Bugi-Topic

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Viesti tseitsei 29 Touko 2006 21:31

Pietari kirjoitti:Täs ois mun bugi:

Linkki, plix.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti Pietari 31 Touko 2006 15:46

[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Pietari

Viesti tseitsei 01 Kesä 2006 13:30

Luultavasti korjattu.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti B-Button 03 Kesä 2006 22:23

Ku kirjoittaa kommentia aina tulee info-boxi, jossa lukee "Hakemaasi aihetta tai viestiä ei löydy" :?
If want a picture of the future,
imagine a boot stamping human face.. FOREVER
Käyttäjän avatar
B-Button

Viesti praKKA 03 Kesä 2006 22:34

Joo, ja aina kun loggaa pihalle, niin kaikki uudet viestit muuttuu vanhoiksi, eikä uudet näy kun loggaa sisälle. Jos taasen on sisällä, ja painaa vaan selaimen ruksia ja sen jälkeen menee parin tunnin jälkeen sinne takasin ja painaa kirjaudu sisään, ja mulla kun on sitten automaatti loggaus, niin ei tartte mitään laittaa. Niin, kuiteskin sillon näkyy uudet viestit. Ja muutes toikin, että se loggais automaagisesti sisään ei toimi kunnolla kun pitää aina painaa siitä kirjaudu sisään-napista.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Anzee 03 Kesä 2006 22:40

prakka kirjoitti:Joo, ja aina kun loggaa pihalle, niin kaikki uudet viestit muuttuu vanhoiksi, eikä uudet näy kun loggaa sisälle.

Niin tietenkin, sherlock. Ei tuo mikään bugi ole, vaan kaikilla foorumeilla käy noin.
Käyttäjän avatar
Anzee
Leipuri

Viesti leeevi 05 Kesä 2006 02:31

Mikä vittu tässä on? Kun yrittää laittaa allekirjoitukseni kuvaan linkkiä niin se "hyväksyy" sen, mutta ei siinä sitten ole linkkiä. Ja miksi vitussa lyhyt-osoitteita ei saa käyttää. Vitut ne minulla vievät keijonkasvatus-sivuille tms.
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Viesti Bullshit 05 Kesä 2006 09:08

leeevi kirjoitti:Mikä vittu tässä on? Kun yrittää laittaa allekirjoitukseni kuvaan linkkiä niin se "hyväksyy" sen, mutta ei siinä sitten ole linkkiä. Ja miksi vitussa lyhyt-osoitteita ei saa käyttää. Vitut ne minulla vievät keijonkasvatus-sivuille tms.

Ootko varmasti laittanut linkin oikein?

Koodi: Valitse kaikki
[url=Sivunurl][img]Kuvanurl[/img][/url]
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti Bullshit 05 Kesä 2006 13:43

Sori tuplaposti, mutta kun olen äänestämässä tuolla, ja yritän äänestää jotakuta, jota en ole vielä äänestänyt, se lykkää että olet jo äänestänyt.
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti leeevi 05 Kesä 2006 16:25

Bullshit kirjoitti:Ootko varmasti laittanut linkin oikein?

Totta vitussa! Ja useastikin! Mikä vittu tämän foorumin kanssa on, kun ei mikään toimi?
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Viesti Altair 05 Kesä 2006 16:27

leeevi kirjoitti:
Bullshit kirjoitti:Ootko varmasti laittanut linkin oikein?

Totta vitussa! Ja useastikin! Mikä vittu tämän foorumin kanssa on, kun ei mikään toimi?

Kivastihan tämä toimii, katso vaikka minun sigini linkkiä.
Toimii kivasti.
AMD Phenom II X4 940 BE @ 3,0GHz / Ati Radeon HD 4870 1GB / 4GB DDR2 800 MHz / Samsung 640 GB / Asus M4A78-E / BenQ E2200HD 21,5" TFT / Creative Fatal1ty Headset / Logitech MX518 / Nokia 5800XM (lelu <3)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Altair
Assassin

Viesti Bullshit 05 Kesä 2006 16:33

Leeevi, sulla on vaan 1 ylimääränen /-viiva url=-jutun jälkeen^^
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti leeevi 05 Kesä 2006 16:34

Bullshit kirjoitti:Leeevi, sulla on vaan 1 ylimääränen /-viiva url=-jutun jälkeen^^

Muttakun se muuttaa sen tuollaiseksi vaikka laittaisin sen oikein. :/
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Viesti tseitsei 05 Kesä 2006 20:39

leeevi kirjoitti:Mikä vittu tässä on? Kun yrittää laittaa allekirjoitukseni kuvaan linkkiä niin se "hyväksyy" sen, mutta ei siinä sitten ole linkkiä. Ja miksi vitussa lyhyt-osoitteita ei saa käyttää. Vitut ne minulla vievät keijonkasvatus-sivuille tms.

Lähetä se haluamasi linkki vaikka yksityisviestillä, niin tutkin asiaa.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti Anzee 10 Kesä 2006 22:46

http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtop ... =&start=15

Alalaita, samanlaisia topiceja -boksi.
Käyttäjän avatar
Anzee
Leipuri

Palaa alueelle Jonneweb.net