Bugi-Topic

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Bugi-Topic

Viesti Jupi 16 Kesä 2008 16:57

smellman kirjoitti:
Radiolinja kirjoitti:
Uke kirjoitti:Eli mä huomasin että kenenkään ava ei näy ollenkaan. Aattelin vaan ilmottaa.
Onko kellään mitään, millä paikata tämä sivistyksen reikä? Miksi avat eivät näy, adminit tai valvojat, tiedättekö..?

Ihan tahallaan ne otettu pois.

Eikä ole, älä puhu asioista joista et tiedä
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti TimoPetteri 16 Kesä 2008 19:35

Ehkä imageshackin serverit kusee?
Eilen irqissä sovittiin että jos 30 päivän aikana tulee yhtään spämmiä, niin lähde.
27 päivää jäljellä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Viesti Ozero 16 Kesä 2008 19:43

おかび kirjoitti:Ehkä imageshackin serverit kusee?
Kaikillako ne avat sit ois siellä imageshacikissa? No itselläni on, mutta tuskin kaikilla.
Coca-Cola is not a drink, it's a way of life!

Ja ei, en kannata ydinsotaa tai ydinaseita.
Käyttäjän avatar
Ozero

Viesti TheMiz 16 Kesä 2008 22:39

Missäköhän vika?
Repssid=028b216f8ffa94403e58b0dcc5c68f4b[/url] Kuuntelen Heviä ja Yli vuosi foorumilla! [piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
TheMiz

Viesti Yajiko 17 Kesä 2008 13:00

mikä nyt jonnewebiä vaivaa? kun laitan viestin, ei nouse viestien määrä + en pysty laittamaan mitään uutta sigiini.. MISSÄ VIKA??
[piilotettu kuva]
paina:gfx
Three cheers for what we used to be; Pathetic. Wasted. Soulless. Compromised.
Käyttäjän avatar
Yajiko

Viesti TimoPetteri 17 Kesä 2008 13:13

Ozero kirjoitti:
Kaikillako ne avat sit ois siellä imageshacikissa? No itselläni on, mutta tuskin kaikilla.

Sanoinko viestin alussa: "Ehkä" vai: "No nyt"
Eilen irqissä sovittiin että jos 30 päivän aikana tulee yhtään spämmiä, niin lähde.
27 päivää jäljellä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Viesti Anthrax 17 Kesä 2008 16:42

NightRoaD kirjoitti:en pysty laittamaan mitään uutta sigiini.. MISSÄ VIKA??

Laitatko tekstiä sigisi alle? Huomaa, että suurehko sigisi saattaa olla tähän syyllinen.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Anthrax

Viesti Yajiko 17 Kesä 2008 16:56

Anthrax kirjoitti:
NightRoaD kirjoitti:en pysty laittamaan mitään uutta sigiini.. MISSÄ VIKA??

Laitatko tekstiä sigisi alle? Huomaa, että suurehko sigisi saattaa olla tähän syyllinen.

Oho! Kiitos ;)
[piilotettu kuva]
paina:gfx
Three cheers for what we used to be; Pathetic. Wasted. Soulless. Compromised.
Käyttäjän avatar
Yajiko

Viesti Dnuorda 17 Kesä 2008 17:11

おかび kirjoitti:
Ozero kirjoitti:

Sanoinko viestin alussa: "Ehkä" vai: "No nyt"
Sanoit sanan ''ehkä''. Ai kamalaa, kun tämä meijän kysymysmerkkikysymysmerkkikysymysmerkki enää osaa lukeakaan.. Edes omia viestejänsä, vaan tarvitsee niiden tulkitsemisessa apua.

Jos meinasit, että noin ei voisi sanoa, kyllä voi. Sinä arvelit, että Imagesshackin servereille on joku vinossa, ja Ozero vahvisti asiaa, että tuskinpa kaikilla kävijöillä olisi omansa Imagesshackissa. (Minunkin ava on, mutta ei se Imagesshackista johdu.), ja sinä sanot ''Sanoinko viestin alussa: ''Ehkä'' vai: ''No ny't''? Tajusitko, että hän ei lukenut väärin, kuten sinä luulit, mikäli minä nyt ymmärsin oikein. Hieman vaikeaahan tätä on selittää, mutta näin.
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti kaya 17 Kesä 2008 21:42

Tämä hentainimihirviö on sellainen juntti näissä asioissa, että on ihan turha häneltä kysellä mitään tai väittää vastaan, sellanen jääräpää on kyseessä. Esim. moderaattoripalautteessa (muistaakseni) hän syytti Jupia prakan antamista banneista..
People get ready
kaya

Viesti TimoPetteri 18 Kesä 2008 17:18

Siis voi jeesus joko tästäkin pikku viestit' tuli tällänen jupakka!
SItä paitsi taas joku pelle on menny poistamaa mun viestin jossa selitin että ymmärsin hyvin omaa tekstiäni ja viestin tarkoitus oli kertoa tuolle urpolle että sanoin kysyvästi en myönteisesti!
Siis vitun idiootit...
27 päivää jäljellä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Viesti Sakutzki 20 Kesä 2008 16:45

Hmh.. No itsellä nyt ilmaantunut tälläinen ''bugi'', että ei kenenkään avatarit näy. Itse kun vaihdoin avatarini (Siitä Bulletin Matthewistä Kiriyamaan) niin ei ole kenenkään avatarit minulla näkyneet sen jälkeen ja ainakaan tietääkseni mitään asetuksia säädellyt.
Käyttäjän avatar
Sakutzki

Viesti Fonzie 20 Kesä 2008 17:48

Sakutzki kirjoitti:Hmh.. No itsellä nyt ilmaantunut tälläinen ''bugi'', että ei kenenkään avatarit näy. Itse kun vaihdoin avatarini (Siitä Bulletin Matthewistä Kiriyamaan) niin ei ole kenenkään avatarit minulla näkyneet sen jälkeen ja ainakaan tietääkseni mitään asetuksia säädellyt.

Ei varsinkaan ole vanha juttu, tämä ollut jo monta päivää.
Käyttäjän avatar
Fonzie

Viesti Exhale 20 Kesä 2008 18:53

^ Fix it.
[piilotettu kuva]PURE BULLSHIT[piilotettu kuva]
3X|-|4|3 0|\| 1337
Käyttäjän avatar
Exhale

Viesti Sakutzki 20 Kesä 2008 22:22

Fonzie kirjoitti:
Sakutzki kirjoitti:Hmh.. No itsellä nyt ilmaantunut tälläinen ''bugi'', että ei kenenkään avatarit näy. Itse kun vaihdoin avatarini (Siitä Bulletin Matthewistä Kiriyamaan) niin ei ole kenenkään avatarit minulla näkyneet sen jälkeen ja ainakaan tietääkseni mitään asetuksia säädellyt.

Ei varsinkaan ole vanha juttu, tämä ollut jo monta päivää.

Ja tämän kun luulin omasta koneestani johtuvan.. Avatarini vahdoin ja sitten katosi avatarit kaikilta ainakin minun ruudussa.
Käyttäjän avatar
Sakutzki

Palaa alueelle Jonneweb.net