Bugi-Topic

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Bugi-Topic

Viesti Ailerssi 13 Touko 2006 15:20

Ajattelin tällaisen tehdä, koska noita bugi ilmoituksia tulee niin paljon. Tähän pistettäisiin vain bugi-ilmoitukset, ei vastauksia tyyliin "MuLlAkIn On ToI sAmA bUgI!!!!11!!1" Eli käytetäänkö tätä vai lukkoon? :(

Pistän tähän jo valmiiksi yhden bugin.

Edit: Täällähän on toinenkin bugi, vastasin "Arvostele edellinen käyttäjä!-topiciin, mutta viestiäni ei näkynyt. Ajattelin, että se näkyy muilla muttei minulla. Hetken päästä katsoin ja nadiinajam (Tai mikä prkl olikaan.) oli arvostellut OlaXin jonka olin arvostellut jo aikaisemmin. Kirjoitin sitten uutta viestiä ja katsoin Aiheen tarkistus-lootaa, jossa näkyi viestini! Tässä pari kuvaa:
http://img48.imageshack.us/img48/5462/bugi212qa.png
http://img164.imageshack.us/img164/2808/bugi220ad.png

Liimat?

Liimat.
Viimeksi muokannut Ailerssi päivämäärä 13 Touko 2006 20:10, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ailerssi

Re: Bugi-Topic

Viesti olasd 13 Touko 2006 17:20

ColoReal kirjoitti:Ajattelin tällaisen tehdä, koska noita bugi ilmoituksia tulee niin paljon. Tähän pistettäisiin vain bugi-ilmoitukset, ei vastauksia tyyliin "MuLlAkIn On ToI sAmA bUgI!!!!11!!1" Eli käytetäänkö tätä vai lukkoon? :(

Edit: Täällähän on toinenkin bugi, vastasin "Arvostele edellinen käyttäjä!-topiciin, mutta viestiäni ei näkynyt. Ajattelin, että se näkyy muilla muttei minulla. Hetken päästä katsoin ja nadiinajam (Tai mikä prkl olikaan.) oli arvostellut OlaXin jonka olin arvostellut jo aikaisemmin. Kirjoitin sitten uutta viestiä ja katsoin Aiheen tarkistus-lootaa, jossa näkyi viestini! Tässä pari kuvaa:

Jeee... :) Olen päässyt kuviin.. Jees, samoja bugeja minullakin ilmaantuu.
tseitsei kirjoitti:QQ moar

Zyskowicz kirjoitti:Sääli ihmisiä, jotka (ehkä) murhataan.
olasd

Viesti praKKA 13 Touko 2006 18:30

ColoReal kirjoitti:Ajattelin tällaisen tehdä, koska noita bugi ilmoituksia tulee niin paljon. Tähän pistettäisiin vain bugi-ilmoitukset, ei vastauksia tyyliin "MuLlAkIn On ToI sAmA bUgI!!!!11!!1" Eli käytetäänkö tätä vai lukkoon? :(

Todisteeksi voi vaikka katsoa niiden viestien kellonajat
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
praKKA
Nerd

Viesti Hippi 13 Touko 2006 18:48

OlaX kirjoitti:Jeee... :) Olen päässyt kuviin.. Jees, samoja bugeja minullakin ilmaantuu.

Ei näin.

Eikös ekassa viestissä jo kielletty kertomasta omista samanlaisista kokemuksista...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Hippi

Viesti B-Button 15 Touko 2006 21:15

Joissain topiceis ei näy avat, esim. "Arvostele edellisen käyttäjän avatar"
If want a picture of the future,
imagine a boot stamping human face.. FOREVER
Käyttäjän avatar
B-Button

Viesti tseitsei 16 Touko 2006 10:05

B-Button kirjoitti:Joissain topiceis ei näy avat, esim. "Arvostele edellisen käyttäjän avatar"

Luulin jo korjanneeni tämän :?. No nyt toimii.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti ^RaGe^ 16 Touko 2006 15:10

Tuo Oppaiden & Artikkelien alifoorumien "onko tullut uusia viestejä" homma ei toimi. Olen lukenut kaikki viestit, mutta Oppaiden ja Artikkelien etusivulla näkyy edelleen, että uusia viestejä on tullut. Sivua olen monta kertaa päivittänyt, mutta bugi ei lähde pois.
Intel Core2 Duo E8400 @ 3,4GHz | nVidia 8800GT 512Mb | 2Gb 800MHz RAM (myöhemmin lisää) | Samsung 320Gb
Pakkoruåtsi alas
Käyttäjän avatar
^RaGe^

Viesti leeevi 18 Touko 2006 18:40

RaGe kirjoitti:blaablaa...

Nyt se on ilmeisesti korjattu.
Minä taasen huomasin, että kun tuli se juttu, jossa voi keskustella käyttäjästä, niin ei enään näy messenger, ICQ tms. Pystyisikö tämän korjaamaan?
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Viesti MJM 18 Touko 2006 21:08

RaGe kirjoitti:Tuo Oppaiden & Artikkelien alifoorumien "onko tullut uusia viestejä" homma ei toimi. Olen lukenut kaikki viestit, mutta Oppaiden ja Artikkelien etusivulla näkyy edelleen, että uusia viestejä on tullut. Sivua olen monta kertaa päivittänyt, mutta bugi ei lähde pois.

Minulla on toisinpäin. Tämä väittää, ettei ole uusia viestejä. Sitten kun katson opastani : Uusi viesti!
[b]MJM[/b] -> [b]Em Zii Em[/b]
Toivottavasti te kaikki palatte helvetissä.
Käyttäjän avatar
MJM

Viesti Burned Out 19 Touko 2006 13:57

Minulla on sellanen ongelma että kun kommentoi jotain käyttäjää, tulee se ilmoitus että viesti on lähetetty blaablaablaa, ja kun painat jompaakumpaa niistä linkeistä, se sanoo että valitsemaasi viestiä/aihetta ei ole olemassa..
[piilotettu kuva]
FF rlz 4-evah..!! ^^

Uus siq, niinkq..!
Burned Out

Viesti ineartic 20 Touko 2006 22:17

burned out kirjoitti:Minulla on sellanen ongelma että kun kommentoi jotain käyttäjää, tulee se ilmoitus että viesti on lähetetty blaablaablaa, ja kun painat jompaakumpaa niistä linkeistä, se sanoo että valitsemaasi viestiä/aihetta ei ole olemassa..

Tuli ennen, mutta nyt kun on kirjoittanut kommentin, ja painaa "palaa tästä käyttäjän profiiliin" -nappia, se meneekin foorumin päävalikkoon.
ineartic

Viesti tseitsei 21 Touko 2006 13:34

nadiimanjam kirjoitti:...mutta nyt kun on kirjoittanut kommentin, ja painaa "palaa tästä käyttäjän profiiliin" -nappia, se meneekin foorumin päävalikkoon.

Korjattu.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti Pietari 29 Touko 2006 16:54

Täs ois mun bugi:
Kuva
Mistäkäs johtuu?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Pietari

Viesti MJM 29 Touko 2006 20:40

Pietari kirjoitti:Täs ois mun bugi:
Kuva
Mistäkäs johtuu?

Katsokaa vuotta. =D
Johan on....

Ei kokemuksia vielä.
[b]MJM[/b] -> [b]Em Zii Em[/b]
Toivottavasti te kaikki palatte helvetissä.
Käyttäjän avatar
MJM

Palaa alueelle Jonneweb.net