Koulukiusaaminen

Entinen sumppikuppila.

Viesti Eternity 14 Marras 2006 20:48

Rudolf kirjoitti:Vastustan kiusaamista!! Se on vain pelkureitten hommaa! Meidän luokalla on yksi oppilas jota kiusataan melkein koko ajan. Ja hän kiusaa meitä hengittämällä meidän naamaan kun hän ei pese melkein koskaan hampaita. (en tarkoittanut tuota haukkumisena)

Myönnän olen kiusannut... Olen kiusannut myös häntä josta Rudde kerto.. Häpeän tekoani. =(
Kovalevy: Western Digital 500gb
Näytönohjain: nVidia 8600GT 256mb(Palit)
Prosessori: Intel C2D E2200 2.25GHz
Muistit: 2x1GB Kingston
Emolevy: Abit IP35
Virtalähde: HEC 420w
http://www.razaeros.com | Suurin Yllättäjä 2008!
Käyttäjän avatar
Eternity

Viesti Pehmolelu 07 Joulu 2006 20:53

Minua kiusataan joka ikinen koulupäivä, koska minulla ei ole mikään maailman paras kunto ja painan n. 10kg enemmän kun muut luokkakaverit.
Olen 6 luokalla. 5 luokalla on eräs Jere joka hakkaa muita ihan huvikseen, tänäänkin sen potkaisi erästä Joonasta munille, hakkas ja potkas kylkiluihin.
Samaa se tekee minulle.
3:nella minua kiusasi Toni samalla tavalla kuin Jere (he ovat veljiä), mutta nykyään hän on toinen kavereistani.
Minua taas kiusataan henkisesti haukutaan, solvataan, etc. jos saisin 10cnt joka ikisestä solauksesta/haukkumisesta/kiussamista, olisin jo miljonääri.
Useasti kun pyöräilen menen kotiin ja joku koulukavereistani tulee takanani, hän menee pyörällä ohitseni tuhatta ja sataa ohi ja huutaa "Eikö kunto riitä?" ja nauraa.
Tällästä se meidän luokalla on. Ja kaikki sanoo, että meillä on hyvä yhteishenki, mutta onhan meidän luokka ollut jo yhdessä n. 8 vuotta (päiväkoti mukaan lukien, jossa minä en ollut)
ASUS P5Q | Intel Core 2 Duo E8400 3GHz | ASUS EAH4850 512mb | Kingston 1gb x2 | WD Caviar640gb SATA2 x2 | Nexus Clodius
Käyttäjän avatar
Pehmolelu

Viesti Mac 07 Joulu 2006 22:06

Pehmolelu kirjoitti:...
Huh, ei sulla kyllä helppoa taida olla. Hanki joku laji missä oot aiva yyber hyvä. En tiedä auttaako kun ei ole kokemusta, mutta se näin yhtäkkiä tuntuis parhaalta vaihtoehdolta.

Mua ei oo okskaan kunnolla kiusattu. Joskus ehkä pikkusen mun nimestä ja vähä naamarista. Enimmäkseen kyllä vain härnäämistä nykyään.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Mac

Viesti Heware 08 Joulu 2006 00:10

Sanonpahan tässä vain, että melkein joka viikko meidän koulussamme, 3 samaa tyyppiä tappelevat..he saavat aina vitunmoiset paukut ja mustan silmän..
ioghjnog9uhmv735hvc8tnbnbunbntjntrhnothniuthyuhy5+hy859+h9hu+nhu9nhu9tr
Heware

Viesti Halpahitleri 08 Joulu 2006 08:31

Pehmolelu kirjoitti:Minua kiusataan joka ikinen koulupäivä, koska minulla ei ole mikään maailman paras kunto ja painan n. 10kg enemmän kun muut luokkakaverit

Sama juttu, eräs idiootti tulee haukkumaan, kun painan 60kg ja se painaa vaan 20kg. Ei, minä en ole läski, vaikka painankin paljon, sillä se ei näy päältä ollenkaan. En tiedä kyllä miksi :roll:
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti praKKA 09 Joulu 2006 19:44

Darkener kirjoitti:Sama juttu, eräs idiootti tulee haukkumaan, kun painan 60kg ja se painaa vaan 20kg. Ei, minä en ole läski, vaikka painankin paljon, sillä se ei näy päältä ollenkaan. En tiedä kyllä miksi :roll:

Oliskos ihan vaan lihasta vai... Ja jos se hönö ideuutti painaa 20kg, kiusaa sitä takasi, ja hauku tikus, ja lyö vaikka jos helpottaa :D

Ittee kans kiusataan henkisesti ja fyysisesti. Melko lailla joka päivä tulee joku vittuileen, koska mulla on maha, ja paska kunto, mutta paino vaan 45kg (13v). Kavereita on vaan muutama. Joka päivä kaikki maailman opot ja muut opettajat tulee aina kyseleen meidän luokan yhteishengestä. Aina sanon että ihan hyvä, jos mää en oo mukana laskuissa :D Ei se mitään, suodatan kaikki vittuilut läpi korvien, ja väistelen nyrkkiä parhaan mukaan.

Ja P.S. On sitä ittekki tullu vedettyä ärsyttäviä heppuja turpaan. Että sillain...
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Pelaaja^ 09 Joulu 2006 20:07

Ei muo vaan haukuta vaik painasin 10x enemmänku muut? :E
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Pelaaja^

Viesti Nike 09 Joulu 2006 20:54

Prákka kirjoitti:Oliskos ihan vaan lihasta vai... Ja jos se hönö ideuutti painaa 20kg, kiusaa sitä takasi, ja hauku tikus, ja lyö vaikka jos helpottaa :D

Aivan, jos sinua kiusataan, pitää myös sinun kiusata! Loistava ajattelutapa, koska ei, näin ei ainakaan synny lisää kiusaajia!
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Pehmolelu 11 Joulu 2006 16:13

Darkener kirjoitti:
Pehmolelu kirjoitti:Minua kiusataan joka ikinen koulupäivä, koska minulla ei ole mikään maailman paras kunto ja painan n. 10kg enemmän kun muut luokkakaverit

Sama juttu, eräs idiootti tulee haukkumaan, kun painan 60kg ja se painaa vaan 20kg. Ei, minä en ole läski, vaikka painankin paljon, sillä se ei näy päältä ollenkaan. En tiedä kyllä miksi :roll:

Sanos muuta.
ASUS P5Q | Intel Core 2 Duo E8400 3GHz | ASUS EAH4850 512mb | Kingston 1gb x2 | WD Caviar640gb SATA2 x2 | Nexus Clodius
Käyttäjän avatar
Pehmolelu

Viesti Leet 11 Joulu 2006 17:40

Nike kirjoitti:Aivan, jos sinua kiusataan, pitää myös sinun kiusata! Loistava ajattelutapa, koska ei, näin ei ainakaan synny lisää kiusaajia!

Entä jos hän ajatteleekin, silmä silmästä, hammas hampaasta? Eikä ajattele tyyliin "Kohtele toisia, niinkuin haluaisit itseäsi kohtelevan." Ihmisiä on vain niin moneen malliin. Toiset ajattelevat koston suloisuutta, toiset päinvastoin.
Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta.
Käyttäjän avatar
Leet

Viesti Nike 11 Joulu 2006 18:25

Leet kirjoitti:Entä jos hän ajatteleekin, silmä silmästä, hammas hampaasta? Eikä ajattele tyyliin "Kohtele toisia, niinkuin haluaisit itseäsi kohtelevan." Ihmisiä on vain niin moneen malliin. Toiset ajattelevat koston suloisuutta, toiset päinvastoin.

Ja viestisi pointti oli? :roll:

Vaikka hän ajattelisi tuolla tavalla millä nimityksellä tahansa, siltikin siitä syntyy lisää kiusaajia. -.- (Olet näes itse kiusaaja, vaikka kiusaisitkin takaisin).
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Nogan 11 Joulu 2006 22:51

Nike kirjoitti:Ja viestisi pointti oli? :roll:

Hänen viestinsä pointti oli aika varmasti se, että ihmisiä on moneen junaan.
Kuten tuossa sanotaan: Ihmisiä on vain niin moneen malliin. Toiset ajattelevat koston suloisuutta, toiset päinvastoin.

Jos tästä pitää viellä yksinkertaistaa, niin joku muu saa sen tehdä.
En elä talven yli.

Tämä allekirjoitus mitätöi mielipiteesi, sosiaalisen statuksesi, peniksesi koon, älykkyytesi ja seksikumppaniesi määrän koska Hitler.
Käyttäjän avatar
Nogan

Viesti Nike 12 Joulu 2006 16:01

Nogan kirjoitti:Hänen viestinsä pointti oli aika varmasti se, että ihmisiä on moneen junaan.
Kuten tuossa sanotaan: Ihmisiä on vain niin moneen malliin. Toiset ajattelevat koston suloisuutta, toiset päinvastoin.

Jos tästä pitää viellä yksinkertaistaa, niin joku muu saa sen tehdä.

Voit varmaankin myös kertoa, miten tuo muuttaa asian?

Vaikka olenkin erilainen kuin muut, en saa tehdä lainvastasia asioita. Tämän vuoksi tuskinpa myös saan tehdä asioita, jotka ovat kiellettyjä koulujen järjestyssäännöissä? Vaikka toiset ajattelevatkin koston suloisuutta, ja päinvastoin, eivät he siltikään saa alentua kiusaajan tasolle. -.-

Mikäli tämä oli viestisi pointti, niin huhhuh.. Silmä silmästä, hammas hampaasta, sekä "Kohtele toisia niinkuin itse haluisit sinua kohdeltavan" ajattelutavat ovat kyllä erilaiset, mutta kummankin ajattelutavan kannattajilla pitää olla samat säännöt, tässä tapauksessa kiusattukaan ei saisi kiusata takaisin kiusaajaansa.
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Uusis 12 Joulu 2006 20:35

Kyllä. Olen koulukiusattu. Kiusattu Eskari-3 ja 5 luokka.

Eskari-3 luokka minua kiusasi 3-5 luokkalaiset. Haukkuivat, tönivät, tuuppivat kaikkea. Kerran he melkein nolasivat minut täydellisesti.

Nykyään näen nämä kiusaajani päivittäin yläasteella. (Rohkisko vetää turpiin)
5 luokalla asuin Inkeroisissa -> P*ska paikka. Tulos: Kerran minua jahtasi 4-5 heppua ja yksi heilui jonkun h*lv risun kanssa. Ja nykyään ne entiset luokka"toverit" soittelee pilareita. Mutta puhelin numero vaihdettu -> Ei puheluita :lol:

Ote Eskarini reppuvihkosta:
"Kun **** oli liikuntatunti 20.10 **** tulessa liikuntatunnilta vaihtamaan vaatteita, niin 2 luokkalainen (3 luokkalainen ((Läski homo)))
nauroi ****, kun hän (minä eli ****) otti pikkuhousut pois ( :oops: ) (Liikuntatunti) toinen pojista huusi, että tule ***** katsomaan ****:ia. Sen takia **** ei mielellään käy liikuntatunneilla.

Ekat **** = Minä ja ***** = Ent. luokkalainen tyttö (Nykyään samalla luokalla minun kanssa)

Huh toivottavasti ei tullut pitkää Spämiä :D
- Tuli ei polta Uusista. Uusis polttaa tulen.
- Uusis syö hiekkaa ja paskantaa graniittia.
- Suomen ensimmäinen vittuilu on löydetty kalliomaalauksena vuodelta 600 eKr.
Käyttäjän avatar
Uusis

Viesti Halpahitleri 12 Joulu 2006 20:42

Oliko opettaja kirjottanu vihkoon, että se tyyppi oli läski homo? :lol:
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Palaa alueelle Vanha kahvihuone