paras kirja

Keskustelua kirjoista ja kirjallisuudesta.

Re: paras kirja

Viesti Replay 16 Huhti 2009 14:10

Ei mutta T. Jansson Muumipeikko ja pyrstötähti-kirja RULEZ! :lol:
Parempaa lasten kirjaa saa hakea.
Se nyt tuli ekana mieleen.
Tue muumeja jotka haluavat valloittaa maailman -> Muumilaaksolaan
Käyttäjän avatar
Replay

Viesti Ezkimo 20 Touko 2009 19:43

Itse pidin Joel McIverin Metallica kirjasta. Samoin Thomas Harrisin "Uhrilampaat" oli todella hyvä. Agatha Cristien "Eikä yksikään pelastunut" (10 pientä neekeripoikaa) oli todella loistava jo juoneltaan ja muutenkin. Murhaaja ei ollut ennalta-arvattava. Suosittelen noita kahta viimeistä jännityskirjoista pitäville.
Ezkimo

Viesti {Tapee 01 Kesä 2009 20:51

Replay kirjoitti:Ei mutta T. Jansson Muumipeikko ja pyrstötähti-kirja RULEZ! :lol:
Parempaa lasten kirjaa saa hakea.
Se nyt tuli ekana mieleen.

Sama 8)
Gotlero kirjoitti:Löysin meetwurstipaketista mejän naapurin hevosen. Snif.

:D
Käyttäjän avatar
{Tapee

Viesti Superdiscount 06 Kesä 2009 23:13

Philip Reeven Mortal Engines Quartetin viimeinen osa, muu sarja tulee jaetulla kakkossijalla. Loput sijat top-vitosesta menevät Artemis Fowlille :D .
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Superdiscount

Viesti laeswoo 15 Loka 2009 12:11

paljon hyviä kirjoja (ja paljon huonoja) olen lukenut, ehkä parhaita ovat olleet jotkut klassikot kuten John Fowles - Jumalten Naamiot, Paolo Choelho - Alkemisti, Gabriel García Márquez - Sadan vuoden yksinäisyys, sitten on noita tositapahtumiin pohjautuvia fiktioita kuten Robert Sabbag - Smoke Screen ja Ben Mezrich - Rigged... semmosia.
laeswoo

Re:

Viesti masterplayer 23 Loka 2009 22:59

di'anno kirjoitti:Itselläni on Tony Halme - Jumala armahtaa minä en. Kirja on vakava mutta myös siitä löytyy huumoria pidän kirjasta kun siinä asiat on sanottu suoraan. Kävin hakemassa kirjan tänään kirjastosta vaikka olen lukenut kirkan aikaisemminkin. Toinen hyvä kirja on Tony Halme - Tuomionpäivä tuon kirjan olen lukenut kaksi kertaa.

ehkä paras kirja mitä oon lukenu nii oli tess gerritsen painoton tila. mut minkä laisii ne halmeen kirjat on ollu? oon ite pitkään miettiny et pitäiskö lukee mut en oo saanu aikaseksi.. kannataako??
masterplayer

Viesti JuiC. 05 Marras 2009 21:22

Paras on Harry Potter ja Kuoleman varjelukset
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
JuiC.

Palaa alueelle Kirjat