Kahvihuone-alue (päivitetty)

Entinen sumppikuppila.

Viesti Seneca 01 Heinä 2006 08:22

Noh noh, annetaan nyt pojalle (?) mahdollisuus. Olinhan minäkin aikoinani ärsyttävimpiä tapauksia täällä, mutta silti pääsin kahvihuoneeseen. He vain iloitsevat mahdollisuudesta. (: Luulisin...
"My son, why hide your face in fear?"
"See you not, Father, the Erlking?
The Erlking with crown and flowing cloak?"
"My son, it is a wisp of fog."
Käyttäjän avatar
Seneca

Viesti StandingInLine_ 02 Heinä 2006 13:49

319 kirjoitti:Omg, tänään menin sähköpostiin kattoo...katoin "Aijaa jonnesta tullu viestii". Sitten avasin...Ja siinä luki: Olet Päässyt Kahvihuoneeseen! :shock:

...Miksei minulle tullut mitään yksityisviestiä? o.O

Edit: Aah, asia selvä. ;)
Viimeksi muokannut StandingInLine_ päivämäärä 02 Heinä 2006 15:34, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva]
StandingInLine_

Viesti Amadeus 02 Heinä 2006 13:55

aQ^ kirjoitti:
319 kirjoitti:Omg, tänään menin sähköpostiin kattoo...katoin "Aijaa jonnesta tullu viestii". Sitten avasin...Ja siinä luki: Olet Päässyt Kahvihuoneeseen! :shock:

...Miksei minulle tullut mitään yksityisviestiä? o.O

Koska viestit tulevat sähköpostiisi.
Käyttäjän avatar
Amadeus

Viesti Nugetti 30 Elo 2006 18:42

OMFG pääsin kahvi huoneeseen, mitäs helvettiä?o.O
Kiitos kaikille jokt antoovat äänensä.
Käyttäjän avatar
Nugetti

Viesti B-Button 30 Elo 2006 18:54

Nugetti23 kirjoitti:OMFG pääsin kahvi huoneeseen, mitäs helvettiä?o.O

Oli jo aikakin.. (huomioituna millaista sakkia täällä nykypäivänä on)
If want a picture of the future,
imagine a boot stamping human face.. FOREVER
Käyttäjän avatar
B-Button

Viesti Anzee 30 Elo 2006 21:05

No tämä oli jo hännän huippu. Nugetti kahvihuoneeseen. Harvoin noita kahta sanaa kuulee samassa lauseessa. Järjetöntä! Tseitsei Über Admin hyvä, nosta nyt vähän tätä kahvihuonekynnystä, kun suurimmat spämmeritkin pääsevät sinne. Tätä menoa siitä tulee spämmääjien ykköskeskus nro 1 (ellei se sitä jo ole).
Käyttäjän avatar
Anzee
Leipuri

Viesti praKKA 30 Elo 2006 21:27

Anzee kirjoitti:

No tämä oli jo hännän huippu. Nugetti kahvihuoneeseen. Harvoin noita kahta sanaa kuulee samassa lauseessa. Järjetöntä! Tseitsei Über Admin hyvä, nosta nyt vähän tätä kahvihuonekynnystä, kun suurimmat spämmeritkin pääsevät sinne. Tätä menoa siitä tulee spämmääjien ykköskeskus nro 1 (ellei se sitä jo ole).

Jepulis. Itse näen Kahvihuoneen jäsenlistassa kourallisen käyttäjiä, jotka eivät ole vuoteen käyneet, ja puolet on sellaisia, joita en oo ikinä edes nähnytkään. Olenkos minä turha täällä? Eli siis kerro olisiko mut pitäny päästää?
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Nugetti 31 Elo 2006 15:11

Anzee kirjoitti:No tämä oli jo hännän huippu. Nugetti kahvihuoneeseen. Harvoin noita kahta sanaa kuulee samassa lauseessa. Järjetöntä! Tseitsei Über Admin hyvä, nosta nyt vähän tätä kahvihuonekynnystä, kun suurimmat spämmeritkin pääsevät sinne. Tätä menoa siitä tulee spämmääjien ykköskeskus nro 1 (ellei se sitä jo ole).

Minuahan ei pidetä spämmerinä vaan omalaituisena käyttäjänä.
Sain jopa vuoden vine tittelin.
Ja monen käyttäjän mielestä minun olisi pitänyt olla täällä jo ajat sitten, no jokaisella on mielipiteensä. 8)
Käyttäjän avatar
Nugetti

Viesti Regalis 31 Elo 2006 16:18

Anzee kirjoitti:No tämä oli jo hännän huippu. Nugetti kahvihuoneeseen. Harvoin noita kahta sanaa kuulee samassa lauseessa. Järjetöntä!

Jos joku käyttäjä on eri mieltä kuin sinä jossain asioissa, tekeekö se käyttäjästä huonon? Nugetti oli kyllä alkuaikoina yksi foorumin pahimpia spämmereitä, mutta on mielestäni nykyään parantanut tapansa. Sitä paitsi kahvihuoneeseen on päässyt aivan liikaa porukkaa joka ei tänne kuuluisi, joten ei yksi käyttäjä lisää tunnu enää missään... -.-'
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti Astraalipenis 31 Elo 2006 17:07

Darkpower kirjoitti:Sitä paitsi kahvihuoneeseen on päässyt aivan liikaa porukkaa joka ei tänne kuuluisi, joten ei yksi käyttäjä lisää tunnu enää missään... -.-'

Tämänkö pitäisi sitten olla alue, jossa foorumin eliitti kokoontuu ?
Alue on järkevää keskustelua varten, ei siihen käyttäjien määrä vaikuta =/
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Anzee 31 Elo 2006 17:50

Prákka kirjoitti:Itse näen Kahvihuoneen jäsenlistassa kourallisen käyttäjiä, jotka eivät ole vuoteen käyneet

Kahvihuone ei ole edes ollut pystyssä vuotta.

Prákka kirjoitti:Olenkos minä turha täällä? Eli siis kerro olisiko mut pitäny päästää.

Mielestäni et ole turha täällä. Kirjoitat asiallisia viestejä ja olet järkevä käyttäjä.

Nugetti23 kirjoitti:Minuahan ei piedetä spämmerinä vaan omalaituisena käyttäjänä.

Jos äänestyksissä olisi ollut "Kesän spämmeri", olisit voittanut 69-0.

Nugetti23 kirjoitti:Sain jopa vuoden vine tittelin.

Se on kesän vine.

Nugetti23 kirjoitti:Ja monen käyttäjän mielestä minun olisi pitänyt olla täällä jo ajat sitten

No mainitsehan yksikin. Kakkos-, kolmos- jne. nickejä ei hyväksytä.

Darkpower kirjoitti:Nugetti oli kyllä alkuaikoina yksi foorumin pahimpia spämmereitä, mutta on mielestäni nykyään parantanut tapansa.

Ja paskat.

hyperchondriac kirjoitti:Tämänkö pitäisi sitten olla alue, jossa foorumin eliitti kokoontuu ?

Kyllä.

hyperchrondriac kirjoitti:Alue on järkevää keskustelua varten, ei siihen käyttäjien määrä vaikuta =/

Ei niin, mutta Nugetti ei tunne käsitettä "järkevä keskustelu".
Käyttäjän avatar
Anzee
Leipuri

Viesti Nugetti 31 Elo 2006 18:17

Taidat tykätä kiusata minua, kun joskus höpötin aseista niin seleimattiin spämmiksi. Aika upeeta.
Noh sanon yhden äänen jonka mielestä minun pitäisi olla täällä: Snapster.
On varmaan enemmänkin käyttäjiä, koska sain aika monta äänttä tänne tullessani.

Ja jos joskus rupean väittämään vastaan ja väitän niin kauan kuin pystyn niin se luetellaan heti ei järkeväksi keskusteluksi.
Jokaisella on mielipiteensä ja niisä saa pitä kiinni.

Viimeiseksi, jos sinulla on jotain minua vastaan niin voisi olla edes pokkaa selvitellä se YV:llä.
Käyttäjän avatar
Nugetti

Viesti B-Button 01 Syys 2006 17:44

No kyllä sulla riittä potentiialia hyvemmäksikkin käyttäjäksi, mutta whineet sikana jstn turhasta.
If want a picture of the future,
imagine a boot stamping human face.. FOREVER
Käyttäjän avatar
B-Button

Viesti Criss 12 Huhti 2007 18:19

Jaahas, nyt vihdoinkin pääsin tännekkin postailemaan. Kiitoksia kaikille äänestäjille (eikös sielä ollut kuin Aileron?), sunmuille.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Criss

Viesti Demyx 12 Huhti 2007 18:52

o.O Minäkin pääsin, vaikka vastaan ääniä oli paljon enemmän. Kiitos kaikille äänestäjille. Vaikuttaako nuo äänet muuten juuri mitään?
Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
Käyttäjän avatar
Demyx

Palaa alueelle Vanha kahvihuone