Tuning pyörät

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Tuning pyörät

Viesti Sieldaren 05 Touko 2006 17:48

En tiädä että kuuluko tänne mutta onko teillä tuning pyöriä?
Minulla on nyt projectissa 20tuumainen etu jousitettu.Sheivattu on,jarrut,vaihteet yms turha otettu pois.Runko maalattu pinkiksi.Penkissä on pinkkiä karvaa.Pinnat on katkastu edestä niin(noin 10 kpl) että ne pyörivät kun ajaa.Kirjotan viellä kulta maalilla Allu,ja muotoilen stongan uusiksi.Mulla on myös etu levyllä varusteltu täys jousitettu,24 vaihteinen pyörä mutta siinä ei ole tuuninkia.Modet voi sitten siirtää.
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti Bullshit 05 Touko 2006 17:51

Sen vain sanon, että pinnoja ei kannata katkaista. Muotoutuu rengas samalla...

En ole tuunannut, enkä todennäköisesti tuunaakkaan.

Laita allu kuvaa?
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti Sieldaren 05 Touko 2006 20:20

Juu en katkonnukaa niin paljon,ja kuva tulloo heti kun projekti valmis(saatta mennäviel vähän aikaan hitsaus pillin kanssa)
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Re: Tuning pyörät

Viesti NAZI92 09 Touko 2006 15:32

mul on tuning pyörä!! :D :D se on tehty yhest vanhas pyörän rungosta se on vähän chopperin näkönen siin on pidennetty etu haarukka ja nyt pidennetään vähän runkoa. voin lähettää kuvia jos haluut
NAZI92

Viesti Bullshit 09 Touko 2006 15:35

Laita vaan kuvaa^^

Itellä on semmoinen pikkupyörä, rengaskoko on 20.

Alunperin pinkki pyörä, sprayllä vetäsin vähän mustaa päälle^^ Osa on maalista lähtenyt vähän.

Kaikki turha siitä on pois. Tein vielä siihen eturenkaan keskelle tapit, että voi cruisailla :D
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti Astraalipenis 09 Touko 2006 19:22

Allu666 kirjoitti:En tiädä että kuuluko tänne mutta onko teillä tuning pyöriä?
Minulla on nyt projectissa 20tuumainen etu jousitettu.Sheivattu on,jarrut,vaihteet yms turha otettu pois.Runko maalattu pinkiksi.Penkissä on pinkkiä karvaa.Pinnat on katkastu edestä niin(noin 10 kpl) että ne pyörivät kun ajaa.Kirjotan viellä kulta maalilla Allu,ja muotoilen stongan uusiksi..

Eli ultimate hinttipyörä. Enää sateenkaari puuttuu.
Mitä helvetin järkeä on 'tuunata' polkupyöriä?
Ennemmin säästää rahansa johonkin järkevämpään..
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Petangon 11 Touko 2006 16:44

Quan kirjoitti:
Minulla on nyt projectissa 20tuumainen etu jousitettu.Sheivattu on,jarrut,vaihteet yms turha otettu pois.Runko maalattu pinkiksi.Penkissä on pinkkiä karvaa.Pinnat on katkastu edestä niin(noin 10 kpl) että ne pyörivät kun ajaa.Kirjotan viellä kulta maalilla Allu,ja muotoilen stongan uusiksi..

Joidenkin mielestä on hauskaa tuhlata rahaa tarpeettomaan :roll: MINULLA EI OLE MITÄÄN HELVETIN TUNING PYÖRÄÄ!
Shake that ass for me, shake that ass for me.
Käyttäjän avatar
Petangon

Viesti Hikotiini 11 Touko 2006 18:49

™ kirjoitti:
Quan kirjoitti:

Joidenkin mielestä on hauskaa tuhlata rahaa tarpeettomaan :roll: MINULLA EI OLE MITÄÄN HELVETIN TUNING PYÖRÄÄ!

Oletko ajatellut asiaa toiselta näkökannalta? Joillekin pyörän tuunaaminen ei olekaan tarpeetonta. Mitä järkeä tulla tähän topickiin valittamaan kuinka tarpeetonta pyörän tuunaaminen on? Sillä tässä kysyttiin että onko teillä tuning pyörää.
[piilotettu kuva]
Hikotiini

Joku

Viesti FEAR619 16 Touko 2006 18:53

Miten sait ne pinnat pyöriin?? Ja laita kuvaa! :D Ja itelläni on projetissa sellanen että etu haarukkaa pidennän ja laitan eteen isomman renkaan ja taakse pienemmän.Sit se keulii tosi hyvin ja uus maali alle harmaa ja sit joko musta tai kromattu. ja neon valoja. Voin laittaa kohta kuvia. :D
Käyttäjän avatar
FEAR619

Viesti Sieldaren 17 Touko 2006 16:22

Se pyorii kun etu pinnoja leikkaa niin että ne roikkuvat.Hienosti pyörii.

Sieldaren

joku

Viesti FEAR619 17 Touko 2006 18:00

eli katkastaanko vaan ylhäältä vai alhaalta?
Käyttäjän avatar
FEAR619

Viesti dj kovajätkä 17 Touko 2006 20:38

aika hieno kyllä.... :P
dj kovajätkä

joku

Viesti FEAR619 18 Touko 2006 14:35

voitteko laittaa ohjeita mitä siihen vois laittaa. meen tänään ostaan siihen nopeusmittarin ja maalia ja jotain muuta.
Käyttäjän avatar
FEAR619

Viesti Muntu69 18 Touko 2006 15:18

Juuh onhan mulla semmoonen pyörä jota oon vähä maalannu :D
Se on pakko tota pyörää tuunailla ku ei mopoo (ainakaa vielä) löydy :D
Käyttäjän avatar
Muntu69

Viesti Anzzi! 18 Touko 2006 15:42

Voitteko laittaa kuvii. :D
:(
Käyttäjän avatar
Anzzi!