Teenage mutant ninja turtles

Keskustelua tv-ohjelmista ja elokuvista.

Viesti Mammutti 30 Loka 2004 16:29

En ainakaan minä. Pienempänä kai tuli joskus katsottua.
Viimeksi muokannut Mammutti päivämäärä 31 Loka 2004 15:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
Mammutti

Re: Teenage mutant ninja turtles

Viesti Kabugi 30 Loka 2004 23:15

JaNzKu kirjoitti:Kuka katsoo turtleseita?

Janzku kysyi kuka katsoo, eikä kuka ei katso.
Käyttäjän avatar
Kabugi

Viesti koodaaja 31 Loka 2004 12:10

mä katon joskus :mrgreen:
C"|BöööööööÖ!
O
Käyttäjän avatar
koodaaja

Viesti Eazy-E 31 Loka 2004 12:11

Ehkä jos TV:stä sattuu tulemaan.
[piilotettu kuva]
Eazy-E

Viesti zonza 31 Loka 2004 12:48

Katsoin, jos satun silloin TV:n ääreen.. Ihan hyvä lastenohjelmaksi. :wink:
Tosiaan olen tehnyt come backin noin 6kk mittaiselta lomalta.
Käyttäjän avatar
zonza

Viesti foxy 31 Loka 2004 13:01

Turtles on legenda.
Katson jos satun olemaan telkkarin ääressä, mutta en rupea kellosta kyttäilemään millon ne turtlessin alkaa :]
foxy

Viesti Tukenukem 31 Loka 2004 14:05

foxy kirjoitti:Turtles on legenda.
Katson jos satun olemaan telkkarin ääressä, mutta en rupea kellosta kyttäilemään millon ne turtlessin alkaa :]

Samat sanat
Tukenukem

Viesti Leet 31 Loka 2004 15:53

Tukenukem kirjoitti:
foxy kirjoitti:Turtles on legenda.

Samat sanat

nii-i samat sanat :idea:
Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta.
Käyttäjän avatar
Leet

Viesti lumisorsa 31 Loka 2004 17:08

Katon jos satun olemaan telkkarin ääressä ku se tulee. Miksi sille on pitäny kehittään niin pitkä nimi?? Teini ikäiset mutanttininja kilpikonnat tai miten kirjotettiinkaan. Ja ne vanhat Turtlessit on parempia ku nuo uudet. Silppuriki on ihan pask*. Ja jos puhutaan yleisesti nuista mutantti kilppareista niin mulla on muutamia semmosia vanhoja turtles sarjiksisa ja ne on ihan pask*ja. En suosittele niitä. Ja sitten katsotaan näitä Turtles leluja. Onko turhempaa olememassa ku joku riepu naaman ympärille ja keppi käteen. No kaikki saa ostaa mitä haluaa. Ja jos Turtles näkyy jossain esim yhdysvalloissa ja niistä tulee niiitä leluja ja kohta joku hakkaa jonku hemmon semmosella kepillä ja sitte tulee oikeus juttu ku ne hakatun hemmon vanhemmat/sukulaiset haastaa oikeuteen sen hakkaajan ja sitte ne jotka on haastettu oikeuteen haasta ne lelun tekijät oikeuteen ku siinä ei lue, että ei saa hakata oikeasti (pitäähän nykyään niissä Harry Potterin luudissakin lukea, että ei voi lentää) Niin ja sitte en enään tiiäkkään mitä tapahtuu, mutta aivan sama. . Niin elikkä ihan turhanpäiväsiä ne lelut. Katotaan vaan sitä ohjelmaa ei kuitenkaan leikitä.

Olipas se raskasta. :roll:
lumisorsa

Viesti Eazy-E 31 Loka 2004 17:52

Yhdessa elokuvassa joskus Silppuria esitti Kevin Nash.
[piilotettu kuva]
Eazy-E

Viesti JaNzKu 31 Loka 2004 21:02

lumisorsa kirjoitti:Katon jos satun olemaan telkkarin ääressä ku se tulee. Miksi sille on pitäny kehittään niin pitkä nimi?? Teini ikäiset mutanttininja kilpikonnat tai miten kirjotettiinkaan. Ja ne vanhat Turtlessit on parempia ku nuo uudet. Silppuriki on ihan pask*. Ja jos puhutaan yleisesti nuista mutantti kilppareista niin mulla on muutamia semmosia vanhoja turtles sarjiksisa ja ne on ihan pask*ja. En suosittele niitä. Ja sitten katsotaan näitä Turtles leluja. Onko turhempaa olememassa ku joku riepu naaman ympärille ja keppi käteen. No kaikki saa ostaa mitä haluaa. Ja jos Turtles näkyy jossain esim yhdysvalloissa ja niistä tulee niiitä leluja ja kohta joku hakkaa jonku hemmon semmosella kepillä ja sitte tulee oikeus juttu ku ne hakatun hemmon vanhemmat/sukulaiset haastaa oikeuteen sen hakkaajan ja sitte ne jotka on haastettu oikeuteen haasta ne lelun tekijät oikeuteen ku siinä ei lue, että ei saa hakata oikeasti (pitäähän nykyään niissä Harry Potterin luudissakin lukea, että ei voi lentää) Niin ja sitte en enään tiiäkkään mitä tapahtuu, mutta aivan sama. . Niin elikkä ihan turhanpäiväsiä ne lelut. Katotaan vaan sitä ohjelmaa ei kuitenkaan leikitä.

Olipas se raskasta. :roll:

Joo, sitä mieltä miekin oon niistä leluista mutta se vanha telkkarisarja on minusta huononpi koska silppuri ei koskaan saa edes yhtä iskua perille.
Uusissa on sentään joku juoni. (Harmi kun se sarja alkoi TAAS alusta)
Käyttäjän avatar
JaNzKu

Viesti Epätietoinen 11 Marras 2004 21:18

Mammutti kirjoitti:En ainakaan minä. Pienempänä kai tuli joskus katsottua.

Juu sama juttu kun tuolla ylhäällä...
Autuas on tieämätön. (tjsp)
Käyttäjän avatar
Epätietoinen

Viesti Sieldaren 10 Joulu 2004 21:42

Mun iso proidi katsoi pienenä kun se tuli 80luvun ja 90 luvun välillä.
Mäkin katson joskus mutta vanhat turtlet ovat ehdottomasti parempia mulla on videolla kuinka kaikki alkoi alku peräis äänillä :P
Tulee joskus sunnutai aamuna tai ke klo 14-15 välissä katsottua.
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti PIRULLA 14 Joulu 2004 17:00

Mä katon tietty! katon myös hamtaroo ja himpulii ja pimpulii ne on juss parhaita!
PIRULLA

Palaa alueelle TV & elokuvat