Spiritismi

Entinen sumppikuppila.

Viesti Bonez 19 Kesä 2006 12:36

Just. Ei kiinnosta edes yrittää mitään spiritismiä.. En usko, että se voisi toimia, enkä usko henkimaailmaan.

Mielipide: Turhaa. Ja olen lukenut paljon tästä.
404 - Life not found
Bonez

Viesti Sompi 06 Heinä 2007 00:00

Hmm. Oletetaan, että henkiä on olemassa. Mitä järkeä on kysyä hengiltä tulevaisuudesta, nehän ovat vain entisiä ihmisiä, haamuja, eivätkä ne tiedä tulevaisuudesta sen enempää kuin sinäkään. Jos niiltä kysyy kuolemaa niin siellä saattaa tulla vastaamaan joku vähän pahantahtoinen henki joka sanoo että kuolet vaikka huomenna, ja yleensähän kaikissa legendoissa hengillä on kyky tappaa. Eli sitten se henki vain tulee ja tappaa huomenna.

Tämä on siis minun mielipiteeni spiritismistä. Vähän epäselvä viesti.

EDIT: Oho, nostin näköjään aika vanhan aiheen... Kun täällä kahvihuoneessa ei oikein ole paljoa noita aiheita niin en huomannut :/
Käyttäjän avatar
Sompi

Viesti Suddeth. 06 Heinä 2007 11:30

z0mb1, jos tuot aiheeseen mielipiteen kahvihuoneen puolella, et saa banaania. Muistaakseni noin sanoi joku modeista.

Itse en usko spiritismiin, olettaisin että pelaajat kuvittelevat viestit. Tietysti voi toimiakin, mutta en vaan osaa uskoa siihen.
[piilotettu kuva]
Suddeth.

Viesti Sliph 06 Heinä 2007 12:13

En oikein tahdo uskoa spirtismiin. Olisihan sitä kiva kokeilla, mutta sitten ei välttämättä uskalla tehdä yhtikäs mitään.
...
Käyttäjän avatar
Sliph

Viesti HEBBULI 06 Heinä 2007 13:06

(How the hell did I get in here?) Itse en usko koko hommaan, jtn juttuja kuullu asiasta mutta pidän silti sitä ihan humpuukina...
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
HEBBULI

Viesti Super gt 06 Heinä 2007 14:20

Ajattelin kaverin kanssa koittaa :)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Super gt

Viesti Sompi 06 Heinä 2007 16:07

Super gt kirjoitti:Ajattelin kaverin kanssa koittaa :)

Kerro sitten mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään.
Käyttäjän avatar
Sompi

Viesti Generation 15 Heinä 2007 02:41

Koitinpa tätä kaverien kanssa noin kaksi vuotta sitten. Tunnelma oli homotiivis pimeässä huoneessa jossa vain kynttilän valo valaisi pelilaudan.
Mutta lopulta kävi niinkuin moni saattoi arvata, yritys oli kova, mutta tulosta ei tullut. Spiritismi on huijausta. Mene vaikka kirkoon, niin ainakin kuulet jotakin spiritismiä henkevämpää.
[piilotettu kuva]

Paina. On jo kova nälkä.
Käyttäjän avatar
Generation

Viesti Suomalainen 15 Heinä 2007 11:26

Z0mb1 kirjoitti:

Siihen pitää kanssa uskoa jos koitatte mutta suosittelen että ei kannata kokeilla.
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!

PARAS VÄITTELIJÄ 2007!
PARAS VÄITTELIJÄ 2008!
TOISEKSI PARAS VÄITTELIJÄ 2009!

Kansallinen Korppipuolue
Käyttäjän avatar
Suomalainen

Viesti Astraalipenis 15 Heinä 2007 11:28

Suomalainen kirjoitti:
Z0mb1 kirjoitti:

Siihen pitää kanssa uskoa jos koitatte mutta suosittelen että ei kannata kokeilla.

Ihminen on niin tyhmä, että jos johonkin uskoo tosissaan, sen luulee toimivan. Ihan niinkuin uskovaiset luulevat puhuvansa jumalalle vaikkei heitä kukaan oikeasti kuule. Ihan niinkuin spiritismiä pelaavat uskovat henkien liikuttavan planchettea ouijalla.
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Suomalainen 15 Heinä 2007 11:34

hyperchondriac kirjoitti:
Suomalainen kirjoitti:
Z0mb1 kirjoitti:

Ihminen on niin tyhmä, että jos johonkin uskoo tosissaan, sen luulee toimivan. Ihan niinkuin uskovaiset luulevat puhuvansa jumalalle vaikkei heitä kukaan oikeasti kuule. Ihan niinkuin spiritismiä pelaavat uskovat henkien liikuttavan planchettea ouijalla.
Olet tyhmä jos et usko niihin ja vielä tyhmempi jos pilkkaat niitä jotka uskoo! Vielä tulee päivä jolloin sinäkin olet tuomiolla ja sitten kadut kun et uskonut. En kyllä ymmärrä miksi se olisi niin väärin uskoa?

PARAS VÄITTELIJÄ 2007!
PARAS VÄITTELIJÄ 2008!

Kansallinen Korppipuolue
Käyttäjän avatar
Suomalainen

Viesti Astraalipenis 15 Heinä 2007 11:37

Olet tyhmä jos et usko niihin
Minä en ole se, joka puhuu seinille tai "jumalalle".
vielä tyhmempi jos pilkkaat niitä jotka uskoo!
"no sori"
Suomalainen kirjoitti:Vielä tulee päivä jolloin sinäkin olet tuomiolla ja sitten kadut kun et uskonut.
Sen kuin näkisikin.

"Jos puhuu jumalalle, on uskovainen; jos jumala puhuu sinulle, olet hullu."

btw, kun olet niin _suomalainen_, eikö sinua yhtään kyrsi mm. tapa, jolla levitettiin kristinuskoa täällä suomessa? Eikö se tunnu aika vääryydeltä niitä suomalaisia perinteitä kohtaan, joita tunnut niin kiihkeästi vaalivan?
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Suomalainen 15 Heinä 2007 11:41

Minä en ole se, joka puhuu seinille.
Puhu kelle puhut mutta minä puhun jumalalle.

Sen kuin näkisikin.

Aivan VARMASTI näet, sitten kun kuolet.

PARAS VÄITTELIJÄ 2007!
PARAS VÄITTELIJÄ 2008!

Kansallinen Korppipuolue
Käyttäjän avatar
Suomalainen

Viesti Astraalipenis 15 Heinä 2007 11:43

Suomalainen kirjoitti:Aivan VARMASTI näet, sitten kun kuolet.

Aivan VARMASTI uskonkin tuon, olisi kiva nähdä jonkunlaisia todisteita, että kuolemanjälkeistä elämää on olemassa. Kun kuolen, minut polttohaudataan. Aka. palan tuhkaksi. Sitten, ajan kuluessa, minä maadun. Ei mitään yliluonnollista.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Nike 15 Heinä 2007 16:02

hyperchondriac kirjoitti:Aivan VARMASTI uskonkin tuon, olisi kiva nähdä jonkunlaisia todisteita, että kuolemanjälkeistä elämää on olemassa.

Olisi kiva nähdä jonkunlaisia todisteita, että kuolemanjälkeistä elämää ei olisi olemassa.

hyperchondriac kirjoitti:Kun kuolen, minut polttohaudataan. Aka. palan tuhkaksi. Sitten, ajan kuluessa, minä maadun. Ei mitään yliluonnollista.

Ja pääset taivaaseen/joudut helvettiin? Voin minäkin näin sanoa, että Jumala on olemassa, koska kukaan ei ole todistanut, etteikö sitä olisi. _Uskon_ asiat ovat mitä ovat, ei niitä pysty todistella, koska ne muuttuvat faktoiksi.
Käyttäjän avatar
Nike

Palaa alueelle Vanha kahvihuone

Samankaltaisia viestiketjuja