Kahvihuone-alue (päivitetty)

Entinen sumppikuppila.

Viesti PowerLife 12 Huhti 2007 19:31

Demyx kirjoitti:o.O Minäkin pääsin, vaikka vastaan ääniä oli paljon enemmän. Kiitos kaikille äänestäjille. Vaikuttaako nuo äänet muuten juuri mitään?

Vaikuttavatko, nehän sen määräävät. Jos sinulla on enemmän vastaan kuin puolesta ääniä, et pääse. Joten, vastaan-ääniä ei ole voinut olla enempää kuin puolla-ääniä. Paitsi jos joku bugi on iksenyt :S .
And we fall through the dark of the underworld,
and we're leaving the light of the day.
And I know we will go to the other side,
and it seems I'm going to stay.

Hell is home to the gods of the underworld
To the one who will never betray
Now my soul will be here for eternity
And the night will be leading my way
Käyttäjän avatar
PowerLife

Viesti The cr 12 Huhti 2007 19:51

PowerLife kirjoitti:
Demyx kirjoitti:o.O Minäkin pääsin, vaikka vastaan ääniä oli paljon enemmän. Kiitos kaikille äänestäjille. Vaikuttaako nuo äänet muuten juuri mitään?

Vaikuttavatko, nehän sen määräävät. Jos sinulla on enemmän vastaan kuin puolesta ääniä, et pääse. Joten, vastaan-ääniä ei ole voinut olla enempää kuin puolla-ääniä. Paitsi jos joku bugi on iksenyt :S .

Mullakin oli muistaakseni vastaan ääniä 12 ja puelelle ääniä 9! Ja pääsin kumminkin.
The cr

Viesti ysinelonen 12 Huhti 2007 21:18

Itse olin 2 kuukautta pois ja kun palasin, olin kahvihuone ryhmässä. En nähnyt edes ääniä. :D
Xbox 360 ylpeä omistaja. Tällä hetkellä pelaan Call Of Duty 4.
Käyttäjän avatar
ysinelonen

Viesti Shalafi 13 Huhti 2007 18:58

Itse olin kerran noin kuukausi koettanut tulla tänne, mutta kun tuli pelkkiä "vastaan" -ääniä, niin vedin hakemukseni pois (tai niin ainakin luulin).
Mutta sitten tänään huomasinkin että olin saanut kirjoitusoikeudet tälle aleelle.
Siihen aikaan kun olin hakemukseni tänne pistänyt, oli käytössäni vielä LouisEX -nickini.

E: Ihmettelen kyllä miten suomalainen on voinut päästä kahvihuoneille...
Zizou kirjoitti:kalkaros sanoo adava kedavra ja joku kuolee

"Katotaa ny, mitä täst tulee" -Kassope
Käyttäjän avatar
Shalafi

Viesti Lusikka 15 Huhti 2007 21:27

Kiitos äänestäjille! pääsimpäs kirjoittelemaan!
Käyttäjän avatar
Lusikka

Viesti Idiota 18 Huhti 2007 20:32

"plip plip,kuola tippuu" "apua, putkitongit äkkiä, suuni jäi auki"

Niin monta päivää kun odotin, ja yhtäkkiä: Olen kahvihuoneessa! Kiitos kaikille äänestäjille
PRKL jeespox
Käyttäjän avatar
Idiota

Viesti SeeDub 18 Huhti 2007 21:42

Itsellä lievä epäilys, että tuossa Kahvihuoneen liittymisessä olisi joku bugi. Itse kun nimittäin tässä pari päivää sitten tarkistin, niin siellä ei tainnut ketään olla edes lähellä Kahvihuoneeseen pääsemistä. Parhaimmillakin taisi olla suhde puolesta/vastaan jotain 1/3 tienoilla.

Sitten kun vielä lukee nuo ylemmät viestit, niin ei ole kauhean vaikeaa yhdistellä vihjeet toisiinsa.
Käyttäjän avatar
SeeDub
Moderaattori

Viesti Jupi 18 Huhti 2007 22:01

Ironisesti samaa mieltä. Aika monella on suuret luulot tästä paikasta, mutta kyllä tämä taitaa loppujen lopuksi olla vain se paikka, jolla voi lesottaa kavereille." Jeee!!! Pääsin Kahvihuoneeseen, I'm top of the world"!!
Mä joskus tulen taas, ja ryömin sun puutarhaas : )
Käyttäjän avatar
Jupi
Dad of Eternity

Viesti Fonzie 07 Touko 2007 16:52

Jupi kirjoitti:Ironisesti samaa mieltä. Aika monella on suuret luulot tästä paikasta, mutta kyllä tämä taitaa loppujen lopuksi olla vain se paikka, jolla voi lesottaa kavereille." Jeee!!! Pääsin Kahvihuoneeseen, I'm top of the world"!!

Näköjään...

JEE!!! Pääsin. Äänet jotain 13-15...
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti Leet 07 Touko 2007 18:58

Itellä taisi olla ehkäpä juuri jokun 10-15, mutta laitoin JJ:lle YV:tä, että millä perusteella sinne valkataan, niin vastausta tuli näin:

Mitään tiettyä rajaa ei ole olemassa, vaan katson ehdokkaiden viestejä alkaen käyttäjistä joilla on enemmän puolesta, kuin vastaan-ääniä.

- Tämä tuli siis yli vuosi sitten, mutta sama pätee yhä?
Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta.
Käyttäjän avatar
Leet

Viesti Lathi 07 Touko 2007 21:02

Jes! Nyt minäkin tänne pääsin kirjoittelemaan. Kiitos äänestäneille.
[url=http://en.prizee.com]Liity prizeehen! Voit voittaa lahjoja pelkästään minipelejä pelaamalla.
Jos liityt niin laita refer kohtaan "Rhadagast" niin tuet minua samalla. :)[/url]
Anna minun puraista ja lyödä sinua.
Lathi

Viesti Criss 07 Touko 2007 21:17

Lathi kirjoitti:Jes! Nyt minäkin tänne pääsin kirjoittelemaan. Kiitos äänestäneille.

Juu, minä ainakin äänestin. Pitäähän noin asiallinen ja mukava käyttäjä päästää Sumppihuoneelle :)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Criss

Viesti Shalafi 07 Touko 2007 21:37

Nyt kun on "vahingossa" tänne päässyt, niin mikäpä siinä...
Enemmänkin kyllä vain olen tuossa ryhmän sivulla puoltamassa tai vastustamassa hakijoita, kuin kirjoittelisin.

E: Oho. Anteeksi tosta ylemmästä.
Zizou kirjoitti:kalkaros sanoo adava kedavra ja joku kuolee

"Katotaa ny, mitä täst tulee" -Kassope
Käyttäjän avatar
Shalafi

Viesti Fonzie 09 Touko 2007 15:53

Leet kirjoitti:Itellä taisi olla ehkäpä juuri jokun 10-15, mutta laitoin JJ:lle YV:tä, että millä perusteella sinne valkataan, niin vastausta tuli näin:

Mitään tiettyä rajaa ei ole olemassa, vaan katson ehdokkaiden viestejä alkaen käyttäjistä joilla on enemmän puolesta, kuin vastaan-ääniä.

- Tämä tuli siis yli vuosi sitten, mutta sama pätee yhä?

Kai.
Itsekin kysyin t3h übermazterilta (JJ) tuosta, ja vastaus oli suurinpiirtein tälläistä:

t3h übermazter JJ kirjoitti:Mitään rajaa ei ole lyöty lukkoon.

Sitten seuraavana päivänä menin kattoo ryhmät -sivulle, että paljonko oli ääniä, niin ihmettelin kun nimeäni ei löytynyt ja sitten siinä oli se puolla- ja vastusta -nappi. ^^
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti FadeToBlast 28 Touko 2007 23:14

EDIT: Ei tännekään näämä ole kovin vaikeaa kirjoitella ilman jäsenyyttä :E
IMA UR GAWD! DDDD:
Käyttäjän avatar
FadeToBlast

Palaa alueelle Vanha kahvihuone