Darkener kirjoitti:Oliko opettaja kirjottanu vihkoon, että se tyyppi oli läski homo?
"Kyllä" Lisäsin ton vaan tohon.
Koska se oli semmonen..
Darkener kirjoitti:Oliko opettaja kirjottanu vihkoon, että se tyyppi oli läski homo?
Pietari kirjoitti:Lisäätäkseni, että kun TV:ssä pyörii ne SmackDown ja RAW (meniköhän oikein) niin siitä ne niitä liikkeitä aina ja koikeilee toisiin kavereihinsa ja muihin oppilaisiin. Meidän koulussa on aina näin: - Hei, tuuppa tänne. Tää teen suhun yhen liikkee tää ei satu yhtään! Mutta silti sattuu :I Onko samoja piirteitä?
Sakura kirjoitti:En itse edes ymmärrä mitä järkeä on tehdä toiselle liikkeitä, jotka sattuu ja kiusaaja tietää sen. :?
Volume kirjoitti:Niin Winter?
Juu juu... Olen vastannut topicciin.
No mitä viel nyt ärsytän välil Rudolfii ja Wintersunii..
Välillä saatan yltyä tappelemaan jos pari idioottia alkaa ärsyttää.
(Leikkii koviksii) "Haluux sä huomen koulus turpaan!?!?"-tyyliin.
Volume kirjoitti:Niin Winter?
Wintersun kirjoitti:Mua ei oo ikinä kiusattu, mitä nyt kaverit välillä ärsyttää (krhm Volume)
Rudolf kirjoitti:Vastustan kiusaamista!! Se on vain pelkureitten hommaa! Meidän luokalla on yksi oppilas jota kiusataan melkein koko ajan. Ja hän kiusaa meitä hengittämällä meidän naamaan kun hän ei pese melkein koskaan hampaita. (en tarkoittanut tuota haukkumisena)
Mulperi kirjoitti:Tuli mieleen, että piilovittuilu saattaa olla vielä vittumaisempaa, kuin joku kiusaaminen. Tiiän meidän koulusta tyypin, jonka selän takana puhutaan paskaa ja koska nämä paskanpuhujat eivät uskalla muuta tehäkkään, ne hakevat kavereitaan kiusaamaan tätä. Tallovat sen varpaita ja tönivät ja tämä kiusattu ei tee mitään puolustautuaakseen. Eikä se ole tehnytkään niille ikinä mitään. Nuo pöljät vaan keksi kiusata jotakin ja valitsivat sen, joka ei uskalla tehdä mitään takasi..
Prakka kirjoitti:Darkener kirjoitti:Sama juttu, eräs idiootti tulee haukkumaan, kun painan 60kg ja se painaa vaan 20kg. Ei, minä en ole läski, vaikka painankin paljon, sillä se ei näy päältä ollenkaan. En tiedä kyllä miksi
Oliskos ihan vaan lihasta vai... Ja jos se hönö ideuutti painaa 20kg, kiusaa sitä takasi, ja hauku tikus, ja lyö vaikka jos helpottaa
Ittee kans kiusataan henkisesti ja fyysisesti. Melko lailla joka päivä tulee joku vittuileen, koska mulla on maha, ja paska kunto, mutta paino vaan 45kg (13v). Kavereita on vaan muutama. Joka päivä kaikki maailman opot ja muut opettajat tulee aina kyseleen meidän luokan yhteishengestä. Aina sanon että ihan hyvä, jos mää en oo mukana laskuissaEi se mitään, suodatan kaikki vittuilut läpi korvien, ja väistelen nyrkkiä parhaan mukaan.
Ja P.S. On sitä ittekki tullu vedettyä ärsyttäviä heppuja turpaan. Että sillain...
Prakka kirjoitti:Darkener kirjoitti:Sama juttu, eräs idiootti tulee haukkumaan, kun painan 60kg ja se painaa vaan 20kg. Ei, minä en ole läski, vaikka painankin paljon, sillä se ei näy päältä ollenkaan. En tiedä kyllä miksi
Oliskos ihan vaan lihasta vai... Ja jos se hönö ideuutti painaa 20kg, kiusaa sitä takasi, ja hauku tikus, ja lyö vaikka jos helpottaa
Ittee kans kiusataan henkisesti ja fyysisesti. Melko lailla joka päivä tulee joku vittuileen, koska mulla on maha, ja paska kunto, mutta paino vaan 45kg (13v). Kavereita on vaan muutama. Joka päivä kaikki maailman opot ja muut opettajat tulee aina kyseleen meidän luokan yhteishengestä. Aina sanon että ihan hyvä, jos mää en oo mukana laskuissaEi se mitään, suodatan kaikki vittuilut läpi korvien, ja väistelen nyrkkiä parhaan mukaan.
Ja P.S. On sitä ittekki tullu vedettyä ärsyttäviä heppuja turpaan. Että sillain...
Palaa alueelle Vanha kahvihuone