Just. Ei kiinnosta edes yrittää mitään spiritismiä.. En usko, että se voisi toimia, enkä usko henkimaailmaan.
Mielipide: Turhaa. Ja olen lukenut paljon tästä.

Siihen pitää kanssa uskoa jos koitatte mutta suosittelen että ei kannata kokeilla.Z0mb1 kirjoitti:Super gt kirjoitti:Ajattelin kaverin kanssa koittaa
Kerro sitten mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään.
Suomalainen kirjoitti:Siihen pitää kanssa uskoa jos koitatte mutta suosittelen että ei kannata kokeilla.Z0mb1 kirjoitti:Super gt kirjoitti:Ajattelin kaverin kanssa koittaa :)

Olet tyhmä jos et usko niihin ja vielä tyhmempi jos pilkkaat niitä jotka uskoo! Vielä tulee päivä jolloin sinäkin olet tuomiolla ja sitten kadut kun et uskonut. En kyllä ymmärrä miksi se olisi niin väärin uskoa?hyperchondriac kirjoitti:Suomalainen kirjoitti:Siihen pitää kanssa uskoa jos koitatte mutta suosittelen että ei kannata kokeilla.Z0mb1 kirjoitti:Super gt kirjoitti:Ajattelin kaverin kanssa koittaa
Ihminen on niin tyhmä, että jos johonkin uskoo tosissaan, sen luulee toimivan. Ihan niinkuin uskovaiset luulevat puhuvansa jumalalle vaikkei heitä kukaan oikeasti kuule. Ihan niinkuin spiritismiä pelaavat uskovat henkien liikuttavan planchettea ouijalla.
Minä en ole se, joka puhuu seinille tai "jumalalle".Olet tyhmä jos et usko niihin
"no sori"vielä tyhmempi jos pilkkaat niitä jotka uskoo!
Sen kuin näkisikin.Suomalainen kirjoitti:Vielä tulee päivä jolloin sinäkin olet tuomiolla ja sitten kadut kun et uskonut.

Puhu kelle puhut mutta minä puhun jumalalle.Minä en ole se, joka puhuu seinille.
Sen kuin näkisikin.
Suomalainen kirjoitti:Aivan VARMASTI näet, sitten kun kuolet.

hyperchondriac kirjoitti:Aivan VARMASTI uskonkin tuon, olisi kiva nähdä jonkunlaisia todisteita, että kuolemanjälkeistä elämää on olemassa.
hyperchondriac kirjoitti:Kun kuolen, minut polttohaudataan. Aka. palan tuhkaksi. Sitten, ajan kuluessa, minä maadun. Ei mitään yliluonnollista.
Palaa alueelle Vanha kahvihuone