Koulukiusaaminen

Entinen sumppikuppila.

Viesti Sompi 05 Heinä 2007 23:18

Sehän on tutkittu juttu, että yleensä kiusaajilla joko menee huonosti tai sitten he vain ovat tyhmiä.

Itseäni ei ainakaan edellisessä koulussa kiusattu, ja nyt olen menossa uuteen kouluun enkä tiedä siitä mitä tulee tapahtumaan... Ainakin jotkut yläluokkalaiset ovat jo aloittaneet kiusaamaan (johtuu siitä että he pitävät minua raivohulluna apinana ja yrittävät saada minut raivostumaan) mutta otan sen aina huumorilla ^^
Viimeksi muokannut Sompi päivämäärä 11 Heinä 2007 09:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Sompi

Viesti Omenainen 09 Heinä 2007 02:16

Olen koulukiusattu ja vihaan sitä erittäin paljon, mutta en vain voi asialle mitään. Opettajat eivät tee asialle mitään ja rehtori sanoo että sanoo asiasta opettajalle ja kun sanoo että he eivät kuuntele niin rehtori vain sanoo että höpö höpö. Koulukiusaaminen on väärin ja mielestäni he ovat raukkamaisia paskoja jotka harrastavat kiusaamista, kiusaaminen johtuu mielestäni vain kateudesta tai huomionkipeydestä.

Yleensä kiusaaminen on vain haukkumista, pientä tönimistä ja tavaroiden varastelua ja niillä härnäämistä.
Elämä on julma ja sen olen oppinut selkärangan kautta, toivon että nyt seitsemän lukuvuoden jälkeen kiusaajat olisivat jo aikuistuneet sen verran että eivät enää kauheasti kiusaisi.
[piilotettu kuva] Thx mu1ku1la1 sigistä.
Käyttäjän avatar
Omenainen

Viesti Lupin 09 Heinä 2007 06:23

Onhan tuota joutunut kestämään, ei oikeastaan kiusaamisena, vaan ärsyytämisenä , jonka aiheuttamisesta vastaavat 3 vuotta nuoremmat ja 2 päätä lyhymmeät naperot jotka uskaltavat sanoa jotain minun suuntaan ainoastaan kun opettaja näkee, ei kuule.

Inhottavaa.
http://www.eternalwars.com/NewHero.php?ref=3956209387 klikkaa tuosta ja kokeile eternal warsia! lupin kiittää =D

Peking 2008 YAY

http://bux.to/?r=kurkokala klikkaa, rekisteröidy, katso mainos ja saat ilmaista $$$(USD) tilillesi noin vain!
Käyttäjän avatar
Lupin

Viesti Sieldaren 09 Heinä 2007 08:24

Ala-asteella ensimmäiset kaksi luokkaa, minua piestiin koska olin "hikke" ja vain seisoin liikuntatunneilla(keskiarvo 9.5ish silloin) ja minulla oli ärrävika, ja pätkä tietysti.Yksi kiusaajista piinasi minua ja kaveriani ja väilillä kuitenkin yritti kaveerata jne, hänellä oli jotain vikana kotona.

Ylä-asteella on kiusattu, 7:alla lähinnä hiuksia haukuttiin, kasilla eräät 2 tyttöä suorastaan piinasivat minua ja myös välillä erästä kaveriani, ja muutenkin koko rinnakkaisluokkani näyttäisi piikittelevän minua edes silloin tällöin.
Sieldaren

Viesti Shalafi 09 Heinä 2007 10:22

Neljännellä luokalla oli kyllä kiusausta.
Ja eräs Rosaliina ja minä lauottiin toisillemme törkeyksiä, minkä ennätettiin. Paitsi että aina se toinen osapuoli ei uskaltanut sanoa naamaa päin.. Halusivathan ne varastaa minun ainoan kaverinkin muutaman kerran.
Johtopäätös: Kissat ovat luotettavampia, kuin koulukaverit
Zizou kirjoitti:kalkaros sanoo adava kedavra ja joku kuolee

"Katotaa ny, mitä täst tulee" -Kassope
Käyttäjän avatar
Shalafi

Viesti Uusis 09 Heinä 2007 11:15

Juu laitan nyt toisella viestillä sen, että kyllä näitä kiusaajia aina on ja pysyy,
mutta kiusatut tulevat olemaan kiusattujakin ajan myötä.
Kostossa on se huono puoli, että kiusaaminen jatkuu ja kuten minulla oli lapsena vaikeaa, itkin, tästä ei kyllä hyvää seurannut silloin ala-asteella.
Kyllä ne hermot menee kyllä opettajienkin kanssa, oletteko muuten kukaan joutunut opettajan kiusaamisen kohteeksi? (Eli siis opettaja kiusannut sinua tai jotain kaveriasi?)
- Tuli ei polta Uusista. Uusis polttaa tulen.
- Uusis syö hiekkaa ja paskantaa graniittia.
- Suomen ensimmäinen vittuilu on löydetty kalliomaalauksena vuodelta 600 eKr.
Käyttäjän avatar
Uusis

Viesti Origo 11 Heinä 2007 00:03

Kyllä se niin on, että minua ei paljon kiusata, mutta jos kiusataan, voi kiusaajan elämä saada pahoja säröjä.(Haastan tappeluun)
Käyttäjän avatar
Origo

Viesti Omenainen 11 Heinä 2007 01:34

Origo kirjoitti:Kyllä se niin on, että minua ei paljon kiusata, mutta jos kiusataan, voi kiusaajan elämä saada pahoja säröjä.(Haastan tappeluun)

Ja saat köniisi pelkästään suuren suusi ansiosta? Nyrkit eivät auta mitään muuta kun rikoksia.
[piilotettu kuva] Thx mu1ku1la1 sigistä.
Käyttäjän avatar
Omenainen

Viesti Suomalainen 11 Heinä 2007 09:20

NewSusi kirjoitti:Juu laitan nyt toisella viestillä sen, että kyllä näitä kiusaajia aina on ja pysyy,
mutta kiusatut tulevat olemaan kiusattujakin ajan myötä.
Kostossa on se huono puoli, että kiusaaminen jatkuu ja kuten minulla oli lapsena vaikeaa, itkin, tästä ei kyllä hyvää seurannut silloin ala-asteella.
Kyllä ne hermot menee kyllä opettajienkin kanssa, oletteko muuten kukaan joutunut opettajan kiusaamisen kohteeksi? (Eli siis opettaja kiusannut sinua tai jotain kaveriasi?)
Kertoisitko tarkemmin, miten olet joutunut opettajan kiusaamaksi? Alkoi kiinnostaa.
Kuuluisia viimeisiä sanontoja:
"Kyllä mä nyt tohon väliin ehin kiihdyttää"

PARAS VÄITTELIÄ 2007!
PARAS VÄITTELIÄ 2008!
Käyttäjän avatar
Suomalainen

Viesti Marakatti? Jep. 11 Heinä 2007 13:07

5 luokalla on eräs Jere joka hakkaa muita ihan huvikseen, tänäänkin sen potkaisi erästä Joonasta munille, hakkas ja potkas kylkiluihin.
Ehkei ihan ton ikäsenä viellä nuorisovankilaan, mutta erityiskouluun kuitenkin, hakkaisivat siellä sitten toisiaan :evil:

Juuh, joskus kiusattiin vähäsen, vedeltiin tuoleja alta sun muuta (selvästikkin kateutta ylivertaista älyäni kohtaan), mutta se on vielä sen verran pientä etten pahemmin välitä.
http://www.sotahuuto.fi/
Jos eläisimme elitistisessä yhteiskunnassa olisin kiistaton yksinvaltias.

~Uuuk~
Käyttäjän avatar
Marakatti? Jep.

Viesti Uusis 11 Heinä 2007 13:11

Suomalainen kirjoitti:
NewSusi kirjoitti:....
Kertoisitko tarkemmin, miten olet joutunut opettajan kiusaamaksi? Alkoi kiinnostaa.

Käsitit väärin.. Hermot vaan niiden kanssa mennyt, syynä se, että opettajat uskovat mielummin kiusaajia kun kiusattua :|
- Tuli ei polta Uusista. Uusis polttaa tulen.
- Uusis syö hiekkaa ja paskantaa graniittia.
- Suomen ensimmäinen vittuilu on löydetty kalliomaalauksena vuodelta 600 eKr.
Käyttäjän avatar
Uusis

Viesti Halpahitleri 27 Heinä 2007 23:53

Nykyään harvinaista meidän koulussa. Vannon puolustavani kiusattuja henkeen ja vereen. Johtuu kolmannen luokan kiusaustraumoista. Joka päivä oli helvettiä, eikä opettajien sanakaan merkannut kiusaajille mitään.
Eräänä päivänä kuitenkin näytin, ettei kannata alkaa mulle. Siihen se loppui.

Yhteen kiusaukseen olen vasta joutunut puuttumaan. Ihan pikkujuttu. Entinen kiusaaja oli varastamassa joltain tytöltä mailaa(raukkamaista toimintaa). Menin apuun. Minä ja kiusaaja pidimme mailasta kiinni. Olimme kummatkin maassa. Pyysin häntä irroittamaan tai muuten hän poistuisi itkien välitunnilta. Ei tietenkään suostunut. Sitten sanoin "En tee tätä mielelläni, mutta nyt on pakko" ja tyyppi sai kenkää leukaan.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti Nike 28 Heinä 2007 14:24

RomuLutti kirjoitti:Nykyään harvinaista meidän koulussa. Vannon puolustavani kiusattuja henkeen ja vereen. Johtuu kolmannen luokan kiusaustraumoista. Joka päivä oli helvettiä, eikä opettajien sanakaan merkannut kiusaajille mitään.

Yhteen kiusaukseen olen vasta joutunut puuttumaan. Ihan pikkujuttu. Entinen kiusaaja oli varastamassa joltain tytöltä mailaa(raukkamaista toimintaa). Menin apuun. Minä ja kiusaaja pidimme mailasta kiinni. Olimme kummatkin maassa. Pyysin häntä irroittamaan tai muuten hän poistuisi itkien välitunnilta. Ei tietenkään suostunut. Sitten sanoin "En tee tätä mielelläni, mutta nyt on pakko" ja tyyppi sai kenkää leukaan.

Tiedätkö, vaikka yritätkin esittää kovista, epäonnistut siinä. Tuo on säälittävää, koska joudut alentumaan kiusaajan tasolle - vaikka potkaisemalla leukaan. Edes kiusaajaa ei saa kiusata, hölmöä ehkä, mutta kiusausta sekin. Mikäli haluat puuttua kiusaukseen, on muitakin kuin väkivaltaisia vaihtoehtoja.
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti The cr 28 Heinä 2007 15:07

Koulukiusaus on ääliömäistä, tyhmää ja idjoottien puuha.
The cr

Viesti Halpahitleri 28 Heinä 2007 23:18

Nike kirjoitti:
RomuLutti kirjoitti:Nykyään harvinaista meidän koulussa. Vannon puolustavani kiusattuja henkeen ja vereen. Johtuu kolmannen luokan kiusaustraumoista. Joka päivä oli helvettiä, eikä opettajien sanakaan merkannut kiusaajille mitään.

Tiedätkö, vaikka yritätkin esittää kovista, epäonnistut siinä. Tuo on säälittävää, koska joudut alentumaan kiusaajan tasolle - vaikka potkaisemalla leukaan. Edes kiusaajaa ei saa kiusata, hölmöä ehkä, mutta kiusausta sekin. Mikäli haluat puuttua kiusaukseen, on muitakin kuin väkivaltaisia vaihtoehtoja.

En nyt tiedä voiko sitä ihan leukaan potkaisemiseksi sanoa, kun potkaisin ohi. Se kiinnitti kiusaajan huomion tulevaan kipuun(jota ei tietenkään tullut) ja sain ohimennen mailan pois kiusaajalta.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Palaa alueelle Vanha kahvihuone