Koulukiusaaminen

Entinen sumppikuppila.

Viesti Uusis 12 Joulu 2006 21:17

Darkener kirjoitti:Oliko opettaja kirjottanu vihkoon, että se tyyppi oli läski homo? :lol:

"Kyllä" Lisäsin ton vaan tohon.

Koska se oli semmonen..
- Tuli ei polta Uusista. Uusis polttaa tulen.
- Uusis syö hiekkaa ja paskantaa graniittia.
- Suomen ensimmäinen vittuilu on löydetty kalliomaalauksena vuodelta 600 eKr.
Uusis

Viesti Speed 12 Joulu 2006 22:30

Minua ei ole koskaan kiusattu, enkä usko että tullaan. Itse en ole kiusannut paitsi leikillä ja ystäväni ymmärtävät sen esim Lyön kavereilleni puukäden, usein he lyövät takaisin. Mutta mitään onglemia siis kiusauksen kanssa minulla ei ole ollut, eikä varmaan tule olemaakaan. Olen kai sitten onnekas. Mutta luulisin että se on syynä ettei kukaan uskalla kiusta, koska olen iso kokoinen (En läski) vaan pitkä ja voimaakin löytyy.
[piilotettu kuva]
<Reaver-> Mä viillän koht ranteet auki ton Speedin kanssa

Lahjat:
[Tomzu<3]
Käyttäjän avatar
Speed

Viesti Grim 19 Joulu 2006 09:19

Minua on todella kiusattu joskus 4lk..Joukkokiusaus. :(
Itse en ole kiusannut paljoa.Eikä se ole kovin vakavaa. Pikkuista ärsyttämistä vain.
Pietari kirjoitti:Lisäätäkseni, että kun TV:ssä pyörii ne SmackDown ja RAW (meniköhän oikein) niin siitä ne niitä liikkeitä aina ja koikeilee toisiin kavereihinsa ja muihin oppilaisiin. Meidän koulussa on aina näin: - Hei, tuuppa tänne. Tää teen suhun yhen liikkee tää ei satu yhtään! Mutta silti sattuu :I Onko samoja piirteitä?

On, todella paljon.. :|
En itse edes ymmärrä mitä järkeä on tehdä toiselle liikkeitä, jotka sattuu ja kiusaaja tietää sen. :?
Käyttäjän avatar
Grim

Viesti Nike 19 Joulu 2006 15:58

Sakura kirjoitti:En itse edes ymmärrä mitä järkeä on tehdä toiselle liikkeitä, jotka sattuu ja kiusaaja tietää sen. :?

Kiusaaja ei näissä WWE liikkeissä välttämättä tiedä, kuinka helposti liike satuttaa, erityisesti mikäli kiusaajalle ei kyseistä liikettä ole ikinä tehty. Kiusaaja voi myös ajatella, koska liike ei näytä niin pahalta, liike ei satu, jos siitä ei ole kokemusta. Tuskin kaikki kiusaajat ainakaan tarkoituksellisesti satuttavat liikkeillään.

Meidän koulussa koulukiusaamista en juurikaan näe. Itse otan kaikki minuun kohdistuvat jutut läpällä, oli se sitten oikeaa kiusausta tai härnäystä.
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Wintteri 19 Joulu 2006 16:51

Mua ei oo ikinä kiusattu, mitä nyt kaverit välillä ärsyttää (krhm Volume), mut se on tavallista:) Meidän luokalla on yks poika, jota jotkut kiusaa koska se on lyhyt ja muutenkin lähes kukaan ei haluu olla sen kaveri...
[piilotettu kuva]
Soitan kitaraa ^^
Käyttäjän avatar
Wintteri

Viesti Deathrash 19 Joulu 2006 22:11

Niin Winter?

Juu juu... Olen vastannut topicciin.
No mitä viel nyt ärsytän välil Rudolfii ja Wintersunii..
Välillä saatan yltyä tappelemaan jos pari idioottia alkaa ärsyttää.
(Leikkii koviksii) "Haluux sä huomen koulus turpaan!?!?"-tyyliin.
Deathrash
Son of Satan

Viesti praKKA 19 Joulu 2006 22:40

Volume kirjoitti:Niin Winter?

Juu juu... Olen vastannut topicciin.
No mitä viel nyt ärsytän välil Rudolfii ja Wintersunii..
Välillä saatan yltyä tappelemaan jos pari idioottia alkaa ärsyttää.
(Leikkii koviksii) "Haluux sä huomen koulus turpaan!?!?"-tyyliin.

Ja miksi? Että sulle tulee hyvä mieli? Itse tosiaan, olen jo vastannut... Joo, joskus sitä on tullut harkittua ihan lintsaamista, kun ei ole jaksanut mennä kouluun haukuttavaksi. Tosin, opeille on tullut pari kertaa sanottua, ja on ne hieman hillinnyt, mutta kohta se taas alkaa uudestaan :/
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Rudolf 19 Joulu 2006 23:35

Wintersun kirjoitti:Mua ei oo ikinä kiusattu, mitä nyt kaverit välillä ärsyttää (krhm Volume)

Rudolf kirjoitti:Vastustan kiusaamista!! Se on vain pelkureitten hommaa! Meidän luokalla on yksi oppilas jota kiusataan melkein koko ajan. Ja hän kiusaa meitä hengittämällä meidän naamaan kun hän ei pese melkein koskaan hampaita. (en tarkoittanut tuota haukkumisena)
[piilotettu kuva]
TulisiX mun ystäväX?
Käyttäjän avatar
Rudolf

Viesti Teamnate 20 Joulu 2006 16:27

Luokallamme on pari ihmistä joita kiusataan, tosin ei tosissaan vaan ihan tämmöstä kavereiden keskeistä "läskipaskaa, missä soot?" jne tyylistä. Semmosta vakavempaa sattuu myös kun luokkalaistamme Janekia (nimen ja ison koon vuoksi) kiusataan. Kiusaajina mm. Somalit ja ulkomaalaset, mutta myö Suomalaiset.

Itseä ei ole koskaan kiusattu, osaan kyllä pitää puoleni. Olen oikeastaan "kaikkienkaveri", eli ei mulla ole semmosta kaveripiiriä, pyörin missä pyörin ja kenen kanssa milloinkin: Ei mulla ole kisaajia jos on kavereita. :lol:
Käyttäjän avatar
Teamnate

Viesti Wintteri 21 Joulu 2006 13:23

Nooh, mitä välillä ärsytät, että mites sen yhen kaa (luokan inhottavin tyttö) ja tallot varpaille ja lyöt hanskoillas, mut ei se mua haittaa, onpahan jotain tekemistä ko yrittää laittaa sulle kampoihin:D
[piilotettu kuva]
Soitan kitaraa ^^
Käyttäjän avatar
Wintteri

Viesti N-Joy 22 Joulu 2006 17:30

Ei ole kiusattu enkä ole kiusannut, mutta v***uilua kyllä sataa niskaan aina välillä.
Käyttäjän avatar
N-Joy

Viesti Mulperi 04 Tammi 2007 01:09

Tuli mieleen, että piilovittuilu saattaa olla vielä vittumaisempaa, kuin joku kiusaaminen. Tiiän meidän koulusta tyypin, jonka selän takana puhutaan paskaa ja koska nämä paskanpuhujat eivät uskalla muuta tehäkkään, ne hakevat kavereitaan kiusaamaan tätä. Tallovat sen varpaita ja tönivät ja tämä kiusattu ei tee mitään puolustautuaakseen. Eikä se ole tehnytkään niille ikinä mitään. Nuo pöljät vaan keksi kiusata jotakin ja valitsivat sen, joka ei uskalla tehdä mitään takasi..
Minulle taas eivät tee mitään, vaikka itsekkin viihdyn omissa oloissani, kuten tuo kiusattu. Jos joku minun varpaitani tulisi pokkana tallomaan, niin en minä sitä vaan vierestä kattos.. Totta yrittäsin selkään pistää pystysin siihen tai en.
Tiiän tyyppejä, jotka tulevat ihan "hulluiksi" tappelussa. Rymyävät ja huitovat ilimaan kauhiasti. Semmosenhan sais kanveisiin heleposti, mutta koulussa en itse ole tapellut ollenkaan, ku kukaan ei ole tullut silmille hyppimään. Kyllä jotkut ovat minulle sillä tavalla keljuilleet, että sen pitää antaa joku tavara ja kun otan sitä tyyppi nykäsee sen takasi. Sitä ei kehtaa voimakeinoilla ruveta keskellä luokkaa ottamaan. Tuokaan mikään paha oo, mutta kyllä se vaan jotenki pistää vituttaan..
Jepa Jepa.
Käyttäjän avatar
Mulperi

Viesti praKKA 04 Tammi 2007 11:30

Mulperi kirjoitti:Tuli mieleen, että piilovittuilu saattaa olla vielä vittumaisempaa, kuin joku kiusaaminen. Tiiän meidän koulusta tyypin, jonka selän takana puhutaan paskaa ja koska nämä paskanpuhujat eivät uskalla muuta tehäkkään, ne hakevat kavereitaan kiusaamaan tätä. Tallovat sen varpaita ja tönivät ja tämä kiusattu ei tee mitään puolustautuaakseen. Eikä se ole tehnytkään niille ikinä mitään. Nuo pöljät vaan keksi kiusata jotakin ja valitsivat sen, joka ei uskalla tehdä mitään takasi..

Kuulostaa ihan meidän koululta, niiltä kusipäiltä, ja multa...
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Vessaharja 04 Tammi 2007 15:12

Prakka kirjoitti:
Darkener kirjoitti:Sama juttu, eräs idiootti tulee haukkumaan, kun painan 60kg ja se painaa vaan 20kg. Ei, minä en ole läski, vaikka painankin paljon, sillä se ei näy päältä ollenkaan. En tiedä kyllä miksi :roll:

Oliskos ihan vaan lihasta vai... Ja jos se hönö ideuutti painaa 20kg, kiusaa sitä takasi, ja hauku tikus, ja lyö vaikka jos helpottaa :D

Ittee kans kiusataan henkisesti ja fyysisesti. Melko lailla joka päivä tulee joku vittuileen, koska mulla on maha, ja paska kunto, mutta paino vaan 45kg (13v). Kavereita on vaan muutama. Joka päivä kaikki maailman opot ja muut opettajat tulee aina kyseleen meidän luokan yhteishengestä. Aina sanon että ihan hyvä, jos mää en oo mukana laskuissa :D Ei se mitään, suodatan kaikki vittuilut läpi korvien, ja väistelen nyrkkiä parhaan mukaan.

Ja P.S. On sitä ittekki tullu vedettyä ärsyttäviä heppuja turpaan. Että sillain...

Sama juttu täs mul painoa on vaan 48 kg muo haukutaan tikuks ja osaan kyl vetää muitakin takas turpaan. (Ohoo väkivalta ei ratkaise asioita)
Vessaharja

Viesti Vessaharja 04 Tammi 2007 15:12

Prakka kirjoitti:
Darkener kirjoitti:Sama juttu, eräs idiootti tulee haukkumaan, kun painan 60kg ja se painaa vaan 20kg. Ei, minä en ole läski, vaikka painankin paljon, sillä se ei näy päältä ollenkaan. En tiedä kyllä miksi :roll:

Oliskos ihan vaan lihasta vai... Ja jos se hönö ideuutti painaa 20kg, kiusaa sitä takasi, ja hauku tikus, ja lyö vaikka jos helpottaa :D

Ittee kans kiusataan henkisesti ja fyysisesti. Melko lailla joka päivä tulee joku vittuileen, koska mulla on maha, ja paska kunto, mutta paino vaan 45kg (13v). Kavereita on vaan muutama. Joka päivä kaikki maailman opot ja muut opettajat tulee aina kyseleen meidän luokan yhteishengestä. Aina sanon että ihan hyvä, jos mää en oo mukana laskuissa :D Ei se mitään, suodatan kaikki vittuilut läpi korvien, ja väistelen nyrkkiä parhaan mukaan.

Ja P.S. On sitä ittekki tullu vedettyä ärsyttäviä heppuja turpaan. Että sillain...

Sama juttu täs mul painoa on vaan 48 kg muo haukutaan tikuks (Suo mahan omistajaks) ja osaan kyl vetää muitakin takas turpaan. (Ohoo väkivalta ei ratkaise asioita)

Kaikki vaan Prakka läpi korvien. ;)
Vessaharja

Palaa alueelle Vanha kahvihuone