RC-autot

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

RC-autot

Viesti axe_power 21 Touko 2006 16:56

En löytänyt tällaista topickia joten päätin tehdä sellaisen. Eli kuka harrastaa RC-autoilla ajoa? Itse olen aloittelemassa ja aion hankkia jonkun polttomoottori auton.

Minkälaisia autoja teillä on?

Onko virityksiä?

Onko sähkö vai polttis?
:)
Käyttäjän avatar
axe_power

Viesti .yoko 22 Touko 2006 09:41

Löytyyhän tuolta kaapin perältä Thunder Tigerin TS-4E.
Viimeksi muokannut .yoko päivämäärä 12 Helmi 2007 17:32, muokattu yhteensä 1 kerran
.yoko

Viesti Nisuhvi 23 Touko 2006 20:22

Itselläni on kaapin hyllyllä noin 5 Nikkoa. Ei mitään kilpa-autoja vaan sellaisia ihan normaalia Halpa-Hallista saatavia. :P
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Nisuhvi

Viesti Rudolf 24 Touko 2006 22:39

Mulla on toi tc-4 team associated. Se on hyvä auto ja se on sähkis. Ei oo viritetty. Virallinen RC kotisivusto on http://www.rcpiste.pp.fi Ja en suosittele aloittelijoille polttista.
[piilotettu kuva]
TulisiX mun ystäväX?
Käyttäjän avatar
Rudolf

Viesti Töbe 29 Touko 2006 07:36

minä oon ostamassa sellasta minizilla sähkistä. kattokkaa ja sanokaa kannattaako?? http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_pr ... MINTSKIJ18 tos ois linkki
Käyttäjän avatar
Töbe

Viesti .yoko 29 Touko 2006 21:23

Minizilla on hyvä auto, omien tietojeni mukaan. Kuulemma kestävä ja hyvä.

http://www.rc10.fi
RC10 on suomalainen RC harrastukseen perustuva foorumi. Sieltä saa paljon tietoja ja siellä myydään käytettyjä autoja.
.yoko

Viesti Autopelien Ystävä 01 Kesä 2006 14:42

Väkivalta ja Sota on syvältä, myös peleissä.
Käyttäjän avatar
Autopelien Ystävä

Viesti Deathrash 14 Joulu 2006 07:47

Itsellä on TC4 sähkö. Nyt pitäs tulla Modenan kori.
~< M4A87TD EVO | 2 x 2GB, DDR3 1600MHz, CL9 | Ati Radeon HD 5870 Vapor-X, 1GB, 900/1240 | Phenom II X6 1055T w/ Mugen 2 @ 3.6GHz >~
Deathrash
Ylläpitäjä

Viesti Wintteri 14 Joulu 2006 17:34

Mullaki on toi TC4 associated sähkökäyttönen vakio-osilla. Enpä oo tuunannu, yks vuos vasta harrastettu, mut kyllä sitä ehtii. ;)

Suosittelen alottaan RC:autoilun jos haluu pientä näprättävää ja rahaa riittää harrastukseen.
Wintteri

Viesti Halpahitleri 14 Joulu 2006 19:45

Olishan tuollaisella kiva mennä rallia. Aion ehkä hankkia polttiksella toimivan.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Viesti Titan 14 Joulu 2006 19:49

Yokomo kirjoitti:Löytyyhän tuolta kaapin perältä Thunder Tigerin TS-4E ja Team Losin Mini-T.

Mini-T:eessä on uusi harjaton säädin ja moottori

Minkämoinen tuo mini-t on? Onko hyvä rällästää hiekalla ja vähän vaikeimmilla maastoilla? Oon harkinnut tota jo varmaan vuoden, en oo vaan saanu aikaseks ostaa. Parit Nikot löytyy ym.
Ugh, liikaa
Käyttäjän avatar
Titan

Viesti Halpahitleri 15 Joulu 2006 19:35

Kumpi on parempi, sähkö vai polttis? Entä mitä ne maksaa? Onko suuriakin hintaeroja? Mikä olis hyvä merkki ja kuinka nopeesti tollanen RC-auto kulkee ilman virityksiä?
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Viesti .yoko 15 Joulu 2006 23:19

Tähän väliin myynti-ilmoitus =P.

Myyn Thunder Tiger TS-4E:ni pois.

Todella halvalla lähtee 120€, auto maksaa uutena 265€ + akut yms. niin paketin arvo on lähelle 320€.

Loistava auto aloittelijalle. Autoon on vaihdettu uusi nopeudensäädin ja voin antaa toisen motinkin jos haluaa.

Autolla on ajettu n.5 kertaa joten se on kuin uusi. Mukaan tulee myös kertaakaan ajamato Dodge Stratuksen kori.

Auto on hyvin kestävä. Itselläni ei ole koskaan mennyt mitään rikki.

Kuvia saa pyytämällä, voin postailla ne vaikka tähän topiikkiin.

Jos RC-harrastus kiinnosta niin tästä loisto paketti todella halvalla.
.yoko

Viesti Wintteri 15 Joulu 2006 23:28

Darkener kirjoitti:Kumpi on parempi, sähkö vai polttis? Entä mitä ne maksaa? Onko suuriakin hintaeroja? Mikä olis hyvä merkki ja kuinka nopeesti tollanen RC-auto kulkee ilman virityksiä?

Sähkö on parempi aloittelijoille.

Mun TC4 associated (peruspaketti) sähkis makso 500€ ja sitte on halvempiakin, mutta ne on vanhoja, vanhassa on ehkä joskus vara parempi:)

TC4 assoiciated ois ihan suositeltava mun mielestä.

En nyt ihan varma oo palioo kulkee, about 40 km/h, en oo iha varma...
Wintteri

Viesti .yoko 15 Joulu 2006 23:33

Wintersun kirjoitti:
Darkener kirjoitti:Kumpi on parempi, sähkö vai polttis? Entä mitä ne maksaa? Onko suuriakin hintaeroja? Mikä olis hyvä merkki ja kuinka nopeesti tollanen RC-auto kulkee ilman virityksiä?

Sähkö on parempi aloittelijoille.

Mun TC4 associated (peruspaketti) sähkis makso 500€ ja sitte on halvempiakin, mutta ne on vanhoja, vanhassa on ehkä joskus vara parempi:)

TC4 assoiciated ois ihan suositeltava mun mielestä.

En nyt ihan varma oo palioo kulkee, about 40 km/h, en oo iha varma...

Ei nyt ehkä ihan heti TC4. Se kun on touring auto ja pitää ajaa radalla jossa ei ole kiviä eikä muuta roskaa. Myynnissä oleva TT:ni on hyvä aloittelijan auto.

Myös Tamiyan "rallikrossit" on hyviä autoja. En nyt juuri muista malleja.

Sitten on tietysti Kyöstit (=Kyosho). Ihan hyvän laatusia autoja. Aloittelijoille löytyy Pure Ten Alpha. Mutta kun ne varaosat maksaa.

Ja kaikki riippuu siitä minkälaisen auton haluat ja missä haluat ajaa.
.yoko

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset