuoden päästä tylsää.
[piilotettu kuva]
Animaatioitani
Olipa kerran Ping Pong. Sen otsaan kasvoi nappi.
Käyttäjän avatar
andytheandy

Viesti hyperchondriac 07 Heinä 2006 17:40

Olenkohan epänormaali, kun enemmänkin tahdon kuin pelkään kuolemaa. En tarkoita että olisin itsetuhoinen tai muuta sellaista, vaan minua kiinnostaa tietää vain, mitä elämän jälkeen tapahtuu.. Vai tapahtuuko yhtään mitään.. Taidan kuitenkin elää tämän elämän loppuun ja kuolla sitten joskus onnellisena..
"Bow down before the one you serve, you're going to get what you deserve." -Halo 2:1
lastfm :: deviantART
Käyttäjän avatar
hyperchondriac

Viesti Zacha 10 Kesä 2007 19:47

Äskettäin tuli uutinen (alle tunnin sisällä tästä viestistä) että äidin vanha koulukaveri on kuollut. Mies oli ollut koomassa jo jonkin aikaa ennen kuolemaansa. Taitaa olla hautajaiset tiedossa. Ironista on se, etä juuri eilen oli serkkuni häät. Lisäksi äidin toinen kaveri on sairastunut syöpään, johon hän todennäköisesti tulee kuolemaan.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti StandingInLine 11 Kesä 2007 16:45

hyperchondriac kirjoitti:Olenkohan epänormaali, kun enemmänkin tahdon kuin pelkään kuolemaa. En tarkoita että olisin itsetuhoinen tai muuta sellaista, vaan minua kiinnostaa tietää vain, mitä elämän jälkeen tapahtuu.. Vai tapahtuuko yhtään mitään.. Taidan kuitenkin elää tämän elämän loppuun ja kuolla sitten joskus onnellisena..

Ei tapahdu yhtään mitään.
[piilotettu kuva]
StandingInLine

Viesti Titan 11 Kesä 2007 17:11

Kamedo kirjoitti:
hyperchondriac kirjoitti:Olenkohan epänormaali, kun enemmänkin tahdon kuin pelkään kuolemaa. En tarkoita että olisin itsetuhoinen tai muuta sellaista, vaan minua kiinnostaa tietää vain, mitä elämän jälkeen tapahtuu.. Vai tapahtuuko yhtään mitään.. Taidan kuitenkin elää tämän elämän loppuun ja kuolla sitten joskus onnellisena..

Ei tapahdu yhtään mitään.

Kokemusta?

Läheisen kuoleminen koskettaa aina. Se on hienoa, että saa kuolla onnellisena vaikkapa sydänkohtaukseen, kun taas kärsiä kuukausia sairaalassa. Itse uskon kuoleman jälkeiseen elämään.
Ugh, liikaa
Käyttäjän avatar
Titan

Re: Kuolema

Viesti Blueshit 12 Kesä 2007 14:17

Maketsuppi kirjoitti:Itse olen omasta mielestäni sitä mieltä että kuoleminen on hyvä asia,mutta vasta kun kuolet vanhuuteen.

Miten ihminen muka vanhuuteen kuolee? Eikös se ole usein jokin keuhko infektio tai vastaava, jota käytetään puhuessa henkilöstä joka nukkui itsensä ikuiseen uneen?

Itse en pelkää kuolemaa, enkä aio siihen kiinnittää huomiota elämässäni. Haluan vain että minut haudataan isäni ja äitini viereen, ei tuhkausta.
Intel Q6600 @ 3.0ghz | Leadtek 8800GT 512mb | 4GT DDR2 800mhz | 500Gb | Sonata III 500W | Asrock Twins-P35

SuperPi2M : 42.375s 3DMark06: 12846

[19:58] <SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Käyttäjän avatar
Blueshit

Viesti J0nez 12 Kesä 2007 14:47

Kamedo kirjoitti:Ei tapahdu yhtään mitään.

Kuinka todistat tämän? Onko sinulla kokemusta tästä? Oletko saanut viestejä "ei mistään"?

Itse kai uskon tähän myöhempään elämään.
Jos läheinen kuolee, voi siirtämään surun sivuun jos pystyy ajattelemaan, että paratiisissa tavataan :)
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti Nike 12 Kesä 2007 14:50

J0nez kirjoitti:Itse kai uskon tähän myöhempään elämään.

Kuinka todistat tämän? Onko sinulla kokemusta tästä? Oletko saanut viestejä "myöhemmästä elämästä"?

Pointtinani on siis, että jokainen voi uskoa eri asiaan, eikä kukaan sitä pysty todistamaan mitä kuoleman jälkeen tapahtuu.
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti J0nez 12 Kesä 2007 14:55

Nike kirjoitti:
J0nez kirjoitti:Itse kai uskon tähän myöhempään elämään.

Kuinka todistat tämän? Onko sinulla kokemusta tästä? Oletko saanut viestejä "myöhemmästä elämästä"?

Pointtinani on siis, että jokainen voi uskoa eri asiaan, eikä kukaan sitä pysty todistamaan mitä kuoleman jälkeen tapahtuu.

Miksi minun pitäisi todistaa se, mihin uskon? Puhuit tuossa siitä, että minun pitäisi todistaa se, että uskon kuolemanjälkeiseen elämään.
Kamedo sentään sanoi asiansa "varmasti", eikä maininnut, että ei usko.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
J0nez

Palaa alueelle Vanha kahvihuone

Samankaltaisia viestiketjuja