319 kirjoitti:Omg, tänään menin sähköpostiin kattoo...katoin "Aijaa jonnesta tullu viestii". Sitten avasin...Ja siinä luki: Olet Päässyt Kahvihuoneeseen!
Nugetti23 kirjoitti:OMFG pääsin kahvi huoneeseen, mitäs helvettiä?o.O
Kiitos kaikille jokt antoovat äänensä.
Anzee kirjoitti:Nugetti23 kirjoitti:OMFG pääsin kahvi huoneeseen, mitäs helvettiä?o.O
Kiitos kaikille jokt antoovat äänensä.
No tämä oli jo hännän huippu. Nugetti kahvihuoneeseen. Harvoin noita kahta sanaa kuulee samassa lauseessa. Järjetöntä! Tseitsei Über Admin hyvä, nosta nyt vähän tätä kahvihuonekynnystä, kun suurimmat spämmeritkin pääsevät sinne. Tätä menoa siitä tulee spämmääjien ykköskeskus nro 1 (ellei se sitä jo ole).
Anzee kirjoitti:No tämä oli jo hännän huippu. Nugetti kahvihuoneeseen. Harvoin noita kahta sanaa kuulee samassa lauseessa. Järjetöntä! Tseitsei Über Admin hyvä, nosta nyt vähän tätä kahvihuonekynnystä, kun suurimmat spämmeritkin pääsevät sinne. Tätä menoa siitä tulee spämmääjien ykköskeskus nro 1 (ellei se sitä jo ole).
Anzee kirjoitti:No tämä oli jo hännän huippu. Nugetti kahvihuoneeseen. Harvoin noita kahta sanaa kuulee samassa lauseessa. Järjetöntä!
Darkpower kirjoitti:Sitä paitsi kahvihuoneeseen on päässyt aivan liikaa porukkaa joka ei tänne kuuluisi, joten ei yksi käyttäjä lisää tunnu enää missään... -.-'

Prákka kirjoitti:Itse näen Kahvihuoneen jäsenlistassa kourallisen käyttäjiä, jotka eivät ole vuoteen käyneet
Prákka kirjoitti:Olenkos minä turha täällä? Eli siis kerro olisiko mut pitäny päästää.
Nugetti23 kirjoitti:Minuahan ei piedetä spämmerinä vaan omalaituisena käyttäjänä.
Nugetti23 kirjoitti:Sain jopa vuoden vine tittelin.
Nugetti23 kirjoitti:Ja monen käyttäjän mielestä minun olisi pitänyt olla täällä jo ajat sitten
Darkpower kirjoitti:Nugetti oli kyllä alkuaikoina yksi foorumin pahimpia spämmereitä, mutta on mielestäni nykyään parantanut tapansa.
hyperchondriac kirjoitti:Tämänkö pitäisi sitten olla alue, jossa foorumin eliitti kokoontuu ?
hyperchrondriac kirjoitti:Alue on järkevää keskustelua varten, ei siihen käyttäjien määrä vaikuta =/
Palaa alueelle Vanha kahvihuone