Kahvihuone-alue (päivitetty)

Entinen sumppikuppila.

Viesti Anzee 29 Touko 2007 08:27

FadeToBlast kirjoitti:EDIT: Ei tännekään näämä ole kovin vaikeaa kirjoitella ilman jäsenyyttä :E

Ei niin, kun on moderaattori.
Käyttäjän avatar
Anzee
Leipuri

Viesti osoku 30 Kesä 2007 15:10

W00t minulle ei ollut ilmoitettu mitään yv:llä että olen päässyt kahvi huoneeseen mutta minulle oli tullut sähköpostia...

kiitokset kaikille äänestäjille.
Arvatkaa kuka on palannut takaisin pelikentille...
Käyttäjän avatar
osoku

Viesti ThaScr3amy 01 Heinä 2007 10:08

osoku kirjoitti:W00t minulle ei ollut ilmoitettu mitään yv:llä että olen päässyt kahvi huoneeseen mutta minulle oli tullut sähköpostia...

kiitokset kaikille äänestäjille.

Juu samat sanat ko kävin kattoos sähköpostii ko olin ollu viikon Virossa, ja siel oli viesti mis kerrottiin et hakemus on hyväksytty.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
ThaScr3amy

Viesti DungeonMaster 01 Heinä 2007 10:59

Kappas, pääsinpä kahvihuoneeseen :D Kiitos kaikille puolesta äänestäjille.
Yksinään hän vaeltaa mis' varjot lankeaa, Halki usvan ja roudan vain teräs seuranaan...
Sydämensä kylmä on kuin maa routainen, Mutta silmissään viha polttava kuin kiuas tulinen!
Käyttäjän avatar
DungeonMaster

Viesti Secudead 06 Heinä 2007 17:43

Ohos, huomasin päässeeni tänne kun katselin tota ehdolla olevien listaa ja en löytänyt omaa nimeäni siitä.
Kiitokset.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Secudead

Viesti Metro 06 Heinä 2007 18:14

Metrokin kiittää ja kumartaa, että on päässyt kahvihuoneeseen näin pienellä viestimäärällä. Nyt sitten espressoa hörppimään ja keskustelemaan. :wink:
Käyttäjän avatar
Metro

Viesti Sliph 06 Heinä 2007 18:18

Olen päässyt 2 päivää sitten tänne! Kiitos äänestäjille!
...
Käyttäjän avatar
Sliph

Viesti Origo 07 Heinä 2007 00:39

Enpä tiedä itse että miten tuli tänne jouduttua. En voinut uskoa silmiäni kun huomasin että minäkin voin puoltaa tai vastustaa. Ajattelin ensin, että käyttäjätkin voivat äänestää, mutta pystyinkin vain jostain syystä kirjoittamaan kahvihuoneelle. Löysinkin itseni kahvikupin sisältä ryystäämästä Capuccinoa. Kiitoksia äänestäjille, kahvi on ihan ok. :P
Käyttäjän avatar
Origo

Viesti Demobath 28 Heinä 2007 22:49

Jahas, uusi Kaffehuone on tekeillä, toivottavasti siitä tulee hyvä.

MIten muuten pääsin tänne vaikka minulla oli niin paljon vastaan ääniä. Vai pystyykö tänne kuka tahansa kirjoittamaan.
Demobath

Viesti Fonzie 28 Heinä 2007 22:54

Benizakura, tseitsei tarkistaa ensin enemmän puolesta-ääniä saaneet. Sitten vastaan-ääniä. Eli periaattessa tänne kyllä pääsee kuka vaan.

Jahas, uusi kahvila! Toivottavasti sinne tehdään erillinen tupakkahuone, paremmat sohvat kuin nykyisessä (kaameat) ja TOIMIVA kahvikone.
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti Anoterauk 28 Heinä 2007 23:31

Kiitos, olen näköjään päässyt kahvihuoneelle. Kiitos äänestäjille!
Käyttäjän avatar
Anoterauk

Palaa alueelle Vanha kahvihuone