Koulukiusaaminen

Entinen sumppikuppila.

Koulukiusaaminen

Viesti Plokoon 26 Touko 2006 18:28

Eli oletko koulukiusaaja vaiko kiusattava omia kokemuksianne itselle ei ole mitään kiusauskia tullu mut koulus on yks jota kaikki kiusaa ja ärsyttää ... Mitä itse mieltä olette kiusaamisesta?
The bastard hung me.
Plokoon

Viesti Pietari 26 Touko 2006 18:43

Minua on kiusattu 1lk, mutta sitten kiusaajasta ja minusta tuli kavereita. Siitä eteenpäin ei ole kiusattu. Itse olen 5lk ja välit on hyvin kestänyt. Minun mielestä koulukiusaaminen on tyhmä asia (kaikki tietävät). Ei siinä hyödy mitään.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Pietari

Viesti Humahuta 26 Touko 2006 18:48

Olen itsekkin päässyt tutustumaan asiaan liiankin läheltä.
Joka päivä tulee se yksi nyrkki naamaan / polvi mahaan.

Kiusaaminen on väärin, ja siitä pitäisi heti ilmoittaa luokanvalvojalle tai jollekkin muulle aikuiselle. (Toisin kuin minä olen tehnyt...)
Lost in moments
Käyttäjän avatar
Humahuta

Viesti ^RaGe^ 26 Touko 2006 18:53

Tottahan tuo on mitä Humahuta sanoi. Pitäisi heti mennä kertomaan, kun kiusausta ilmenee. Ongelmana on kuitenkin se, että kuinka monella on oikeasti kanttia siihen? Luultavasti kaikilla kiusatuilla (olin itsekin joskus) on käynyt mielessä ajatus siitä, että mitä jos kiusaus paheneekin, kun kertoo siitä.
Intel Core2 Duo E8400 @ 3,4GHz | nVidia 8800GT 512Mb | 2Gb 800MHz RAM (myöhemmin lisää) | Samsung 320Gb
Pakkoruåtsi alas
Käyttäjän avatar
^RaGe^

Viesti Plokoon 26 Touko 2006 18:55

Siis meilläkin tuolla koulussa on eräs joka "hakkaa" Mut ei se niinku pelkästää yhtä hakkaa ja se on kaverellista hakkaamista :P
The bastard hung me.
Plokoon

Viesti Humahuta 26 Touko 2006 18:59

RaGe kirjoitti:Tottahan tuo on mitä Humahuta sanoi. Pitäisi heti mennä kertomaan, kun kiusausta ilmenee. Ongelmana on kuitenkin se, että kuinka monella on oikeasti kanttia siihen? Luultavasti kaikilla kiusatuilla (olin itsekin joskus) on käynyt mielessä ajatus siitä, että mitä jos kiusaus paheneekin, kun kertoo siitä.

Niin... Sanotaan, että voi kertoa esim. kouluterveydenhoitajalle, mutta oma mielipiteeni on:
Vittu kukaan kerro sille mitään. :D
Joskus on perus-terveydentarkastuksessa tullut mieleen kysyä,
että kuinka moni on oikeasti kertonut hänelle mitään?
Lost in moments
Käyttäjän avatar
Humahuta

Viesti Duncan 26 Touko 2006 19:00

Minua ei ikinä olla kiusattu koulussa. Se minua ihmetyttääkin.
Mutta koulukiusaus on tyhmää ja ne ketkä kiusaa niin niillä viiraa pässä paljon.
Käyttäjän avatar
Duncan

Viesti Bullshit 26 Touko 2006 19:08

Jihuu, pääsin tänne!^^

No asiaan.
En ole koulukiusattu, mutta semmoista pientähän nyt aina löytyy. Semmoista tehdään jokaiselle.

Itse olen joskus kiusannut, tosin vain pienesti. Nykyään tosin olen tajunnut, että parempi olla kiusaamatta kuin kiusaamassa.

Kiusaaminen on urpojen touhua, kun luulee olevansa kovia kun kiusaa kaikkia.

Luokallani on yksi, jota kiusataan melkein aina. Pääosin sen takia, että se on ADHD...
Mitenköhän nyt tuosta rupesin satuilemaan O.o...

Nykyään en kiusaa/ole kiusattu.
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti Zelgre 26 Touko 2006 19:19

Minua kiusasi yksi, kun oltiin 1.lk, mutta nykyään ollaan kavereita. Monella ei ole kanttia kertoa valvojalle, että toinen kiusaa(ei ole itselläkään, koska itse saan myös jotain =/), koska monet ovat ensin esim. ärsyttäneet kiusaajaa. Itse olen monesti tehnyt näin ja kiusaaja tinttasi minua päin näköä ja lähti juoksemaan. Tuli kaikenlaisia rivouksia huudeltua samalla. =D Enpäs kertonut opettajalle, enkä välitunti-valvojalle.
Viimeksi muokannut Zelgre päivämäärä 28 Elo 2006 16:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Zelgre

Viesti Pietari 26 Touko 2006 19:41

Lisäätäkseni, että kun TV:ssä pyörii ne SmackDown ja RAW (meniköhän oikein) niin siitä ne niitä liikkeitä aina ja koikeilee toisiin kavereihinsa ja muihin oppilaisiin. Meidän koulussa on aina näin: - Hei, tuuppa tänne. Tää teen suhun yhen liikkee tää ei satu yhtään! Mutta silti sattuu :I Onko samoja piirteitä?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Pietari

Viesti Bullshit 26 Touko 2006 19:46

Pietari kirjoitti:Lisäätäkseni, että kun TV:ssä pyörii ne SmackDown ja RAW (meniköhän oikein) niin siitä ne niitä liikkeitä aina ja koikeilee toisiin kavereihinsa ja muihin oppilaisiin. Meidän koulussa on aina näin: - Hei, tuuppa tänne. Tää teen suhun yhen liikkee tää ei satu yhtään! Mutta silti sattuu :I Onko samoja piirteitä?

On, valitettavasti.
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti Zelgre 26 Touko 2006 19:53

Pietari kirjoitti:Lisäätäkseni, että kun TV:ssä pyörii ne SmackDown ja RAW (meniköhän oikein) niin siitä ne niitä liikkeitä aina ja koikeilee toisiin kavereihinsa ja muihin oppilaisiin. Meidän koulussa on aina näin: - Hei, tuuppa tänne. Tää teen suhun yhen liikkee tää ei satu yhtään! Mutta silti sattuu :I Onko samoja piirteitä?
Tälle ei voi mitään, jos he uskovat, että SmackDown ja RAW on totta. Sehän on vain Showpainia.
Käyttäjän avatar
Zelgre

Viesti Plokoon 26 Touko 2006 19:58

Siis tota tapahtuu usein ... Ei tää satu oota mä näytän :P Silti sattuu
The bastard hung me.
Plokoon

Viesti Humahuta 26 Touko 2006 20:01

On on, usein kaverinin kaataa minut maahan ja hyppää selkään polvet edellä yms.

Ainoa keino millä saan rauhoitettua kaverini, on Master Lock, josta kaverini ei pidä yhtään eikä pääse pois. =)
Lost in moments
Käyttäjän avatar
Humahuta

Viesti Kellis 26 Touko 2006 21:34

Tavallaan.. Eräs tyyppi haukkui minua pari päivää, joten alkoi vähän ottamaan pattiin.
Kun se seuraavan kerran tuli ärsyttämään löin sitä mahaan ja heitin seinälle..
Siihen se kiusaaminen loppui, muittenkin osalta.
Kellis

Palaa alueelle Vanha kahvihuone