Kilpailijoiden säännöt
Kilpailu alkaa tänään 2. toukokuuta ja loppuu 31. toukokuuta.Kilpailuun saa osallistua millä tahansa itse tehdyllä Tietokoneet ja erityisesti niiden ohjelmat-aiheisella kuvalla. Kuvan koko saa olla mikä vain. Valmiita rendereitä saa käyttää, mutta emme hyväksy sellaisia, kuten musta tausta ja liitetty siihen firefoxin maapallo. Tuomareita otetaan 5 kappalta, 5 ensimmäistä pääsee mukaan. Jos nämä tuomarit ei arvostele, niin ne vaihdetaan uusiin. Voi olla yhtäaikaa sekä tuomari että kilpailija, mutta itseään ei saa äänestää. Osallistuessasi ilmoita viestiin millä ohjelmalla kuva on tehty.
Tuomarien säännöt
Tuomarit arvostelevat jokaisen kilpailijan työn kilpailun loppumisen jälkeen. Jos osallistuit itse kisaan, et saa äänestää itseäsi. Pisteet jaetaan 4-10 asteikolla. Ottakaa huomioon, että jokaisella on oma sarjansa. Arvostelette erikseen Photoshopsarjan, Gimpsarjan, Paintsarjan, käsinpiirretyn sarjan ja sekalaiset. Pisteet pitää antaa 3 päivän aikana kilpailun loppumisen jälkeen. Tuomarit lähettävät antamansa pisteet minulle YV:llä, niin lasken ne yhteen tähän.
Tuomarit
- FuKazza
- *Metallica*
- Nogan
Kilpailijat
Photoshop
- Crazy Horse Kommentti: Hauska pilakuva, itse piirretty mozilla-maapallo ja vähän muutakin^^
- Aled Kommentti: Hieno tietokone - kettu-yhdistelmä =)
- Fast2die Kommentti: Mahtava! Oot varmaan Linux-fani?
- Bad Kommentti: Tykkäsin. Winamp-logo hienosti tehtynä^^
- Quan Kommentti: Mahtavasti tehtyjä tuxeja!
- Pöppönen Kommentti: Tästä tykkäsin. Ehkä minun mielestä paras työ tähän mennessä =)
- halo-master05 Kommentti: Hieno, virus hyvin tehty ^^
- Pepper Kommentti: Mozilla kännykässä, hyvä idea =)!
Gimp
- Nantti Kommentti: Hauska muokkaus ja vielä gimpillä!
- Matso Kommentti: Vau! Tämä on jo taidetta^^
-
Paint
- Retu Kommentti:Hieno, vaikka en ideaa tajunnutkaan =)
- Laddy_92 Kommentti: Aivan mahtava, itse tehty Win95 työpöytä!
- Nantti Kommentti: i-Tunes-logo paintilla =)
- Kraken Kommentti: Vau! Hienoa työtä
Käsinpiirretyt
- Katepillar kommentti: Mozilla maapallo käsin piirrettynä. Teksti tietokoneella vai käsin? Hieno teksti jos käsin tehty^^
- B-Button Kommentti: Käsinpiirretty nörtti, on hieno!
-
Muita
- KRS-two kommentti: Aivan mahtavasti tehty Microsoftin "lippu"!
-
-
Tiedotteeksi?
Totta kai.
- Jl92